Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини кондиціонерів
Очікувана вартість
1 430 662,52 UAH
UA-2019-03-27-000100-a e60f15174cdc49a8a465b5c1458d9834
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 12:28
Очікувана вартість: 1 430 662,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 298,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 шт
Шатун с крышкой КВО 9635 00 121
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
143 шт
Поршень КВО 9635 00 035
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
15 шт
Угловой вентиль 013762
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
26 шт
Кольцо стопорное к/вала КВО 9635 00 021
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
50 шт
Сальник коленвала Е 40х56х8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
284 шт
Кольцо компрессионное,прямоугольное 034870
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Сидельная пластина клапанов 034387
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Фланець підшипниковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
68 шт
Втулка головки шатуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
5 шт
Ущільнення радіальне А40х56
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
40 шт
Кільце ковзке
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Вентиль кутовий В1.2-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
22 шт
Механізм кривошипний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
82 шт
Клапан всмоктуючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
41 шт
Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 09:18
ТД_ -19_ Запасні частини кондиціонерів.doc
27 березня 2019 09:18
Оголошення_ (1).doc
27 березня 2019 09:18
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВК ГРУП" 1 429 716,00
UAH з ПДВ
1 429 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРИВУЛЯ ЛІДІЯ ВАСИЛІВНА" 1 430 646,00
UAH з ПДВ
1 430 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 09:58
Електронний підпис
12 квітня 2019 09:43
Комерційна проп..pdf
12 квітня 2019 09:43
Страхова.7z
12 квітня 2019 09:43
Технічна частина.7z
12 квітня 2019 09:43
Кваліфікація.7z

Публічні документи

12 квітня 2019 09:23
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2019 09:23
Лист-згода.pdf
12 квітня 2019 09:23
Довідка2.pdf
12 квітня 2019 09:23
Довідка1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВК ГРУП"

ФОП "КРИВУЛЯ ЛІДІЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВК ГРУП"
#38913756
Переможець 1 429 716,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 10:08

Документи

24 квітня 2019 10:08
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:07
Протокол нам.docx
24 квітня 2019 10:07
Намір.docx
17 квітня 2019 09:20
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:20
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВК ГРУП"
#38913756
1 429 716,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 10:08
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:07
Протокол нам.docx
24 квітня 2019 10:07
Намір.docx
17 квітня 2019 09:20
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:20
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 18:06
Звіт Дог. АВК ГРУП 19342+.docx укладений
03 лютого 2021 18:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:38
19342 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:38
Пов 19342 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 14:26
УЗ-ЦЛ-19342-Ю.pdf укладений
15 травня 2019 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацію (Додаток № 2 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 233 130,00 грн. (двісті тридцять три тисячі сто тридцять гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 46 624,00грн. (сорок шість тисяч шістсот двадцять чотири гривні 00 коп.), що разом становить 279 756,00 грн. (двісті сімдесят дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят шість гривень 00 коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 279 756,00 грн. Внести зміни до п.3.1. Розділу III «Ціна товару та ціна Договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна сума даного Договору становить – 1 424 560,00 грн. (один мільйон чотириста двадцять чотири тисячі п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), ПДВ - 20% - 284 912,00 грн. (двісті вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот дванадцять гривень 00 копійок), разом з ПДВ - 1 709 472,00 (один мільйон сімсот дев’ять тисяч чотириста сімдесят дві гривні 00 копійок). Пункт 13.7. Розділу XIII «Інші умови Договору», прийняти в наступній редакції: «Строк дії даного Договору встановлюється з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року. Проте, в частині оплати – до повного виконання Сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу Постачальника, - до повного виконання». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19342/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 1 709 472,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19342/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19342/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 704 408,00
UAH (в тому числі ПДВ 284 068,00 UAH)