Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Набір інструментів для кардіохірургічних втручань)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000528-b 256f0af67b8647e0a3e5166916873054
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Іванівна Якушик

+380332773105 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21
Контактна особа: Надія Іванівна Якушик
+380332773105
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 11:02
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання


Всі необхідні вимоги до предмета закупівлі подано в Додатку 1 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
33100000-1 Медичне обладнання (відповідно до Додатку 1 тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 11:27
ВОКЛ ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000023 ● 71ec4bdb8509483ab7880a7611ea9b23
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.07.2020 № 32-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.07.2020 № 32-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-25-000528-b від 25.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-15 10:15:06

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Набір інструментів для кардіохірургічних втручань) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-000528-b ) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) За яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня його виконання?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-17 15:59:25

Відповідь на вимогу

На Ваш запит про надання пояснення щодо не оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня його оприлюднення повідомляємо наступне.
У період з 02 січня по 07 січня 2020 року користувачами відбувалось оприлюднення звітів про виконання договорів на веб порталі Уповноваженого органу. Тендерним комітетом проводилась робота по оприлюдненні звітів.
Просимо звернути увагу на той факт, що внаслідок перевантаження відбувся системний збій на сервері, внаслідок чого у даній закупівлі не було накладено ЕЦП звіту про виконання договору. Тому виходячи з вищевикладеного слід зробити висновок, що звіт про виконання договору не був оприлюднений з технічних причин.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення п.2 Наказу №490, в частині не накладення кваліфікаційного електронного підпису посадової особи Замоника на оголошення про відкритті торги)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Деменков Віталій Олександрович 398 231,60
UAH з ПДВ
398 231,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Екомед Мюнхен Хаус 399 800,00
UAH з ПДВ
399 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 22:37
Електронний підпис
22 квітня 2019 21:22
Інфодовідка з ЄДР.pdf
09 квітня 2019 01:34
Електронний підпис
09 квітня 2019 01:30
Довідка з банку.pdf
09 квітня 2019 01:30
Реєстр документів.pdf
09 квітня 2019 01:30
40_Лист щодо ліцензії.pdf
09 квітня 2019 01:30
36_Сертифікат метал.pdf
09 квітня 2019 01:30
12_ВикДоговір-3.pdf
09 квітня 2019 01:30
11_ВикДоговір-2.pdf
09 квітня 2019 01:30
10_ВикДоговір-1.pdf
09 квітня 2019 01:30
6_Паспорт ІПН.pdf
09 квітня 2019 01:30
4_Витяг_Деменков.pdf
09 квітня 2019 01:30
3_Виписка ФОП Деменков.pdf
09 квітня 2019 01:30
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 16:39
Довідка ТОВ Біомед ЛТД.pdf
09 квітня 2019 16:39
Пояснення до каталогу.pdf
09 квітня 2019 16:39
Договор _ 108.pdf
09 квітня 2019 16:38
Договір _ 15 1215.pdf
09 квітня 2019 16:38
Договір _ 02 0816.pdf
09 квітня 2019 16:38
Статут ТОВ.pdf
09 квітня 2019 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2019 16:38
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Деменков Віталій Олександрович

ТОВ Екомед Мюнхен Хаус

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Деменков Віталій Олександрович
#2632804457
Переможець 398 231,60
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 10:05

Документи

19 квітня 2019 10:05
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:04
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Деменков Віталій Олександрович
#2632804457
398 231,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 10:05
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:04
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 15:35
протокол виправлення тех.помилки.pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:32
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 12:32
договір.pdf зміни до договору
03 липня 2019 12:30
дод.угода 1.pdf зміни до договору
03 липня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 12:25
договір 143.pdf зміни до договору
21 травня 2019 16:31
дод.угода 143.pdf зміни до договору
21 травня 2019 16:31
дод.угода 143.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 15:03
договір 143.pdf укладений
10 травня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів та найменування замовника
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 398 231,60
UAH з ПДВ