Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Ямській в Голосіївському районі»
Очікувана вартість
651 118,00 UAH
UA-2019-03-26-000769-a 51fb49ba4c35409b906f3753b3421d96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 651 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 256,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Ямській в Голосіївському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, Київ, сквер по вул. Ямській в Голосіївському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів.Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 640 175,20
UAH з ПДВ
640 175,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 15:56
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:26
Комерційна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 15:26
Документи УЗН.pdf
03 квітня 2019 15:26
Наказ.pdf
03 квітня 2019 15:26
Кошторис.pdf
03 квітня 2019 15:26
Календарний графік.pdf
03 квітня 2019 15:25
Довідка з ЄДР.pdf
03 квітня 2019 15:25
Форма пропозиції.pdf
03 квітня 2019 15:25
Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 15:25
Проект договору.pdf
03 квітня 2019 15:25
Фотофіксація скан 1.pdf
03 квітня 2019 15:25
Статут.pdf
03 квітня 2019 15:25
Протокол.pdf
03 квітня 2019 15:25
Наказ на директора.pdf
03 квітня 2019 15:25
Ліцензія.pdf
03 квітня 2019 15:25
Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2019 15:25
Витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2019 15:25
Виписка з ЄДР.pdf
03 квітня 2019 15:25
Договір Ірпінь 669.pdf
03 квітня 2019 15:25
1752.imd
03 квітня 2019 15:25
Договір Ірпінь 668.pdf
03 квітня 2019 15:25
Договір Ірпінь 597.pdf
03 квітня 2019 15:25
Договір Ірпінь 596.pdf
03 квітня 2019 15:25
фотофіксація.pdf
03 квітня 2019 15:25
Договір Ірпінь 595.pdf
03 квітня 2019 15:25
Фотофіксація скан 2.pdf
03 квітня 2019 15:25
Договір Аркада Порика.pdf
03 квітня 2019 15:25
Відгук Укргеоконсалт.pdf
03 квітня 2019 15:25
Відгук Ірпінь 2.pdf
03 квітня 2019 15:25
Відгук Ірпінь 1.pdf
03 квітня 2019 15:25
Відгук Аркада Порика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Європроектбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Переможець 640 175,20
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 12:23

Документи

05 квітня 2019 12:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
640 175,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 12:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 4.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 14:57
ДУ 3.pdf зміни до договору
24 липня 2019 18:10
ДУ 2.pdf зміни до договору
22 травня 2019 10:15
ДУ 1.pdf зміни до договору
17 травня 2019 16:17
Договір укладений
26 квітня 2019 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 74/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 74/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1 у новій редакції. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), до Договору. У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту від 23.04.2019 № 0252-19/ПРОЕКСП виданого ТОВ "ПРОЕКСП" Сторони дійшли згоди виклати п.п 2.8 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 74/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 74/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю на складі виробника дитячих ігрових елементів та тривалого терміну їх виготовлення, Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт та викласти Скоригований календарний графік ( Додаток 7) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 74/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п.2.1 Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 74/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML