Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір для виявлення антитіл до вірусу лейкозу в імуноферментному аналізі конкурентним методом (ІФА)
Kit for detection of antibodies to Leucosis virus by ELISA
Очікувана вартість
7 360 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000922-a 8ce14c9a405a4b4ea94d5f1df6f418cd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фомінова Олена Вікторівна

+380445288419 uvets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 39924774
Вебсайт: http://consumer.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1
Контактна особа: Фомінова Олена Вікторівна
+380445288419
uvets@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сонько Микола Петрович
+380442788471
tender@consumer.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Service of Ukraine on Food Safety and Consumer Protection
National ID: 39924774
Contact point: Fominova Olena Viktorivna
+380445288419
uvets@ukr.net
Additional contacts: Sonko Mykola Petrovych
+380442788471
tender@consumer.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 березня 2019 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:46
Очікувана вартість: 7 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73600 UAH
Publication date: 25 березня 2019 20:10
Enquiries until: 15 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 21 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 7 360 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 360 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
для використання у ветеринарній медицині, 200 наборів, забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія).
for use in veterinary medicine, 200 kits, provision of a tender offer (bank guarantee).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 наб
Набір для виявлення антитіл до вірусу лейкозу в імуноферментному аналізі конкурентним методом (ІФА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно до Додатку І Тендерної документації
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Kit for detection of antibodies to Leucosis virus by ELISA
CPV: 33690000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 20:11
ТД лейкоз в ІФА.pdf
25 березня 2019 20:11
Додаток ІV.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо комплекту документів від виробника
Дата подання: 11 квітня 2019 15:34
Дата відповіді: 11 квітня 2019 16:47
У тендерній документації вказано, що для підтвердження якості продукції потрібно надати копію Сертифікату якості вировника. Скажіть, будь ласка, чи потрібно додавати Сертифікат безпечності для діагностичного набору (Material Safety Data Sheet)?
Відповідь: Дякуємо за увагу. У пропозицію ви можете включити будь-які інші документи (які вважаєте за потрібні для розуміння вашої пропозиції), що не визначені тендерною документацією.
Щодо документів, що підтверджують повноваження
Дата подання: 15 квітня 2019 08:31
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:23
Абзацом п’ятим, пункту 1, Розділу ІІІ тендерної документації передбачено завантаження файлів з:… «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції». В той же час абзацом десятим Розділу ІІІ передбачено завантаження файлу з: …«копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання іншою особою». Просимо надати роз’яснення з причин вимагання однакових документів двічі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо надання документів двічі немає. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначає порядок надання тендерної пропозиції.
Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України
Дата подання: 15 квітня 2019 08:33
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:26
Абзацом дванадцятим, пункту 1, Розділу ІІІ передбачено завантаження файлу з: …«відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;». Просимо надати роз’яснення щодо форми документу що містить відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Відповідь: Вимоги щодо надання документів відповідно до Закону України від 15.05.2003 № 755-IVПро державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції
Дата подання: 15 квітня 2019 08:37
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:27
Абзацом дев’ятим, пункту 1, Розділу ІІІ тендерної документації передбачено завантаження файлів з:… «замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;» Просимо надати роз’яснення: які саме документи передбачає виконання цієї вимоги та в разі відсутності обґрунтування вилучити дану вимогу з переліку документів тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначає порядок надання тендерної пропозиції, вимоги щодо формальних помилок відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо нумерації усіх сторінок/аркушів тендерної пропозиції Учасника
Дата подання: 15 квітня 2019 08:39
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:28
Тендерна документація не містить чітких вимог, що дає замовнику можливість необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій. Так, відповідно до абзацу двадцять третього, пункту 1, Розділу ІІІ тендерної документації наявна вимога щодо обов’язкової нумерації усіх сторінок/аркушів тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані. Відповідно до абзацу сорокового, пункту 1, Розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога, щодо реєстру наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. Разом з цим абзацом тридцять четвертим, пункту 1, Розділу ІІІ тендерної документації передбачена можливість взагалі відсутності нумерації сторінок. Просимо надати роз’яснення: чи потрібно робити нумерацію сторінок? Якщо так, то просимо вилучити суперечливе положення про можливість подання тендерної пропозиції взагалі без нумерації сторінок, що передбачене абзацом тридцять четвертим, пункту 1, Розділу ІІІ тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - визначає порядок надання тендерної пропозиції.
Додаток IV Тендерної документації
Дата подання: 15 квітня 2019 08:40
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:31
Шановний замовник, Додаток IV Тендерної документації містить незаповнені поля. Пункт 10.9 містить вимогу, щодо заповнення учасником процедури закупівлі. Додаток 1 до Договору № ____ від _____ містить вимогу щодо заповнення переможцем торгів після аукціону. Прошу надати роз’яснення: 1) Чи потрібно учаснику заповнювати незаповнені поля Додатку IV Тендерної документації, окрім п. 10.9 та Додаток 1 до Договору № ____ від _____? Якщо так, то які саме? 2) Яка інформація має бути заповнена учасником процедури закупівлі в п. 10.9 Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією встановлено порядок заповнення проекту договору. п. 10,9 відповідно до статусу платника податку.
Повернення забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 15 квітня 2019 08:42
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:33
Прошу роз’яснити умови тендерної документації в частині механізму повернення забезпечення тендерної пропозиції. Мені як учаснику не зрозуміло куди і яким чином буде повернено забезпечення тендерної пропозиції приймаючи до уваги той факт, що відповідно до умов тендерної документації всі документи тендерної пропозиції завантажуються в систему, подаються у сканованому вигляді у форматі PDF одним файлом для зручності їх перевірки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено порядок повернення банківської гарантії. За іншими роз'ясненнями по Банківській гарантії звертайтесь до банку гаранту
Строки надання документів переможцем
Дата подання: 15 квітня 2019 08:44
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:34
Переможець торгів надає в паперовому вигляді документи за адресою місцезнаходження замовника з супровідним листом у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Постає питання: 5 (п’ять) робочих чи календарних днів?
Відповідь: Строки установлені відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 15 квітня 2019 08:45
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:36
Питання до Додатку ІІ тендерної документації, а саме вимоги надання первинних бухгалтерських документів. Чи означає вимога, що до кожного аналогічного договору учаснику слід надати більше двох первинних бухгалтерських документів, чи достатньо одного первинного бухгалтерського документа, що підтверджує факт виконання відповідного аналогічного договору у повному обсязі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник самостійно визначає надання таких документів
Відсутність пояснення примітки
Дата подання: 15 квітня 2019 08:51
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:37
Питання до Додатку ІІ тендерної документації. Вічко «довідка органу доходів і зборів про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, чинну на момент подання*, або оригінал чи нотаріально завірена копія листа органу доходів і зборів з вмотивованою відмовою щодо видачі Довідки. подається до укладення договору». Прошу надати пояснення до астериску "*".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: *подається до укладення договору
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 15 квітня 2019 08:54
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:44
Додатком ІІІ тендерної документації передбачений склад набору: «96-лунковий мікропланшет розділений на 12 стрипів, кожен з яких містить 8 лунок». Водночас встановлена вимога: «Всі компоненти тест-набору повинні бути в рідкому стані». Мікропланшет в імуноферментному аналізі являє собою імуносорбент – пластик на який нанесені та висушені біологічні матеріали. Зазвичай до складу набору також входять клейка плівка, листівка-вкладка, іноді ванночки та наконечники та інші компоненти тест-набору, що за своїми фізичними властивостями не можуть бути в рідкому стані. Виконання вимоги, щодо рідкого стану всіх компонентів завідомо не можливо. Просимо надати роз’яснення з вказаних вимог та привести у відповідність з дозволеними до використання ІФА наборами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічним заданням визначені вимоги лабдіагностикума
Температура зберігання
Дата подання: 15 квітня 2019 08:56
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:39
Просимо надати роз’яснення до вимоги «Температура зберігання» додатку ІІІ тендерної документації. Не зрозуміло на яку саме інструкцію по застосуванню робиться посилання. Просимо надати спосіб підтвердження учасником виконання зазначеної вимоги.
Відповідь: "інструкцію по застосуванню" на предмет закупівлі, що пропонується
Еквівалент фасування набору
Дата подання: 15 квітня 2019 09:35
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:41
Просимо надати роз’яснення щодо відсутності можливості учаснику запропонувати еквівалент фасування набору на 960 досліджень, що за своїм призначенням відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідь: Фасування до відома.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-000922-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "НВК "Діапроф-Мед", Код ЄДРПОУ:24265186
Дата подання: 15 квітня 2019 09:15
Строк відповідно до якого замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій
Згідно частини четвертої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»: «4. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.».
Тендерна документація не містить встановлений строк відповідно до якого замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі та встановити строк відповідно до якого замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій відповідно до Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 09:37
Статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі», чітко визначено, коли замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000922-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "НВК "Діапроф-Мед", Код ЄДРПОУ:24265186
Дата подання: 15 квітня 2019 09:19
Документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику-переможцю
Очікувана вартість закупівлі складає 7 360 000 грн з ПДВ. Порушуючи п. 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник в додатку ІІ тендерної документації неправомірно встановив вимогу до учасника-переможця зобов’язуючи останнього надати копію антикорупційної програми та документ з її затвердження.
Вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 09:39
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено порядок надання копії антикорупційної програми та документ з її затвердження.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000922-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "НВК "Діапроф-Мед", Код ЄДРПОУ:24265186
Дата подання: 15 квітня 2019 09:29
Термін поставки протягом 10 днів з моменту отримання продавцем заявки від покупця
Додатками ІІІ, ІV встановлена необґрунтована вимога щодо терміну поставки протягом 10 днів з моменту отримання продавцем заявки від покупця. Цього строку об’єктивно не достатньо ані для виготовлення товару, ані для ввезення вже виготовленого товару. Відповідно до проекту договору встановлено строк дії договору – до 31.12.2019. Встановлена вимога щодо залишкового терміну придатності – не менше 70% від загального терміну придатності. Отже переможець за умови виготовлення товару виробником вимушений до 31.12.2019 тримати в складських приміщеннях постійний запас товару, постійно оновлюючи запаси задля забезпечення вимоги до залишкового терміну придатності, несучи при цьому постійні витрати на зберігання та оновлення товару. Замовник штучно створює умови, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що в свою чергу порушує частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом зміни строку постачання, залишкового терміну придатності, визначення в тендерній документації графіку постачання, що визначатиме періодичність та кількість постачань до 31.12.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 09:41
10 днів з моменту отримання продавцем заявки від покупця є достатніми для поставки. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» це не є дискрімінацією.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000922-a.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ "НВК "Діапроф-Мед", Код ЄДРПОУ:24265186
Дата подання: 15 квітня 2019 09:37
Щодо терміну поставки протягом 10 днів з моменту отримання продавцем заявки від покупця
Додатками ІІІ, ІV встановлена необґрунтована вимога щодо терміну поставки протягом 10 днів з моменту отримання продавцем заявки від покупця. Цього строку об’єктивно не достатньо ані для виготовлення товару, ані для ввезення вже виготовленого товару. Відповідно до проекту договору встановлено строк дії договору – до 31.12.2019. Встановлена вимога щодо залишкового терміну придатності – не менше 70% від загального терміну придатності. Отже переможець за умови виготовлення товару виробником вимушений до 31.12.2019 тримати в складських приміщеннях постійний запас товару, постійно оновлюючи запаси задля забезпечення вимоги до залишкового терміну придатності, несучи при цьому постійні витрати на зберігання та оновлення товару. Замовник штучно створює умови, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що в свою чергу порушує частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом зміни строку постачання, залишкового терміну придатності, визначення в тендерній документації графіку постачання, що визначатиме періодичність та кількість постачань до 31.12.2019.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 квітня 2019 09:40
Причина: Вимога вже була подана
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000922-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "НВК "Діапроф-Мед", Код ЄДРПОУ:24265186
Дата подання: 15 квітня 2019 09:53
Відсутність встановлених документів
Додаток ІІ містить таблицю «Документи на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у Учасника, визначених статтею 17 Закону».
Графи, що відповідають стовпцям «Документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику в участі в процедурі закупівлі, та подаються у складі тендерної пропозиції Зазначені документи надаються у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа у форматі pdf» та «Документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику-переможцю» до рядків 3), 8) не містять посилань на документи, а лише спосіб перевірки інформації.
Вимагаємо визначити документи відповідно до встановлених в заголовку вимог та усунути порушення під час проведення процедури закупівлі дотримуючись принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 09:58
статтею 17 Закону про публічні закупівлі встановлено підстави для відмови учаснику.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000922-a.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "НВК "Діапроф-Мед", Код ЄДРПОУ:24265186
Дата подання: 15 квітня 2019 09:55
Строк дії докуменітв
Частиною 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції встановлена вимога: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (за виключенням ліцензій, дозволів) та бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.
Розділом ІІІ тендерної документації передбачене надання копії свідоцтва платника ПДВ (копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ)).
Пунктом 183.11 ст. 183 Закону України №657-VII від 24.10.13 передбачене, що витяг з реєстру платників податку діє до внесення змін до реєстру.
Замовником встановлена необґрунтована вимога щодо терміну дії витягу з реєстру платників податку на додану вартість. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури вилучивши вимогу щодо терміну дії документів, оскільки тендерною документацією і так передбачена вимога про чинність документів на момент розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 09:59
Термін надання документів не є корупційними діями та зловживаннями

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 травня 2019
UA-2019-03-25-000922-a8ce14c9a405a4b4ea94d5f1df6f418cd
Найменування: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 39924774
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІО-АНАЛІТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВІННЕР ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 травня 2019 13:37
Протокол розгляду
28 травня 2019 13:51
Електронний підпис

Документи

28 травня 2019 13:38
Протокол розгляду
28 травня 2019 13:51
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2019 09:31
Електронний підпис
25 квітня 2019 02:22
Електронний підпис
25 квітня 2019 02:16
Додаток 4_та інше.pdf
25 квітня 2019 02:16
БЛВ_Додаток 3.pdf

Документи

28 травня 2019 13:38
Протокол розгляду
28 травня 2019 13:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "БІО-АНАЛІТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ "ВІННЕР ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ" 6 992 000,00
UAH з ПДВ
5 977 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВІННЕР ТРЕЙД" 5 978 000,00
UAH з ПДВ
5 978 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "КОМПАНІЯ "ВІННЕР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ"
#35448085
Переможець 5 977 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 17:52

Документи

03 червня 2019 17:52
Електронний підпис
03 червня 2019 17:49
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ"
#35448085
5 977 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 17:52
Електронний підпис
03 червня 2019 17:49
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 15:13
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 12:32
Протокол розгляду укладений
14 червня 2019 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 977 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 996 166,67 UAH)