Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дослідницькі послуги
Очікувана вартість
1 893 524,00 UAH
UA-2019-03-25-001545-c b43c34d1ad3b4be8874f675d66ef0174
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белей Степан Іванович

+380342511395 ifdergprod@vetif.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40309088
Вебсайт: https://vetif.gov.ua/
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 24
Контактна особа: Белей Степан Іванович
+380342511395
ifdergprod@vetif.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2019 20:10
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 20:10
Початок аукціону: 11 квітня 2019 12:17
Очікувана вартість: 1 893 524,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 467,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Дослідницькі послуги (лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 17:01
Тендерна документація.pdf
25 березня 2019 17:01
Протокол № 19 від 25.03.2019.pdf
25 березня 2019 17:01
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Снятинська міжрайонна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів 1 893 524,00
UAH з ПДВ
1 884 056,38
UAH з ПДВ
Документи
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ 1 893 518,58
UAH з ПДВ
1 893 518,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2019 13:50
Електронний підпис
07 квітня 2019 13:42
Штатний 2019.pdf
07 квітня 2019 13:42
Цінова пропозиція.pdf
07 квітня 2019 13:42
Тех паспорт АВЕО.pdf
07 квітня 2019 13:42
Положення.pdf
07 квітня 2019 13:42
Експертні.pdf
07 квітня 2019 13:42
Довідки тендер.pdf
07 квітня 2019 13:42
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 11:32
Цінова пропозиція
18 квітня 2019 11:32
Довідка про несудимість
09 квітня 2019 17:07
Електронний підпис
09 квітня 2019 16:56
Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2019 16:56
Субпідряд Снятин.pdf
09 квітня 2019 16:56
Субпідряд Рогатин.pdf
09 квітня 2019 16:56
Субпідряд Калуш.pdf
09 квітня 2019 16:56
Субпідряд Коломия.pdf
09 квітня 2019 16:56
Кваліфікац вимоги дод3.pdf
09 квітня 2019 16:55
Відповідність до дод2_3.pdf
09 квітня 2019 16:55
Відповідність до дод2_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Снятинська міжрайонна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Снятинська міжрайонна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
#25952049
Відхилено 1 884 056,38
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:11
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00699626
Переможець 1 893 518,58
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:41

Документи

15 квітня 2019 15:11
Електронний підпис

Документи

15 квітня 2019 16:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00699626
1 893 518,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 08:57
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 13:02
Додаткова угода №3 до дог№73 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:16
Додаткова угода № 2 від 28.12.2019р. (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 10:56
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
11 травня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 10:09
Договір № 73.pdf укладений
03 травня 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у Додаток 1
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 893 518,58
UAH (в тому числі ПДВ 315 586,43 UAH)