Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір (А4))
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-03-25-001473-c ● 6f1c8eb5babb42a6abf85ee507848666
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 04633423 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36 |
Контактна особа: |
Ломінська Ольга Ігорівна 380442026081 tender@guekmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Загальна кількість: - 1 100 пачок.
Товар - Папір офісний А4, новий
Виробник товару та сировини - Україна, країни Євросоюзу
Формат паперу - А4
Щільність - 80 г/м.кв
Колір паперу – білий (92-96%)
Тип покриття - Біла.
Класс - С /С+
СIE - 150%
Кількість аркушів у пачці - 500 шт
Призначення паперу: багатоцільовий, для усіх видів цівкових, швидкісних лазерних принтерів, високошвидкісних копіювальних (двостороннє копіювання) та факсимільних апаратів.
Дата виготовлення товару: не раніше 2016 року.
Розгорнути
Згорнути
Товар - Папір офісний А4, новий
Виробник товару та сировини - Україна, країни Євросоюзу
Формат паперу - А4
Щільність - 80 г/м.кв
Колір паперу – білий (92-96%)
Тип покриття - Біла.
Класс - С /С+
СIE - 150%
Кількість аркушів у пачці - 500 шт
Призначення паперу: багатоцільовий, для усіх видів цівкових, швидкісних лазерних принтерів, високошвидкісних копіювальних (двостороннє копіювання) та факсимільних апаратів.
Дата виготовлення товару: не раніше 2016 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір (А4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 16:43 |
3. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ Папір А4.docx |
25 березня 2019 16:42 |
2 ДОГОВІР-ПАПІР-2019.docx |
25 березня 2019 16:42 |
1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ папір А4.docx |
25 березня 2019 16:42 |
0. ДОКУМЕНТАЦІЯ Папір А4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
1. У даній закупівлі не зазначено конкретну торговельну марку або модель товару, тому характеристики запропонованого Вами товару повністю і чітко повинні відповідати технічним вимогам (Додаток 1 до закупівлі) в усіх параметрах.
Так, допускаються, обмежень не має. У разі надання-пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без урахування ПДВ. Учасник самостійно формує цінову пропозицію, враховуючи правовий статут платника податків відповідно законодавства
1. У даній закупівлі не зазначено конкретну торговельну марку або модель товару, тому характеристики запропонованого Вами товару повністю і чітко повинні відповідати технічним вимогам (Додаток 1 до закупівлі) в усіх параметрах.
Так, допускаються, обмежень не має. У разі надання-пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без урахування ПДВ. Учасник самостійно формує цінову пропозицію, враховуючи правовий статут платника податків відповідно законодавства
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
88 044,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
91 014,00
UAH з ПДВ
|
88 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
88 044,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 17:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір папір.pdf | укладений |
15 квітня 2019 11:43
|