Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення підкріплення та понадлімітних залишків по ВПЗ м. Одеса_7735388
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2019-03-26-002788-b 6182191647b44ba4a57b6773625c1d41
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Волобуєва

+380503008345 volobuyeva-sm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі одеської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22485297
Місцезнаходження: 65001, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Садова, 10
Контактна особа: Світлана Волобуєва
+380503008345
volobuyeva-sm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 13:00
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60160000-7: Перевезення пошти автомобільним транспортом


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Перевезення підкріплення та понадлімітних залишків по ВПЗ м. Одеса_7735388
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65001, Україна, Одеська область, м.Одеса, Садова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 60160000-7 — Перевезення пошти автомобільним транспортом

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 11:51
Зміни останні.docx
04 квітня 2019 19:11
ТД- Оновлена версія.docx
05 квітня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 11:51
Зміни останні.docx
04 квітня 2019 19:11
зміни.docx
28 березня 2019 19:01
зміни.docx
04 квітня 2019 19:11
ТД- Оновлена версія.docx
28 березня 2019 19:01
ТД- Оновлена версія.docx
26 березня 2019 20:01
ТД- Інкасація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000071 ● 539242d983a041eb86409d5f8d46a799
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2019 Одеса № 98


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 27.03.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 27.03.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.03.2019 № 98

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-03-19-002108-a 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-26-002788-b 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
3. UA-2019-03-25-001752-c 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-01-24-003250-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2019-02-07-001754-c 07.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
6. UA-2019-01-04-000630-a 04.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.



Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-02 18:28:11

Звернення за роз'ясненням

Згідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» ч. 8 ст. 7-1, що замовник має право протягом 3-х робочих днів з для отримання висновку одноразово звернутися до органу ДФК за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань визначених у висновку.
Абзац 2 ч. 3 ст. 17 закон передбачає імперативну норму, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
При цьому абзац 1 ч. 3 ст. 17 Закону визначає, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Отже переможець зобов’язаний надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ст. 17 Закону, за способом документального підтвердження, який має визначити замовник в тендерній документації.
При цьому не надання переможцем документів передбачених ст. 17 Закону тягне за собою відхилення пропозиції переможця.
З огляду на виведене просимо
- Надати роз’яснення щодо порядку та способу виконання приписів викладених у Висновку від 28.03.2019 моніторингу закупівлі UA-2019-03-26-002788-b з урахування зобов’язання Замовника виконувати прямі норми Закону.
- Надати роз’яснення які вимоги мають бути сформовані замовником в тендерній документації для виконання вимог Закону, в частині самостійного формування замовником способу документального підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ст. 17 Закону, які в свою чергу в обов’язковому порядку мають бути виконані переможцем в силу вимог Закону.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-04-05 11:24:43

Відповідь на звернення за роз'ясненням

В додатку №8 до тендерної документації (далі-ТД) Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2 та 8 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах та доступ до яких є вільним, а саме:
- відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- довідка довільної форми, з інформацією, про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Частиною 3 статті 17 Закону передбачено, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06
функціонує відкритий Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. У реєстрі підприємств міститься інформація про суб’єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, про стан провадження у справі про банкрутство та судову процедуру, в якій перебуває боржник, у тому числі стосовно визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього процедури ліквідації (відповідно до п.8 частини1 статті 17 Закону це є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі) та інші дані.
Мінекономрозвитку листом від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 повідомляє, що відповідно до рішення Національного агентства від 01.02.2019 № 367 інформаційно-телекомунікаційну систему «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі-Реєстр) прийнято в постійну (промислову) експлуатацію з 04.02.2019 року.
Отже, Реєстр, починаючи з 04.02.2019 року, працює в штатному режимі і доступний за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
Згідно з частиною 3 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником АТ "Укрпошта" в особі Одеської дирекції усунено порушення виявлені ДАСУ при моніторингу закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-04-04 19:18:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-04-05 11:26:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЛІЯ-ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" 810 000,00
UAH
810 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 11:17
лист згода.PDF
10 квітня 2019 11:17
в_домост_ про учасника.PDF
10 квітня 2019 11:17
ЗАВ ДОВ МОТУЛЬКО.PDF
10 квітня 2019 11:17
ЗАВ ДОВ ДРЕВНИЦЬКОГО.PDF
10 квітня 2019 11:17
лист гарант_я.PDF
10 квітня 2019 11:17
техн_чна специф_кац_я.PDF
10 квітня 2019 11:17
дов_ка про прац_вник_в.PDF
10 квітня 2019 11:17
лист відгук.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЛІЯ-ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 квітня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій