Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція КП «Парк культури і відпочинку» міста Слов'янська
Очікувана вартість
7 038 738,45 UAH
UA-2019-03-25-002233-b ce282b03723141aeb5eabc0dfe7500ac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Іванович Неклеса

+380663809715 aineklesazam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Вебсайт: http://ecology.donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Контактна особа: Олександр Іванович Неклеса
+380663809715
aineklesazam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
По об’єкту "Реконструкція КП «Парк культури і відпочинку» міста Слов'янська" будівельні роботи здійснюються з 2017 року. За результатами процедури відкритих торгів між департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації та ПП "Л.Д. Сервіс" було укладено Договір від 27.11.2017 № 93 на виконання робіт по об’єкту "Реконструкція КП «Парк культури і відпочинку» міста Слов'янська". Однак, в процесі виконання робіт, згідно основного договору виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не незазначені у початковому проекті. Додаткові будівельні роботи внесено до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та перезатверджена в установленому порядку, відповідно до Експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція КП «Парк культури і відпочинку» міста Слов'янська (Коригування)» східним філіалом державного інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» м. Лиман №10-0200-18 від 08.10.2018. Без виконання додаткових будівельних робіт, закінчення робіт з капітального ремонту і введення об’єкта в експлуатацію не є можливим, додаткові роботи технічно пов’язані з роботами по основному договору. Враховуючи зазначене вище, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 17:54
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об'єкту "Реконструкція КП «Парк культури і відпочинку» міста Слов'янська"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького. буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

25 березня 2019 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
Переможець 6 353 006,69
UAH з ПДВ
25 березня 2019 17:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Л.Д. СЕРВІС" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 березня 2019 17:54
Електронний підпис
25 березня 2019 17:14
Протокол №13.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 17:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
6 353 006,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 17:54
Електронний підпис
25 березня 2019 17:14
Протокол №13.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:35
ДУ 3 від 26.12.2019 до дог. 25.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 17:21
ДУ 2 від 31.10.2019 до дог. 25.PDF зміни до договору
01 листопада 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 16:36
Дод.уг.1 27.06.2019.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 12:05
Протокол №28.PDF зміни до договору
24 квітня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 15:53
Договір 25 від 12.04.2019.FR12.pdf укладений
12 квітня 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол тендерного комітету про визначення місця виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки 2 та 3
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено перший абзац п. 3.1 розділу 3 договору, додаток № 3.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 432 857,05
UAH (в тому числі ПДВ 905 476,18 UAH)