Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автошини
Очікувана вартість
1 411 418,40 UAH
UA-2019-03-22-002935-b 02a35fbf82c8490896fd7d4513544cf2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Миколайович Бедах

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 22:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2019 01:00
Очікувана вартість: 1 411 418,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 057,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
автошини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, б.84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 17:20
додаток 1 нова редакція.docx
28 березня 2019 17:20
Протокол.pdf
28 березня 2019 17:20
ТД нова редакція.docx
28 березня 2019 17:20
Зміни.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 2.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 4.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 1.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 3.docx
22 березня 2019 22:53
тд.docx
28 березня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 17:20
додаток 1 нова редакція.docx
28 березня 2019 17:20
Протокол.pdf
28 березня 2019 17:20
ТД нова редакція.docx
28 березня 2019 17:20
Зміни.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 2.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 4.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 1.docx
22 березня 2019 22:53
додаток 3.docx
22 березня 2019 22:53
тд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни до ТД
Дата подання: 26 березня 2019 12:22
Дата відповіді: 28 березня 2019 16:51
Просимо внести зміни до тендерної документації Замовника, а саме викласти з підпункт 6) пункту 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) в наступній редакції: «Довідку у довільній формі про наявність матеріально- технічної бази.» Наступну інформацію: (обов’язкова наявність складу на території міста Полтава. Надати у складі пропозиції підтверджуючі документи про наявність у розумінні чинного законодавства України). – виключити, оскільки вона є дискримінаційною. Пункт 4 Додатку № 1 «Умови постачання товару: постачання здійснюється на склад Замовника за адресою: м. Полтава вул. Кагамлика, 84, за заявкою Полтавського КАТП-1628 впродовж 2-х робочих днів, 8.00 до 16:00, протягом 2019 року у відповідності до поданої заявки.» не передбачає обов’язкової наявності складу саме у місті Полтава. А сама вимога щодо наявності складу на території міста Полтава прямо порушує принципи здійснення закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території міста та штучно звужує коло можливих учасників лише тими суб'єктами господарювання, які мають склади на території міста Полтава. Зменьшуючи кількість учасників - зменьшується конкуренція, що призводить до збільшення ціни закупки. Просимо внести зміни до ТД (видалити вимогу наявністі складу на території міста Полтава) для збільшення кількості посчтачальників та отримання мінімальної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:
Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація тендерних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник не має наміру закупити всю кількість товару відразу. Поставка планується частинами (партіями) протягом 2019 року. Тому є логічною вимогою наявність складу на території міста. Строк поставки товару протягом строку більшого ніж строк вказаний в тендерній документації має ризик зупинки автотранспорту Замовника. Основним видом діяльності підприємства Замовника є збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів та рідких нечистот, діє підприємство на території м. Полтави, і зупинка спецтранспорту підприємства хоча б на одну добу може призвести до катастрофічних наслідків у місті Полтаві.
уточнення,та внесення змiн
Дата подання: 27 березня 2019 16:34
Дата відповіді: 28 березня 2019 16:51
Доброго дня! у технічних вимогах №5.175R16С із камерою всес. 104/102Q БИ-522 Белшина (або еквівалент), цей розмір та модель Шини 175R16C БИ-522 б/к має найвищі індек нагрузки та швидкості такі як 101—825kg/99-775kg та 140(N).Прошу внести зміни.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:

Шановний учасник, Ваше запитання розглянуто на засіданні тендерного комітету. Прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2019 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" 1 354 342,80
UAH з ПДВ
1 354 342,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 14:53
Document_USR_1005160272[1].rtf
05 квітня 2019 14:52
НОРТЕК НДС оригинал.pdf
05 квітня 2019 14:51
11.санкції.pdf
05 квітня 2019 14:47
15.пропозиція.pdf
05 квітня 2019 14:47
10.захист довк..pdf
05 квітня 2019 14:47
7.дія пропозиції.pdf
05 квітня 2019 14:47
згода з договором.pdf
05 квітня 2019 14:47
ст.17документально.pdf
05 квітня 2019 14:47
ст.16 документи.pdf
05 квітня 2019 14:47
ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК"

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата відміни
07 квітня 2019 01:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій