Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби з дроту ( Вироби з дроту)
Очікувана вартість
1 296 000,00 UAH
UA-2019-03-25-001611-b 9d728304b9e24db58d10d8432feaf94a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 09:30
Початок аукціону: 11 квітня 2019 14:59
Очікувана вартість: 1 296 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 296,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

канат сталевий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 метр
Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 15:25
ТД.pdf
25 березня 2019 15:25
Зразок 3.docx
25 березня 2019 15:25
Зразок 2.docx
25 березня 2019 15:25
Зразок 1.docx
25 березня 2019 15:25
Додаток 5.docx
25 березня 2019 15:24
Додаток 4.pdf
25 березня 2019 15:24
Додаток 3.pdf
25 березня 2019 15:24
Додаток 2.pdf
25 березня 2019 15:24
Додаток 1.pdf
25 березня 2019 15:24
Додаток 1.1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка товару
Дата подання: 26 березня 2019 10:33
Дата відповіді: 27 березня 2019 15:42
Доброго дня! Чи можлива поставка всього об*єму продукції протягом місяця з моменту підписання договору?
Відповідь: Рознарядка на поставку матеріалів буде надаватися залежно від виробничої необхідності замовника.
Стосовно основних умов договору
Дата подання: 26 березня 2019 17:01
Дата відповіді: 28 березня 2019 08:53
Добрий день! Просимо Вас погодити внесення змін по наступних пунктах проформи договору, а саме:3.2 Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до діючого законодавства України (у т.ч. підзаконних, регуляторних актів України тощо).;3.3 Виключити.;4.6 У випадку відсутності відповідних документів (або їх частини) на момент приймання Товару, Покупець в кожному такому випадку письмово повідомляє Постачальника про необхідність надання документів або внесення відповідних виправлень, після чого Постачальник зобов'язаний протягом 3-х робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення Покупця виконати його обґрунтовані вимоги. ;5.5 Гарантійний термін на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.;5.6 У випадку поставки неякісного (некомплектного) Товару, виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим, подальше приймання Товару призупиняється, про що складається відповідний акт щодо виявлення недоліків. Підтвердженням неякісності (некомплектності) Товару являється двосторонній дефектний акт, підписаний Сторонами згідно з Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7. Постачальник зобов’язаний замінити неякісний (некомплектний) Товар на якісний (комплектний) своїми силами за власний рахунок, протягом строку, зазначеного у відповідному акті.;5.7 У разі виявлення протягом гарантійного строку у Товарі схованих недоліків (дефектів), Покупець протягом 15 календарних днів після їх виявлення повідомляє про це Постачальника і запрошує його для складання Акту про порядок і терміни усунення виявлених прихованих недоліків (дефектів). Якщо Постачальник не з'явиться без поважних причин у триденний строк з моменту отримання запрошення Покупця, Покупець має право скласти зазначений Акт без участі Постачальника із залученням до складання Акту незалежних експертів, з повідомленням про це Постачальника. Акт, складений без участі Постачальника, надсилається йому для виконання протягом 10 календарних днів після складання цього Акту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до ст.22 Закону України про публічні закупівлі тендерна документація складається і розміщується замовником. Тендерна документація «всі її частини» складається замовником на власний розсуд, виходячи з потреб замовника. Зазначені в Вашому зверненні зміни в проект договору вважаємо недоцільними і вноситися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 1 039 980,00
UAH з ПДВ
1 039 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 1 236 720,00
UAH з ПДВ
1 236 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 1 261 848,00
UAH з ПДВ
1 261 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 11:31
Електронний підпис
09 квітня 2019 15:52
Електронний підпис
09 квітня 2019 15:51
CТАТУТ.pdf
09 квітня 2019 15:51
Cвидетельство НДС.pdf
09 квітня 2019 15:51
ФІН.ЗВІТНІСТЬ 2018р..pdf
09 квітня 2019 15:51
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
09 квітня 2019 15:51
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.pdf
09 квітня 2019 15:51
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
09 квітня 2019 15:51
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 квітня 2019 15:51
ПАСПОРТ БРЕСЛОВА Ю.Р..pdf
09 квітня 2019 15:51
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
09 квітня 2019 15:50
Довідка.pdf.p7s
09 квітня 2019 15:50
Довідка.pdf
09 квітня 2019 15:50
ДОВІДКА СТ.50.pdf
09 квітня 2019 15:50
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
09 квітня 2019 15:50
ДОВІДКА НЕ ЄДР.pdf
09 квітня 2019 15:50
ДОВІДКА З ЄДР копія.pdf
09 квітня 2019 15:50
ДОВІДКА БЕНІФІЦИАР.pdf
09 квітня 2019 15:50
ДОВІДКА АНТИКОРУПЦІЯ.pdf
09 квітня 2019 15:50
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
09 квітня 2019 15:50
Відгук Укренерго.pdf
09 квітня 2019 15:50
Відгук ИЗМ ПОРТ.pdf
09 квітня 2019 15:50
ВИТЯГ ПДВ копия.pdf
09 квітня 2019 15:50
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
09 квітня 2019 15:50
ВИДОМОСТИ З ЕДР.pdf

Публічні документи

08 квітня 2019 15:04
Електронний підпис
08 квітня 2019 15:03
Технічні вимоги.pdf
08 квітня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2019 15:03
Лист-пояснення.pdf
08 квітня 2019 15:03
Лист-підтвердження.pdf
08 квітня 2019 15:03
Копія статуту з описом.pdf
08 квітня 2019 15:03
Копії сертифікатів.pdf
08 квітня 2019 15:03
Довідки, ст.17.pdf
08 квітня 2019 15:03
Довідка про досвід.pdf
08 квітня 2019 15:03
Відгук.pdf
08 квітня 2019 15:03
Витяг ЄДРЮО 22-03-19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 1 039 980,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
1 039 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 13:19
звіт про виконання договору т_сн-59-19 від 26.04.2019.doc укладений
31 січня 2020 13:18
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 15:50
Т-СН-59-19 ПРАТ ІВО СТАЛЬКАНАТ СІЛУР.pdf укладений
26 квітня 2019 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 01 січня 2020
Сума оплати за договором: 803 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 890,00 UAH)