Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Пакети для парової стерилізації комбіновані, самоклеючі, пласкі, Рулон для стерилізації плаский комбінований)
Очікувана вартість
17 286,00 UAH
UA-2019-03-25-001738-b 04d80cf987e948e08f37cd0b008412cc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Караськина

+380562473791
+380567446163
ddmkl5.med@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985475
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Контактна особа: Оксана Караськина
+380562473791,+380567446163
ddmkl5.med@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 19:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 15:50
Очікувана вартість: 17 286,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


При наданні пропозицій необхідно обов'язково дотримуватись вимог, викладених у в Оголошенні про проведення закупівлі та у Додатках 1, 2, 3, 4, 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13601 штука
Пакети для парової стерилізації комбіновані, самоклеючі, пласкі, Рулон для стерилізації плаский комбінований - в асотименті та у кількості згідно до Додакту 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дезцентр плюс" 13 218,00
UAH з ПДВ
12 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 13 496,00
UAH з ПДВ
12 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:11
Цінова пропозиція.PDF
29 березня 2019 14:11
ТВ.PDF
29 березня 2019 14:11
Довідка підп.договору.PDF
29 березня 2019 14:11
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

01 квітня 2019 17:36
МЕДИКОМ пакет.rar
01 квітня 2019 17:36
Дезцентр рулон 400 200.rar
01 квітня 2019 17:36
МЕД-ТЕХ ВИМОГИ.pdf
01 квітня 2019 17:36
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дезцентр плюс"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Дезцентр плюс"
#36295719
Переможець 12 550,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 16:14

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дезцентр плюс"
#36295719
12 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 13:48
дод.уг. до дог. 94 від 09.04.19.PDF зміни до договору
18 листопада 2019 13:27
дог.94 від 09.04.19.PDF укладений
09 квітня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 4130,0 грн., внести зміни до Специфікації (нова редакція додається) та викласти п.п. 5.1. п. 5 «СУМА, ЦІНА ТЕРМІНИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ» у такій редакції: «п.п.5.1. Сума визначена у договорі складає 8420,00 грн. (Вісім тисяч чотириста двадцять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ, який складає 550,84 грн. (П’ятсот п’ятдесят грн. 84 коп.). Розрахунок суми наводиться в Додатку №1 (Специфікація), який є невід'ємною частиною цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML