Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-03-26-000066-b e0757c15cdde4e548c3c48a85ff1a2b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження замовника: 21029, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа замовника: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 08:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 08:39
Початок аукціону: 12 квітня 2019 13:56
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58000 кг
Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 березня 2019 08:39
Електронний цифровий підпис
26 березня 2019 08:35
ТД картошка 2019 ВБІГП.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-24-000052 ● ce43fc801a84422fbe733a0ccaaac710
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-25 11:53:58
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.04.2019 №22
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-26-000066-b 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-02 17:22:08

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-26-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином участник ФОП Грищук І.М., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 16 квітня 2019 року №45) обрано переможцем, виконав вимоги:
пункту 1 Додатку №2 тендерної документації в частині надання копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання, а також надання завіреної належним чином копії техпаспорту на транспорт, копії санітарного паспорту на транспорт, копії особової медичної книжки водія, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований), копію договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством);
пункту 4 Таблиці 2 Додатку №3 тендерної документації щодо документального підтвердження «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №4, подання інформації, яка зазначена в вимогах «Технічна специфікація» Додатку №4, документального підтвердження інформації, що визначена в Додатку до технічної специфікації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-06 11:39:28

лист відповідь

В закладі проживають інваліди І та ІІ групи, а у Вороновицькій філії – з психоневрологічними захворюваннями. Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», заклад забезпечує продуктами харчування мешканців установи. 26.03.2019 року було виставлено оголошення на закупівлю «Зернові культури та картопля», в якій взяло участь два учасники ФОП Грищук І.М. та ФОП Дзісько А.В.
Рішення тендерного комітету (протокол засідання від 16 квітня 2019 року №45) за результатами торгів, та наданою документацією обрано переможця ФОП Грищук І.М., документи іншого учасника не розглядались. Відповідно до тендерних вимог по пункту 1 Додатку №2 учасник надав у довільній формі довідку про можливість використання обладнання для виконання умов поставки товару. Щодо надання копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання, а також надання завіреної належним чином копії техпаспорту на транспорт, копії санітарного паспорту на транспорт, копії особової медичної книжки водія, копії договорів оренди (якщо транспорт орендований), копію договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством) в Додатку №2 а, саме в Примітці, вказано що можуть бути надані для підтвердження, а відповідно до законодавства залишає право Учаснику надавати або ні. Щодо, пункту 4 Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації щодо документального підтвердження «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 4 подання інформації, яка зазначена в вимогах «Технічна специфікація» Додатку №4, документального підтвердження інформації, що визначена в Додатку до технічної специфікації, дані додатки наявні в пропозиції Учасника, отже, він погодився з їх вимогами. А саме, що на товар (картопля урожаю 2019 року), який поставлятиметься в установу, надаватиметься сертифікат (посвідчення) якості, або декларація виробника. Поставка здійснюватиметься транспортом, який має санітарний паспорт, а водій медичну книжку. А також враховано в ціну товару всі витрати по поставці, завантажувально – розвантажувальні роботи. Тому, Учасника ФОП Грищук І.М. було визнано переможцем. .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-08 16:57:53

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-26-000066-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким чином учасник ФОП Грищук І.М., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 16 квітня 2019 року №45) обрано переможцем, виконав вимогу щодо надання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів встановлених в таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації?
2. Яким чином замовником при укладанні договору від 07.05.2019 №32 виконані вимоги частини 2 статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-10 11:24:06

відмінено торги

Про відміну торгів «Зернові культури та картопля» UA-2019-03-26-000066-b, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме опублікування договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги «Зернові культури та картопля» UA-2019-03-26-000066-b відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме опублікування договору.

2019-05-19 16:11:47

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку", 02770067, Україна, Вінниця, Хмельницьке шосе,106
  2. Інформація про предмет закупівлі: Зернові культури та картопля, 450000UAH, 03210000-6, ДК021, 58000, кг
  3. Інформація про оприлюднення: e0757c15cdde4e548c3c48a85ff1a2b3, 2019-03-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 25 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунальної установи «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Грищук І.М. на відповідність вимогам тендерної документації замовника, протокол засідання тендерного комітету від 16 квітня 2019 року №45 щодо визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, договір укладений з ФОП Грищук І.М. від 07.05.2019 №45 та пояснення від 06 травня 2019 року, 10 травня 2019 року, отримані від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Грищук І.М., якого визначено переможцем торгів умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі: копій документів, що підтверджують завірені належним чином копії техпаспортів на транспорт; копії санітарного паспорту на транспорт; копії особової медичної книжки водія; копій договорів оренди (якщо транспорт орендований); копії договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством (не дотримано пункт 1 Додатку №2 тендерної документації); - інформаційної довідки, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору (копії аналогічних договорів, оригінали позитивних відгуків) або листа-роз’яснення за відсутності документу, який вимагається тендерною документацією (не дотримано пункт 3 Додатку №2 тендерної документації); - гарантійних листів (в довільній формі) щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (не дотримано пункти 1,2,3,5,7,8 Додатку №4 «Інші вимоги»). Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 07 травня 2019 №32. Також встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 16 квітня 2019 року, а договір на закупівлю товару між замовником та ФОП Грищук І.М. укладений 07 травня 2019 року, тобто на 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (16 квітня 2019 року), чим порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону, а саме: замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця., 15 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі, замовником договір від 07 травня 2019 року №32 розірваний відповідно додаткової угоди від 10 травня 2019 року №1.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 07.05.2019 №32 додатковою угодою від 10.05.2019 №1

2019-05-22 17:56:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грищук 404 800,00
UAH з ПДВ
404 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзісько А.В. 446 500,00
UAH з ПДВ
446 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 13:21
довідка корупція
25 квітня 2019 13:21
якісне
25 квітня 2019 13:21
лист
25 квітня 2019 13:21
довідка судимість
10 квітня 2019 22:24
документи.pdf
10 квітня 2019 22:24
судимість.PDF
10 квітня 2019 22:24
ст.17.pdf
10 квітня 2019 22:24
податкова.PDF
10 квітня 2019 22:24
код.PDF
10 квітня 2019 22:24
картопля.pdf
10 квітня 2019 22:24
договір.PDF
10 квітня 2019 22:24
гарантійний лист.PDF
10 квітня 2019 22:24
виписка.pdf
10 квітня 2019 22:24
банк.PDF

Публічні документи

10 квітня 2019 22:31
установчі.pdf
10 квітня 2019 22:31
ст 17.pdf
10 квітня 2019 22:31
податкова.pdf
10 квітня 2019 22:31
листи (1).PDF
10 квітня 2019 22:31
договір.pdf
10 квітня 2019 22:31
банк.pdf
10 квітня 2019 22:31
1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грищук
#3300618621
Переможець 404 800,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:37

Документи

16 квітня 2019 15:37
sign.p7s
16 квітня 2019 15:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грищук
#3300618621
404 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 15:37
sign.p7s
16 квітня 2019 15:35
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 травня 2019 18:14
договір укладений
07 травня 2019 18:12
sign.p7s зміни до договору
10 травня 2019 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відміна торгів

Актуальні тендери

До пошуку