Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106 |
Контактна особа: |
Якимчук Катерина Олександрівна +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2019 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 08:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 08:39 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 13:56 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 08:35 |
ТД картошка 2019 ВБІГП.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-24-000052 ● ce43fc801a84422fbe733a0ccaaac710
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 №22
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-26-000066-b 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-02 17:22:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-26-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином участник ФОП Грищук І.М., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 16 квітня 2019 року №45) обрано переможцем, виконав вимоги:
пункту 1 Додатку №2 тендерної документації в частині надання копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання, а також надання завіреної належним чином копії техпаспорту на транспорт, копії санітарного паспорту на транспорт, копії особової медичної книжки водія, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований), копію договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством);
пункту 4 Таблиці 2 Додатку №3 тендерної документації щодо документального підтвердження «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №4, подання інформації, яка зазначена в вимогах «Технічна специфікація» Додатку №4, документального підтвердження інформації, що визначена в Додатку до технічної специфікації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-06 11:39:28
лист відповідь
В закладі проживають інваліди І та ІІ групи, а у Вороновицькій філії – з психоневрологічними захворюваннями. Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», заклад забезпечує продуктами харчування мешканців установи. 26.03.2019 року було виставлено оголошення на закупівлю «Зернові культури та картопля», в якій взяло участь два учасники ФОП Грищук І.М. та ФОП Дзісько А.В.
Рішення тендерного комітету (протокол засідання від 16 квітня 2019 року №45) за результатами торгів, та наданою документацією обрано переможця ФОП Грищук І.М., документи іншого учасника не розглядались. Відповідно до тендерних вимог по пункту 1 Додатку №2 учасник надав у довільній формі довідку про можливість використання обладнання для виконання умов поставки товару. Щодо надання копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання, а також надання завіреної належним чином копії техпаспорту на транспорт, копії санітарного паспорту на транспорт, копії особової медичної книжки водія, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований), копію договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством) в Додатку №2 а, саме в Примітці, вказано що можуть бути надані для підтвердження, а відповідно до законодавства залишає право Учаснику надавати або ні. Щодо, пункту 4 Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації щодо документального підтвердження «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 4 подання інформації, яка зазначена в вимогах «Технічна специфікація» Додатку №4, документального підтвердження інформації, що визначена в Додатку до технічної специфікації, дані додатки наявні в пропозиції Учасника, отже, він погодився з їх вимогами. А саме, що на товар (картопля урожаю 2019 року), який поставлятиметься в установу, надаватиметься сертифікат (посвідчення) якості, або декларація виробника. Поставка здійснюватиметься транспортом, який має санітарний паспорт, а водій медичну книжку. А також враховано в ціну товару всі витрати по поставці, завантажувально – розвантажувальні роботи. Тому, Учасника ФОП Грищук І.М. було визнано переможцем. .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-08 16:57:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-26-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким чином учасник ФОП Грищук І.М., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 16 квітня 2019 року №45) обрано переможцем, виконав вимогу щодо надання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів встановлених в таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації?
2. Яким чином замовником при укладанні договору від 07.05.2019 №32 виконані вимоги частини 2 статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-10 11:24:06
відмінено торги
Про відміну торгів «Зернові культури та картопля» UA-2019-03-26-000066-b, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме опублікування договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги «Зернові культури та картопля» UA-2019-03-26-000066-b відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме опублікування договору.
2019-05-19 16:11:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 07.05.2019 №32 додатковою угодою від 10.05.2019 №1
2019-05-22 17:56:28
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Грищук #3300618621 |
Переможець |
404 800,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 18:14
|
договір | укладений |
07 травня 2019 18:12
|