Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильник операційний однокупольний
Очікувана вартість
1 591 401,00 UAH
UA-2019-03-22-000934-c ● 64a297ea37c7454d99ec006dd53ae463
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Старосамбірської районної ради "Старосамбірська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997297 |
Місцезнаходження: | 82000, Україна , Львівська обл., місто Старий Самбір, вулиця Лева Галицького, будинок 86 |
Контактна особа: |
Янів Галина Богданівна +380323821586 strscrlnova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:25 |
Очікувана вартість: | 1 591 401,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 957,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Світильник операційний однокупольний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82000, Україна, Львівська область, місто Старий Самбір, вулиця Лева Галицького, будинок 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Найкращий досвід роботи з замовниками: | 10% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості 2 і більше аналогічні договори: | 10% |
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, в повному обсязі у кількості 1 аналогічний договір: | 5% |
Іншим учасникам: | 0% |
01 квітня 2019 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 17:12 |
Рішення про внесення змін.docx | |
01 квітня 2019 17:12 |
Медико-технічні вимоги_нова редакція.docx | |
22 березня 2019 13:08 |
Тендерна документація світильники.doc | |
22 березня 2019 13:08 |
Проект договору.docx |
01 квітня 2019 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2019 17:12 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
01 квітня 2019 17:12 |
Медико-технічні вимоги_нова редакція.docx
|
|||
22 березня 2019 13:08 |
Тендерна документація світильники.doc
|
|||
22 березня 2019 13:08 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги МТВ
Дата подання: 28 березня 2019 16:50
Дата відповіді: 02 квітня 2019 10:56
Просимо викласти вимогу «Індекс передачі кольору Ra, не менше 98.» в наступній редакції «Індекс передачі кольору Ra, не менше 98 +/-1». Така вимога суттєво не вплине на функціональність світильника чи якість освітлення, але при цьому розширить коло добросовісної конкуренції (ст. 3 ЗУ «про публічні закупівлі») між виробниками якісних сучасних операційних світильників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виходячи з того, що параметр «Індекс передачі кольору Ra» є одним із основних параметрів світильників операційних, встановлене значення цього параметру є найбільш оптимальним для якісної роботи хірургів під час проведення операцій, так як даний параметр характеризує якість реалістичного відтворення кольору, що створює зручне для хірурга освітлення.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі кольору Ra» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Замовник не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі кольору Ra» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Замовник не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
вимоги МТВ
Дата подання: 28 березня 2019 16:51
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:03
Просимо викласти вимогу «Індекс передачі червоного кольору R9, не менше 99.» в наступній редакції «Індекс передачі червоного кольору R9, не менше 99 +/-3» Така вимога суттєво не вплине на функціональність світильника чи якість освітлення, але при цьому розширить коло добросовісної конкуренції (ст. 3 ЗУ «про публічні закупівлі») між виробниками якісних сучасних операційних світильників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виходячи з того, що параметр «Індекс передачі червоного кольору R9» є одним із основних параметрів світильників операційних, встановлене значення цього параметру є найбільш оптимальним для якісної роботи хірургів під час проведення операцій, так як даний параметр характеризує якість реалістичного відтворення кольору, що створює зручне для хірурга освітлення.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі червоного кольору R9» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради "Старосамбірська центральна районна лікарня" не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі червоного кольору R9» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради "Старосамбірська центральна районна лікарня" не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
вимоги МТВ
Дата подання: 28 березня 2019 16:51
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:04
Просимо прибрати вимогу «Ступінь захисту корпусу світильників має бути не нижче IP54.». В будь-якій операційній, де буде встановлено світильник, повинно бути дотримано норм чистоти. Пил та вода, в першу чергу, можуть нашкодити пацієнту, що знаходиться на операційному столі, а не світильнику. Окрім того, такий ступінь захисту наявний лише у світильниках виробника Trilux (зокрема модель Trilux Aurinio та Aurinio Wave). Дана вимога є дискримінуючою і обмежує добросовісну конкуренцію серед виробників, що порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку якщо Замовник відмовиться видалити дану вимогу ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки в процесі експлуатації всі світильники піддаються безлічі небезпек, зокрема страждають в процесі систематичного санітарного прибирання, параметр «Ступінь захисту корпусу світильників має бути не нижче IP54» є важливим для Замовника показником якості світильників операційних, оскільки індекс захисту IP – характеризує ступінь захисту обладнання від проникнення сторонніх тіл і води. IP складається з двох цифр: перша - захист від твердих тіл і пилу, друга - захист від вологи. Таким чином, індекс захисту визначає рівень безпечності та надійності світильників операційних.
Враховуючи те, що клас захисту обладнання рівня IP 54 є мінімально допустимим для роботи у операційній, встановлена Замовником вимога до цього параметру дозволяє потенційним учасникам пропонувати світильники операційні, показник даного параметру якого є таким, що відповідає або вищим, ніж встановлений Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
Крім того, твердження заявника щодо відповідності вказаній вимозі лише світильників виробника Trilux, не відповідає дійсності, оскільки даній вимозі відповідають світильники таких виробників, зокрема, як: Famed Lodz (Польша), SURGIRIS (Франція), Trilux (Німеччина).
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради «Старосамбірська центральна районна лікарня» не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Враховуючи те, що клас захисту обладнання рівня IP 54 є мінімально допустимим для роботи у операційній, встановлена Замовником вимога до цього параметру дозволяє потенційним учасникам пропонувати світильники операційні, показник даного параметру якого є таким, що відповідає або вищим, ніж встановлений Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
Крім того, твердження заявника щодо відповідності вказаній вимозі лише світильників виробника Trilux, не відповідає дійсності, оскільки даній вимозі відповідають світильники таких виробників, зокрема, як: Famed Lodz (Польша), SURGIRIS (Франція), Trilux (Німеччина).
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради «Старосамбірська центральна районна лікарня» не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-22-000934-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Стальмед, Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 29 березня 2019 09:14
вимоги МТВ
Просимо викласти вимогу «Індекс передачі кольору Ra, не менше 98.» в наступній редакції «Індекс передачі кольору Ra, не менше 98 +/-5». Така вимога суттєво не вплине на функціональність світильника чи якість освітлення (оскільки людське око не розрізняє крок Індексу передачі кольору менше ніж в 5 одиниць), але при цьому розширить коло добросовісної конкуренції (ст. 3 ЗУ «про публічні закупівлі») між виробниками якісних сучасних операційних світильників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2019 11:06
Виходячи з того, що параметр «Індекс передачі кольору Ra» є одним із основних параметрів світильників операційних, встановлене значення цього параметру є найбільш оптимальним для якісної роботи хірургів під час проведення операцій, так як даний параметр характеризує якість реалістичного відтворення кольору, що створює зручне для хірурга освітлення.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі кольору Ra» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Замовник не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі кольору Ra» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Замовник не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Номер вимоги: UA-2019-03-22-000934-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Стальмед, Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 29 березня 2019 09:14
вимоги МТВ
Просимо викласти вимогу Індекс передачі червоного кольору R9, не менше 99.» в наступній редакції «Індекс передачі червоного кольору R9, не менше 99 +/-5»Така вимога суттєво не вплине на функціональність світильника чи якість освітлення (оскільки людське око не розрізняє крок Індексу передачі кольору менше ніж в 5 одиниць), але при цьому розширить коло добросовісної конкуренції (ст. 3 ЗУ «про публічні закупівлі») між виробниками якісних сучасних операційних світильників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2019 11:07
Виходячи з того, що параметр «Індекс передачі червоного кольору R9» є одним із основних параметрів світильників операційних, встановлене значення цього параметру є найбільш оптимальним для якісної роботи хірургів під час проведення операцій, так як даний параметр характеризує якість реалістичного відтворення кольору, що створює зручне для хірурга освітлення.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі червоного кольору R9» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради «Старосамбірська центральна районна лікарня» не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Разом з тим, даний параметр Замовником встановлений таким чином, що не має конкретного значення, а встановлює допустиму межу, а отже потенційний учасник може запропонувати світильник операційний, значення параметру якого «Індекс передачі червоного кольору R9» є таким, що відповідає або більшим, ніж встановлене значення Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради «Старосамбірська центральна районна лікарня» не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Номер вимоги: UA-2019-03-22-000934-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: Стальмед, Код ЄДРПОУ:30185001
Дата подання: 29 березня 2019 09:15
вимоги МТВ
Просимо прибрати вимогу «Ступінь захисту корпусу світильників має бути не нижче IP54.». В будь-якій операційній, де буде встановлено світильник, повинно бути дотримано норм чистоти. Пил та вода, в першу чергу, можуть нашкодити пацієнту, що знаходиться на операційному столі, а не світильнику. Окрім того, такий ступінь захисту наявний лише у світильниках виробника Trilux (зокрема модель Trilux Aurinio та Aurinio Wave). Дана вимога є дискримінуючою і обмежує добросовісну конкуренцію серед виробників, що порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку якщо Замовник відмовиться видалити дану вимогу ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2019 11:12
Оскільки в процесі експлуатації всі світильники піддаються безлічі небезпек, зокрема страждають в процесі систематичного санітарного прибирання, параметр «Ступінь захисту корпусу світильників має бути не нижче IP54» є важливим для Замовника показником якості світильників операційних, оскільки індекс захисту IP – характеризує ступінь захисту обладнання від проникнення сторонніх тіл і води. IP складається з двох цифр: перша - захист від твердих тіл і пилу, друга - захист від вологи. Таким чином, індекс захисту визначає рівень безпечності та надійності світильників операційних.
Враховуючи те, що клас захисту обладнання рівня IP 54 є мінімально допустимим для роботи у операційній, встановлена Замовником вимога до цього параметру дозволяє потенційним учасникам пропонувати світильники операційні, показник даного параметру якого є таким, що відповідає або вищим, ніж встановлений Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
Крім того, твердження заявника щодо відповідності вказаній вимозі лише світильників виробника Trilux, не відповідає дійсності, оскільки даній вимозі відповідають світильники таких виробників, зокрема, як: Famed Lodz (Польша), SURGIRIS (Франція), Trilux (Німеччина).
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради «Старосамбірська центральна районна лікарня» не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Враховуючи те, що клас захисту обладнання рівня IP 54 є мінімально допустимим для роботи у операційній, встановлена Замовником вимога до цього параметру дозволяє потенційним учасникам пропонувати світильники операційні, показник даного параметру якого є таким, що відповідає або вищим, ніж встановлений Замовником, що також відповідатиме медико-технічним вимогам.
Крім того, твердження заявника щодо відповідності вказаній вимозі лише світильників виробника Trilux, не відповідає дійсності, оскільки даній вимозі відповідають світильники таких виробників, зокрема, як: Famed Lodz (Польша), SURGIRIS (Франція), Trilux (Німеччина).
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей світильників операційних, що закуповуються, Комунальний заклад Старосамбірської районної ради «Старосамбірська центральна районна лікарня» не бачить підстав для внесення змін у медико-технічні вимоги, оскільки останні відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінують та не містять умов, які не можуть бути виконані потенційними учасниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Сервісмед |
1 590 360,00
UAH
|
1 590 360,00
UAH
|
1.0555555556 | 1 506 656.84 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" |
1 584 000,00
UAH
|
1 584 000,00
UAH
|
1.1111111111 | 1 425 600 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" #39330111 |
Переможець |
1 584 000,00
UAH
|
17 квітня 2019 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 18:52
|
Договір | укладений |
06 травня 2019 18:50
|