Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-95 для потреб ІФОЦЗ та його філій
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2019-03-25-001187-b 91ac729b165940a694a458b63bd1929d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шведюк Любомир Васильович

+380342755586 ifocz@dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491062
Місцезнаходження: 76002, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89а
Контактна особа: Шведюк Любомир Васильович
+380342755586
ifocz@dcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 11:49
Оскарження наміру укласти договір: 07 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18650 л
Ціна за одиницю: 28UAH з ПДВ
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76002, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Деповська,89а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

25 березня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000023 ● 07ad9fc0950f4820a22c849473e586ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.06.2019 № 32

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.06.2019 № 32


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4
UA-2019-03-25-001187-b 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол засідання тендерного комітету Івано-Франківського обласного центру зайнятості 01.07.2019 м. Івано-Франківськ Присутні: - Кобилюк Володимир Тарасович – заступник директора – начальник відділу організації матеріально-технічного забезпечення Івано-Франківського обласного центру зайнятості, голова Комітету; - Коробейко Ігор Ярославович – начальник відділу фінансового забезпечення Івано-Франківського обласного центру зайнятості, заступник Голови Комітету; - Савчин Галина Володимирівна – начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер Івано-Франківського обласного центру зайнятості, член Комітету; - Гандзюк Олена Орестівна - начальник юридичного відділу Івано-Франківського обласного центру зайнятості, член Комітету; - Дуб’як Ігор Михайлович – консультант з організації закупівель І категорії сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення Івано-Франківського обласного центру зайнятості, секретар Комітету. На початку засідання Голова Комітету Кобилюк В.Т. проінформував, що на засіданні тендерного комітету Івано-Франківського обласного центру зайнятості (надалі –Комітет) присутні більше ніж дві третини членів Комітету. Порядок денний: Про розгляд питання щодо усунення виявлених порушень за результатами проведення моніторингу управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області. СЛУХАЛИ: Голову Комітету, який повідомив, що 20.06.2019 розпочато моніторинг закупівель по оголошенню UA – 2019-03-25-001187-b від 25.03.2019 по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти по закупівлі бензину марки А-95 по талонах. 25.06.2019 на профіль Івано-Франківського облсаного центру зайнятості на порталі Держзакупівлі.онлайн надійшло сповіщення про виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства в сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та висновки Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області. Під час моніторингу даної закупівлі проаналізовано річний план закупівлі на 2019 рік, інформацію про проведення переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 27.03.2019, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу виявлено, що замовник за результатами переговорної процедури закупівлі уклав договір поставки від 08.04.2019 №30ТЛ-5145/19/181 з ПП «Окко Контракт», який 09.04.2019 оприлюднив на веб порталі Уповноваженого органу без додатків № 1 «Специфікація» та № 2 «Перелік АЗС та місце їх знаходження» до цього договору. Таким чином, за висновком Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області замовник порушив вимоги частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, та зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію про усунення порушень законодавства викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Договір на закупівлю бензину марки А-95 по талонах укладено між Івано-Франківським обласним центром зайнятості та ПП «Окко Контракт» 08.04.2019 року та опубліковано у електронній системі закупівель 09.04.2019, відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір опубліковано без додатків № 1 та № 2, які є невід’ємними частинами даного договору, у зв’язку з теханічною помилкою. Секретар тендерного комітету перебувала на лікуванні, що підтверджується листком тимчасової непрацездатності, а особа, яка виконувала обов’язки секретаря, не дозавантажила додатки до даного договору, які були в наявності. Усунути порушенння зазначенні в висновку замовник не має технічної можливості, так як після оприлюднення замовником 19.04.2019 акту приймання передачі продукції електронна система не дає можливості оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору чи дозавантажити додатки до договору. ВИРІШИЛИ: Визнати, що технічно неможливо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме неопублікування додатків № 1 «Специфікація» та № 2 «Перелік АЗС та місце їх знаходження», зазначених в висновку моніторингу. Голові Комітету Кобилюку В.Т. оприлюднити на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівлі необхідну інформацію відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Проголосували: - «За» – 5 гол., «Утримались» - 0, «Проти» - 0 Голова комітету: Кобилюк В.Т. Заступник Голови комітету Коробейко І.Я. Члени комітету: Савчин Г.В. Гандзюк О.О. Секретар комітету Дуб’як І.М.

2019-07-02 16:06:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП"ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 529 968,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 11:49

Документи

27 березня 2019 11:48
Електронний підпис
27 березня 2019 11:45
Протокол від27.03.2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 11:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП"ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
529 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2019 11:48
Електронний підпис
27 березня 2019 11:45
Протокол від27.03.2019

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 15:14
додатковий договір укладений
19 серпня 2019 15:10
Акт 30ТЛ-5145/19-9082237485 укладений
22 квітня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 17:00
Договір поставки №181 укладений
09 квітня 2019 16:59
Договір поставки №181 укладений
09 квітня 2019 16:59
Договір поставки №181 укладений
09 квітня 2019 16:59
Договір поставки №181 укладений
09 квітня 2019 16:59
Договір поставки №181 укладений
09 квітня 2019 16:59
Договір поставки №181 укладений
09 квітня 2019 16:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин марки А-95 18650 л 28,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 529 968,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 328,00 UAH)
Причини розірвання договору: Угода сторін