Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Очікувана вартість
420 400,00 UAH
UA-2019-03-22-002609-b 40a1b1a24e594d178f791c850d13563f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Карпович

+380977814249 kan44541@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22436347
Місцезнаходження: 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3
Контактна особа: Олександр Карпович
+380977814249
kan44541@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:38
Очікувана вартість: 420 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 102,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55200, Україна, Миколаївська область, Первомайськ, вулиці міста Первомайська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 16:25
додатки до тендерної документації.xls
22 березня 2019 16:25
Проект Договору.doc
22 березня 2019 16:25
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000032 ● cfb57635a4394671ae14097672237e8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.04.2019 № 76

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-22-002609-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 березня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-16 17:21:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оприлюдненої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.03.2019 (далі – ТД), на підтвердження кваліфікаційного критерію, учасники повинні надати довідку в довільній формі «про чисельність та склад працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знання та досвіду».
Поряд з цим, учасник ФОП Пестов Петро Євгенович в файлі «056.jpg» надав довідку від 02.04.2019 № 53 із складом працівників, в якій не зазначено їх кваліфікацію, знання та досвід.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином учасник ФОП Пестов Петро Євгенович підтвердив кваліфікацію, знання та досвід перелічених працівників?
2. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію, учасники повинні надати довідку в довільній формі «з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів (договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання договорів (договору) про надання аналогічних послуг».
Поряд з цим, учасник ФОП Пестов Петро Євгенович в файлі «057.jpg» надав довідку від 02.04.2019 № 54 з переліком укладених договорів, в якій не зазначено «позитивний досвід щодо виконання договорів про надання аналогічних послуг». Крім того, довідка не містить реквізитів договорів, контрагентів та підтвердження виконання цих договорів.
Враховуючи зазначене пропонуємо пояснити, яким чином учасник ФОП Пестов Петро Євгенович підтвердив стан виконання договорів та «позитивний досвід»?
3. Крім того, просимо зазначити розділ, пункт, сторінку ТД, в якій відповідно до пункту 9 частини другої статті 22 Закону зазначено інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) при оцінці тендерних пропозицій за критерієм «ціна».
Пояснення та запитувану інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-18 08:10:22

Пояснення

Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць, згідно ДК 012:2015: 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць»:
1. Довідка № 53 від 02 квітня 2019 року про склад працівників фізичної особи-підприємця Пестова Петра Євгеновича була розглянута та визнана тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації, оскільки згідно Національного класифікатора України ДК003:2010 прибиральник відноситься до групи найпростіших професій, які не потребують спеціалізованих знань, рівня освіти та досвіду для виконання простих завдань із використанням ручних інструментів.
2. Довідка № 54 від 02 квітня 2019 року також була визнання такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям тому, що зазначений перелік договорів, вказаних в довідці, укладено ФОП Пестовим Петром Євгеновичем з управлінням житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (замовником послуг), а саме договір «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» №36 від 02 квітня 2018 року, договір «Послуги по утилізації сміття та поводження зі сміттям» №37 від 02 квітня 2018 року, договір «Послуги з прибирання пляжу» № 86 від 19 липня 2018 року. Послуги надано якісно та виконані в повному обсязі на неналежну якість наданих послуг. (договори додаються)
3. Пункт 1 Розділу 5 тендерної документації не містить інформації про врахування податку на додану вартість (технічна помилка). Інформація про врахування податку на додану вартість знаходиться на офіційній веб-сторінці https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-03-22-002609-b, яка є авторизованим майданчиком проведення публічних закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-22 09:48:14

Виправлення недоліків

За результами розгляду висновку Держаудит служби, тендерний комітет дійшов висновку відмінити закупівлю "Послуги з прибирання та підмітання вулиць". Протокол засідання тендерного комітету додається.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результами розгляду висновку Держаудит служби, тендерний комітет дійшов висновку відмінити закупівлю "Послуги з прибирання та підмітання вулиць". Протокол засідання тендерного комітету додається.

2019-04-22 09:50:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-04-26 13:11:53

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" 420 400,00
UAH
417 889,00
UAH
Документи
ПрАТ "ПЕРВОМАЙСЬКЕ ШРБУ" 420 400,00
UAH
420 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 13:53
014.jpg
16 квітня 2019 13:53
013.jpg
16 квітня 2019 11:16
005.jpg
16 квітня 2019 09:27
002.jpg
16 квітня 2019 09:27
001.jpg
04 квітня 2019 14:19
068.jpg
04 квітня 2019 14:19
067.jpg
04 квітня 2019 14:19
066.jpg
04 квітня 2019 14:19
065.jpg
04 квітня 2019 14:19
064.jpg
04 квітня 2019 14:19
063.jpg
04 квітня 2019 14:19
062.jpg
04 квітня 2019 14:19
061.jpg
04 квітня 2019 14:19
060.jpg
04 квітня 2019 14:19
059.jpg
04 квітня 2019 14:19
058.jpg
04 квітня 2019 14:19
057.jpg
04 квітня 2019 14:19
056.jpg
04 квітня 2019 14:19
055.jpg
04 квітня 2019 14:19
054.jpg
04 квітня 2019 14:19
053.jpg
04 квітня 2019 14:19
052.jpg
04 квітня 2019 14:19
IMG_20190319_0006.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_20190319_0005.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_20190319_0004.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_20190319_0003.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_20190319_0002.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_20190319_0001.pdf
04 квітня 2019 14:19
ScanImage011.jpg
04 квітня 2019 14:19
ScanImage010.jpg
04 квітня 2019 14:19
ScanImage009 (1).jpg
04 квітня 2019 14:19
IMG_0006.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_0005.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_0002.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG_0001.pdf
04 квітня 2019 14:19
IMG.pdf
04 квітня 2019 14:19
003.jpg
04 квітня 2019 14:19
002.jpg
04 квітня 2019 14:19
001.jpg

Публічні документи

04 квітня 2019 14:20
технічна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 14:20
статут 15.pdf
04 квітня 2019 14:20
статут 14.pdf
04 квітня 2019 14:20
статут 13.pdf
04 квітня 2019 14:20
статут 12.pdf
04 квітня 2019 14:20
статут 11.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 10.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 9.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 8.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 7.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 6.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 5.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 4.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 3.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 2.pdf
04 квітня 2019 14:20
Статут 1.pdf
04 квітня 2019 14:20
склад працівників.pdf
04 квітня 2019 14:20
наказ.pdf
04 квітня 2019 14:20
лист відповідності.pdf
04 квітня 2019 14:20
лист - заяака.pdf
04 квітня 2019 14:20
лист - погодження.pdf
04 квітня 2019 14:20
Довідка 10.pdf
04 квітня 2019 14:20
Довідка 9.pdf
04 квітня 2019 14:20
довідка 8.pdf
04 квітня 2019 14:20
довідка 7.pdf
04 квітня 2019 14:20
довідка 6.pdf
04 квітня 2019 14:20
довідка 5.pdf
04 квітня 2019 14:20
довідка 4.pdf
04 квітня 2019 14:20
довідка 3.pdf
04 квітня 2019 14:20
довідка 2.pdf
04 квітня 2019 14:20
Довідка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"

ПрАТ "ПЕРВОМАЙСЬКЕ ШРБУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"
#3085611351
Переможець 417 889,00
UAH
11 квітня 2019 11:20

Документи

11 квітня 2019 11:20
Електронний підпис
11 квітня 2019 11:19
е 001.jpg
11 квітня 2019 11:19
е 002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"
#3085611351
417 889,00
UAH
Документи

Документи

11 квітня 2019 11:20
Електронний підпис
11 квітня 2019 11:19
е 001.jpg
11 квітня 2019 11:19
е 002.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 квітня 2019 09:53
Коментар щодо відміни: За результатами висновку моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 19 квітня 2019 року тендерний комітет прийняв рішення скасувати закупівлю.
Документи:
22 квітня 2019 09:53
Електронний підпис
22 квітня 2019 09:53
прот 001.jpg