Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі та тонери для копіювальних пристроїв та для принтерів та запчастини до них
Очікувана вартість
5 940,48 UAH
UA-2019-03-25-000555-c 1cfc97523c61476e9ade7ce6f8933171
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

грицай тетяна василівна

380442026173 tender@gukv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
380442026173
tender@gukv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі та тонери для копіювальних пристроїв та для принтерів та запчастини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Картриджі та тонери для копіювальних пристроїв та для принтерів та запчастини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

25 березня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аверо-Принт"
#37388311
Переможець 5 940,48
UAH з ПДВ
25 березня 2019 12:20

Документи

25 березня 2019 12:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 12:23
Договір ТОВ Аверо-Прінт.pdf укладений
25 березня 2019 12:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картриджі та тонери для копіювальних пристроїв та для принтерів та запчастини до них 2 штуки 2 970,24
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 940,48
UAH (в тому числі ПДВ 990,08 UAH)