Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22436347 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Карпович +380977814249 kan44541@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 420 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 102,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 16:25 |
додатки до тендерної документації.xls | |
22 березня 2019 16:25 |
Проект Договору.doc | |
22 березня 2019 16:25 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000032 ● cfb57635a4394671ae14097672237e8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2019 № 76
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-22-002609-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 березня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-16 17:21:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оприлюдненої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.03.2019 (далі – ТД), на підтвердження кваліфікаційного критерію, учасники повинні надати довідку в довільній формі «про чисельність та склад працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знання та досвіду».
Поряд з цим, учасник ФОП Пестов Петро Євгенович в файлі «056.jpg» надав довідку від 02.04.2019 № 53 із складом працівників, в якій не зазначено їх кваліфікацію, знання та досвід.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином учасник ФОП Пестов Петро Євгенович підтвердив кваліфікацію, знання та досвід перелічених працівників?
2. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію, учасники повинні надати довідку в довільній формі «з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання договорів (договору) про надання аналогічних послуг».
Поряд з цим, учасник ФОП Пестов Петро Євгенович в файлі «057.jpg» надав довідку від 02.04.2019 № 54 з переліком укладених договорів, в якій не зазначено «позитивний досвід щодо виконання договорів про надання аналогічних послуг». Крім того, довідка не містить реквізитів договорів, контрагентів та підтвердження виконання цих договорів.
Враховуючи зазначене пропонуємо пояснити, яким чином учасник ФОП Пестов Петро Євгенович підтвердив стан виконання договорів та «позитивний досвід»?
3. Крім того, просимо зазначити розділ, пункт, сторінку ТД, в якій відповідно до пункту 9 частини другої статті 22 Закону зазначено інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) при оцінці тендерних пропозицій за критерієм «ціна».
Пояснення та запитувану інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-18 08:10:22
Пояснення
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць, згідно ДК 012:2015: 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць»:
1. Довідка № 53 від 02 квітня 2019 року про склад працівників фізичної особи-підприємця Пестова Петра Євгеновича була розглянута та визнана тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації, оскільки згідно Національного класифікатора України ДК003:2010 прибиральник відноситься до групи найпростіших професій, які не потребують спеціалізованих знань, рівня освіти та досвіду для виконання простих завдань із використанням ручних інструментів.
2. Довідка № 54 від 02 квітня 2019 року також була визнання такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям тому, що зазначений перелік договорів, вказаних в довідці, укладено ФОП Пестовим Петром Євгеновичем з управлінням житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (замовником послуг), а саме договір «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» №36 від 02 квітня 2018 року, договір «Послуги по утилізації сміття та поводження зі сміттям» №37 від 02 квітня 2018 року, договір «Послуги з прибирання пляжу» № 86 від 19 липня 2018 року. Послуги надано якісно та виконані в повному обсязі на неналежну якість наданих послуг. (договори додаються)
3. Пункт 1 Розділу 5 тендерної документації не містить інформації про врахування податку на додану вартість (технічна помилка). Інформація про врахування податку на додану вартість знаходиться на офіційній веб-сторінці https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-03-22-002609-b, яка є авторизованим майданчиком проведення публічних закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-22 09:48:14
Виправлення недоліків
За результами розгляду висновку Держаудит служби, тендерний комітет дійшов висновку відмінити закупівлю "Послуги з прибирання та підмітання вулиць". Протокол засідання тендерного комітету додається.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результами розгляду висновку Держаудит служби, тендерний комітет дійшов висновку відмінити закупівлю "Послуги з прибирання та підмітання вулиць". Протокол засідання тендерного комітету додається.
2019-04-22 09:50:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-04-26 13:11:53
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" #3085611351 |
Переможець |
417 889,00
UAH
|
11 квітня 2019 11:20
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 квітня 2019 09:53 |
Коментар щодо відміни: | За результатами висновку моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 19 квітня 2019 року тендерний комітет прийняв рішення скасувати закупівлю. |
22 квітня 2019 09:53
|
Електронний підпис |
22 квітня 2019 09:53
|
прот 001.jpg |