Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (Лот №1 – Вафлі, печиво, сушка, пряники житні; Лот №2 – Сухарі для обкочування)
Очікувана вартість
790 042,45 UAH
UA-2019-03-26-000789-a ef2829b2bcfe4f4588672a880518e8af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Віталій Михайлович

+380487944981 v.osadchuk30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Український дитячий центр "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 33636307
Вебсайт: http://moloda-gvardiya.com.ua/uk/gol-verh
Місцезнаходження: 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172
Контактна особа: Осадчук Віталій Михайлович
+380487944981
v.osadchuk30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 790 042,45 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Тендерна документація

26 березня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 16:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_вафлі та сухарі.docx
26 березня 2019 16:13
ТД_ вафлі_сухарі_2Лоти_повторне оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-24-000016 ● cf1de216f1e543268c8fa028fd1f8299
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2019 Одеса № 166


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 24.05.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.05.2019 № 166

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

2. UA-2019-03-26-000789-a 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вафлі, печиво, сушка, пряники житні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 729 202,45 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 14:14
Закінчення: 11 квітня 2019 14:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15826 кг
Вафлі, печиво, сушка, пряники житні
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Миколаївська дорога, 172
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"Багира і Ко" 719 330,50
UAH з ПДВ
719 330,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптіфуд" 729 202,45
UAH з ПДВ
729 202,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 16:18
гарантия
23 квітня 2019 15:32
Справка о несудимости
23 квітня 2019 15:16
Довідка корупція
10 квітня 2019 14:09
Дод.3 Договор печенье.pdf
10 квітня 2019 14:09
Витяг 13022019.rtf
10 квітня 2019 14:09
Гарантійний лист ст.17.pdf
10 квітня 2019 14:09
довідка ст 62 заменить.pdf
10 квітня 2019 14:09
Паспорт Полякова О.Ю..pdf
10 квітня 2019 14:09
Уставные документы.pdf
10 квітня 2019 14:09
Устав весь.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 16:21
Документи пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"Багира і Ко"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"Багира і Ко"
#30342910
Переможець 719 330,50
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 22:41

Документи

17 квітня 2019 22:40
Електронний підпис
17 квітня 2019 22:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 22:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"Багира і Ко"
#30342910
719 330,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 22:40
Електронний підпис
17 квітня 2019 22:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 18:18
Додаток укладений
12 червня 2019 18:16
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 15:51
Договір укладений
11 травня 2019 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 811,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 468,50 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю Постачальника забезпечити поставку товару, якість яких відповідає умовам Договору