Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинська обласна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21 |
Контактна особа: |
Надія Іванівна Якушик +380332773105 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 11:27 |
ВОКЛ ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-13-000023 ● 71ec4bdb8509483ab7880a7611ea9b23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2020 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.07.2020 № 32-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.07.2020 № 32-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-25-000528-b від 25.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-15 10:15:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Набір інструментів для кардіохірургічних втручань) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-000528-b ) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) За яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-17 15:59:25
Відповідь на вимогу
На Ваш запит про надання пояснення щодо не оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня його оприлюднення повідомляємо наступне.
У період з 02 січня по 07 січня 2020 року користувачами відбувалось оприлюднення звітів про виконання договорів на веб порталі Уповноваженого органу. Тендерним комітетом проводилась робота по оприлюдненні звітів.
Просимо звернути увагу на той факт, що внаслідок перевантаження відбувся системний збій на сервері, внаслідок чого у даній закупівлі не було накладено ЕЦП звіту про виконання договору. Тому виходячи з вищевикладеного слід зробити висновок, що звіт про виконання договору не був оприлюднений з технічних причин.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення п.2 Наказу №490, в частині не накладення кваліфікаційного електронного підпису посадової особи Замоника на оголошення про відкритті торги)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Деменков Віталій Олександрович #2632804457 |
Переможець |
398 231,60
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 15:35
|
протокол виправлення тех.помилки.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 15:32
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 12:32
|
договір.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 12:30
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 12:25
|
договір 143.pdf | зміни до договору |
21 травня 2019 16:31
|
дод.угода 143.pdf | зміни до договору |
21 травня 2019 16:31
|
дод.угода 143.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 15:03
|
договір 143.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів та найменування замовника |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 143 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |