Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Очікувана вартість
202 971,00 UAH
UA-2019-03-23-000004-b 2f5e8b941b2d4ea59d090edddd9ed3fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОСТМО "Фтизіатрія"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Вебсайт: http://www.c2n.info/vinobltubdicp
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2019 07:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 07:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 07:30
Початок аукціону: 15 квітня 2019 12:46
Очікувана вартість: 202 971,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н, с. Бохоники, Вінницький район, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 07:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 20:15
Проект договору.docx
23 березня 2019 07:25
Тендерна документація.docx
05 квітня 2019 07:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2019 07:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 20:15
Проект договору.docx
23 березня 2019 07:25
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000062 ● 98462bde3663487e9df7158edeeb6b2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.03.2019 №17
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.03.2019 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-03-23-000004-b 23.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель проекту договору з зазначенням порядку змін його умов.

2019-03-28 20:33:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-03-29 14:30:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 179 058,00
UAH з ПДВ
179 058,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 181 710,00
UAH з ПДВ
181 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 202 971,00
UAH з ПДВ
202 971,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 14:26
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 14:26
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 179 058,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 17:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 181 710,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 17:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Переможець 202 971,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 17:59

Документи

19 квітня 2019 17:12
Електронний підпис
19 квітня 2019 17:11
img471.pdf

Документи

19 квітня 2019 17:49
Електронний підпис
19 квітня 2019 17:38
img474.pdf

Документи

19 квітня 2019 17:59
Електронний підпис
19 квітня 2019 17:55
img476.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
202 971,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 17:59
Електронний підпис
19 квітня 2019 17:55
img476.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 20:57
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 09:50
img777.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 09:48
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 12:46
img615.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 12:27
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 11:07
img152.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 11:00
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:48
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 10:03
img494.pdf укладений
03 травня 2019 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДОДАТКОВА УГОДА №2 до договору про постачання товару № 149 від „03” травня 2019 року Вінницький р-н "28" грудня 2019 року с. Бохоники Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради», в особі директора Служивого Олександра Петровича, що діє на підставі Статуту, в подальшому „Замовник», з однієї сторони та Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЗ-ТАЙМ», в особі директора Дударєвої Олени Федорівни, що діє на підставі Статуту, надалі "Постачальник, з другої сторони, далі разом іменовані, як Сторони, уклали дану додаткову угоду про наступне:
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ст. 36 Закону України, Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 202 971,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 828,50 UAH)