Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів
Очікувана вартість
531 710,00 UAH
UA-2019-03-26-001582-b 72b40f3b3c034c4aa339747618e9b6a8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Чапрак

+380963738252 kofevarka@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тернопільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146044
Місцезнаходження: 47740, Україна , Тернопільська обл., смт. Великі Бірки, вул. Шкільна, буд. 1
Контактна особа: Олег Чапрак
+380963738252
kofevarka@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель:
1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: ДК 021:2015 – код 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-02-19-000401-b за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: код за ДК 021:2015 – код 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-03-07-000761-a за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 14:48
Оскарження наміру укласти договір: 06 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


ДК 021:2015 – код 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів)

Тендерна документація

26 березня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8400 доз
Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Заяць Ольга Степанівна
#1810722849
Переможець 144 000,00
UAH
26 березня 2019 14:48

Документи

26 березня 2019 14:48
Електронний підпис
26 березня 2019 14:48
1. Протокол Заяць Лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 14:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Заяць Ольга Степанівна
#1810722849
144 000,00
UAH
Документи

Документи

26 березня 2019 14:48
Електронний підпис
26 березня 2019 14:48
1. Протокол Заяць Лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 22:40
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 11:34
ДУ1.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 16:16
Договір 115 від 09.04.19 Лот 1.pdf укладений
09 квітня 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1. Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір. Сума Договору зменшується на 111121.52 і становить – 32878.48 грн. Обсяг послуг – 1934 порцій. Більш детально в Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 878,48
UAH