Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт доріг по міста Біла Церква Київської області 2 черга повторно (Код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 ЛОТа: ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-західної частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. О.Гончара, Привокзальна, Першотравнева, Логінова, Водопійна, Росьова, Гетьманська, Героїв Небесної Сотні, Я. Мудрого (до перехрестя з вул. Сквирське шосе), пров. Курсовий, б-р М.Грушевського, б-р Олександрійський ( до перехрестя В. Стуса) ЛОТ № 2 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-східної частини" м. Біла Церква (ремонт дорожного полотна) вул. Шевченка, Павліченка, Ш-Алейхема, Голубина, Ярмаркова, Гоголя, П. Запорожця, пр-т Кн. Володимира (від пл. Соборна до перехрестя з вул. Шевченка)
Очікувана вартість
3 003 113,00 UAH
UA-2019-03-25-000996-c c09fca69f9e94ece871ac7e59df3ea72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 3 003 113,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-16-000069 ● a4fac241f6644b3b9acbf252beef499e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021 09:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.09.2021 № 536

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
16.09.2021 № 536

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-25-000996-c 25.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-17 10:14:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є поточний ремонт доріг по місту Біла Церква Київської області 2 черга повторно (Код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 ЛОТа: ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-західної частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. О.Гончара, Привокзальна, Першотравнева, Логінова, Водопійна, Росьова, Гетьманська, Героїв Небесної Сотні, Я. Мудрого (до перехрестя з вул. Сквирське шосе), пров. Курсовий, б-р М.Грушевського, б-р Олександрійський ( до перехрестя В. Стуса) ЛОТ № 2 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-східної частини" м. Біла Церква (ремонт дорожного полотна) вул. Шевченка, Павліченка, Ш-Алейхема, Голубина, Ярмаркова, Гоголя, П. Запорожця, пр-т Кн. Володимира (від пл. Соборна до перехрестя з вул. Шевченка), код за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, замовником якої є Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-000996-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень, зокрема:
яким чином та на підставі яких документів Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-21 16:50:16

відповідь на запит

На Ваш запит про надання пояснень щодо підстав здійснення обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості, забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному ), який надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по місту Біла Церква Київської області 2 черга повторно (Код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 ЛОТа: ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-західної частини м. Біла Церква" (ремонт дорожнього полотна) вул. О.Гончара, Привокзальна, Першотравнева, Логінова, Водопійна, Росьова, Гетьманська, Героїв Небесної Сотні, Я. Мудрого (до перехрестя з вул. Сквирське шосе), пров. Курсовий, б-р М.Грушевського, б-р Олександрійський ( до перехрестя В. Стуса) ЛОТ № 2 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-східної частини" м. Біла Церква (ремонт дорожнього полотна) вул. Шевченка, Павліченка, Ш-Алейхема, Голубина, Ярмаркова, Гоголя, П. Запорожця, пр-т Кн. Володимира (від пл. Соборна до перехрестя з вул. Шевченка), код за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, замовником якої є Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, ідентифікатор тендеру UA-2019-03-25-000996-c, надаємо наступну інформацію.
1. Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по місту Біла Церква Київської області 2 черга повторно (Код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 ЛОТа розрахована відповідно до будівельних норм і правил за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 на підставі технічного завдання (якісні та кількісні характеристики), що розробляється з урахуванням вимог Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства України від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (далі Наказ) управлінням дорожнього господарства ДЖКГ БМР на підставі технічного завдання, що містить заплановані обсяги робіт відповідно до складеного дефектного акту, розроблено локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, та складено договірну ціну, якою і визначено очікувану вартість закупівлі.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення переговорної процедури UA-2019-03-25-000996-c c лише розроблявся такий функціонал, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-26 21:05:02

Запит про надання пояснень

1. Чи продовжено строк дії договору від 24.04.2019 № 431/2019?
2. Якщо строк дії проводжено, чому не оприлюднено додаткову угоду на веб-порталі Уповноваженого органу?
3. Якщо строк дії договору не продовжено, чому не оприлюднено на на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-28 16:57:16

відповідь на запит

На Ваш запит про надання пояснень щодо причин неопублікування в електронній системі закупівель звіту про виконання договору, який надійшов 26.09.2021 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із ідентифікатор тендеру UA-2019-03-25-000996-c, надаємо наступну інформацію.
1. Термін дії договору від 24.04.2019 № 431/2019 протягом його дії не продовжувався.
2. Несвоєчасна публікація звіту про виконання договору від 24.04.2019 № 431/2019 була допущена у зв’язку із невчасним поданням відомостей про виконання договору профільним відділом та відділом бухгалтерського обліку та звітності голові тендерного комітету ДЖКГ, в результаті чого відповідальна за внесення інформації до електронної системи особа була непоінформована про необхідність завантаження до електронної системи звіту про виконання договору. На сьогодні питання щодо обміну інформацією між відділами департаменту та тендерним комітетом (уповноваженими особами) врегульовано, тому виникнення подібних випадків на майбутнє мінімізовано.
Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу і зобов’язуємося усунути його в найкоротший термін та в майбутньому не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-09-16-000069 відкритих торгів щодо закупівлі послуг із поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 2 черга повторно (Код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 ЛОТа: ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-західної частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. О.Гончара, Привокзальна, Першотравнева, Логінова, Водопійна, Росьова, Гетьманська, Героїв Небесної Сотні, Я. Мудрого (до перехрестя з вул. Сквирське шосе), пров. Курсовий, б-р М.Грушевського, б-р Олександрійський ( до перехрестя В. Стуса) ЛОТ № 2 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-східної частини" м. Біла Церква (ремонт дорожного полотна) вул. Шевченка, Павліченка, Ш-Алейхема, Голубина, Ярмаркова, Гоголя, П. Запорожця, пр-т Кн. Володимира (від пл. Соборна до перехрестя з вул. Шевченка)и, індетифікатор закупівлі UA-2019-03-25-000996-c повідомляємо, що з метою недопущення у майбутньому порушень норм абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, керівництвом ДЖКГ БМР проведено роботу з членами тендерного комітету і уповноваженими особами та наголошено на необхідності більш ретельного виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання строків публікації інформації про закупівлю в електронній системі закупівель. Крім того виявлене органом фінансового контролю порушення усунуто під час проведення моніторингу шляхом публікації звіту про виконання договору в електронній системі закупівель. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.

2021-10-04 14:23:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

-

2021-10-06 16:02:25

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-західної частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. О.Гончара, Привокзальна, Першотравнева, Логінова, Водопійна, Росьова, Гетьманська, Героїв Небесної Сотні, Я. Мудрого (до перехрестя з вул. Сквирське шосе), пров. Курсовий, б-р М.Грушевського, б-р Олександрійський ( до перехрестя В. Стуса)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 004 259,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 15:30
Закінчення: 11 квітня 2019 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Центрально-західної частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. О.Гончара, Привокзальна, Першотравнева, Логінова, Водопійна, Росьова, Гетьманська, Героїв Небесної Сотні, Я. Мудрого (до перехрестя з вул. Сквирське шосе), пров. Курсовий, б-р М.Грушевського, б-р Олександрійський ( до перехрестя В. Стуса)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці міста
Дата доставки: 01 серпня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАНГЕР" 2 002 272,89
UAH з ПДВ
2 002 272,89
UAH з ПДВ
Документи
ПП Шляхбудпроект 1 961 625,60
UAH з ПДВ
1 961 625,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 15:50
Електронний підпис
10 квітня 2019 15:47
Календарний план.pdf
10 квітня 2019 15:47
Гарантійний Лист..pdf
10 квітня 2019 15:47
Технічна Специфікація.pdf
10 квітня 2019 15:47
Додаток 5.Працівники.pdf
10 квітня 2019 15:47
Додаток 4.Техніка.pdf
10 квітня 2019 15:47
КОШТОРИС (1).pdf
10 квітня 2019 15:47
2690.imd
10 квітня 2019 15:47
ДОВІДКИ.pdf
10 квітня 2019 15:47
Листи-Згоди.pdf
10 квітня 2019 15:47
Штатний розпис.Диплом.pdf
10 квітня 2019 15:47
Банківська довідка.pdf
10 квітня 2019 15:47
СТАТУТ.ФЛАНГЕР.зжато.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЛАНГЕР"

ПП Шляхбудпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Шляхбудпроект
#40150352
Переможець 1 961 625,60
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:29

Документи

12 квітня 2019 15:28
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:18
протокол 138.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Шляхбудпроект
#40150352
1 961 625,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 15:28
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:18
протокол 138.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 10:12
ДУ 01(431).PDF зміни до договору
26 липня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 09:44
Договір 431.PDF укладений
25 квітня 2019 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 431/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 860 022,80
UAH (в тому числі ПДВ 310 003,80 UAH)