Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт системи пожежної сигналізації адміністративних будівель (1-й та 3-й поверхи корпусу № 1 та підвал корпусу № 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код за ДК 021:2015 - 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000900-a 243619e3f7404ed6a0a9ad1af3d7ed22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:00
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Строк надання послуг та передання їх результату замовнику становить не більше 80 (вісімдесяти) календарних днів з моменту укладення договору про закупівлю послуг за державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт системи пожежної сигналізації адміністративних будівель (1-й та 3-й поверхи корпусу № 1 та підвал корпусу № 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 17:01
Перелік змін від 03.04.2019.docx
03 квітня 2019 16:12
Перелік змін від 03.04.2019.docx
03 квітня 2019 16:12
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі (зі змінами).docx
22 березня 2019 17:00
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі.doc
03 квітня 2019 16:12
Тендерна документація (зі змінами).doc
22 березня 2019 17:00
Тендерна документація.doc
22 березня 2019 17:00
Додаток 6 Проект договору.doc
22 березня 2019 17:00
Додаток 5 Лист-гарантія ст.17.doc
22 березня 2019 17:00
Додаток 4 Лист-гарантія.doc
22 березня 2019 17:00
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
22 березня 2019 17:00
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 28 березня 2019 12:26
Дата відповіді: 29 березня 2019 16:53
– кваліфікаційного сертифікату (сертифікатів) виданого на ім’я зазначеного (зазначених) у довідці працівника (працівників) (ця вимога поширюється на всіх сертифікованих працівників зазначених у довідці). Копія (копії) кваліфікаційного сертифікату повинна бути завірена підписом та особистою печаткою працівника на ім’я якого видано такий сертифікат та містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку*. Кваліфікаційні сертифікати повинні бути дійсним на момент подання Учасником тендерної пропозиції - дана вимога стосується інженерів? адже сертифікати є у них. А на виконавців робіт отримуються посвідчення і свідоцтва. І у них немає особистої печатки. Просимо роз'яснити даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимога щодо надання кваліфікаційних (кваліфікаційного) сертифікатів (сертифікату) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за категорією інженер-проектувальник зі спроможністю виконання робіт (послуг) інженерно-будівельного проектування, зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, розповсюджується виключно на працівників (працівника) зазначених у довідці, які (який) мають (має) категорію інженер-проектувальник зі спроможністю виконання робіт (послуг) інженерно-будівельного проектування у частині:
– дотримання вимог пожежної безпеки;
– кошторисної документації.
Дякуємо за запитання.
Ліцензія ДАБІ
Дата подання: 28 березня 2019 12:31
Дата відповіді: 29 березня 2019 16:54
1) яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). Наприклад, ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» чітко розписує, що до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, перша вимога: обґрунтуйте\надайте підтвердження того, що Ваша будівля належить саме до однієї з зазначених категорій, щоб ми розуміли для того Ви вимагаєте саме дану ліцензію. 2) Ваш предмет закупівлі – капітальний ремонт пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Ми бачили Вашу відповідь на попереднє схоже запитання і просимо НАДАТИ конкретне посилання на нормативно-правовий акт, де зазначено, що «капітальний ремонт - це будівництво». Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь і вимагаємо виключити незаконну вимогу! Тим паче коли до Вас звертаються декілька учасників з адекватними аргументаціями! І не змушуйте нас оскаржувати це в АМКУ, затягуючи процедуру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. Адміністративні будівлі Національного антикорупційного бюро України, в яких необхідно надати послуги з поточного ремонту системи пожежної сигналізації відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2, що було неодноразово підтверджено відповідними розрахунками під час розроблення проектних документацій.
2. Предметом даної закупівлі є послуги з поточного ремонту системи пожежної сигналізації адміністративних будівель Національного антикорупційного бюро України.
Склад послуг, що є предметом закупівлі, передбачає монтаж внутрішніх інженерних мереж на об’єкті що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми наслідками.
Отже, враховуюче сукупність зазначених обставин - монтаж внутрішніх інженерних мереж згідно із законодавством підлягає ліцензуванню.
Враховуючи викладене Національним бюро у тендерній документації обґрунтовано вимагається надання учасником:
– копії дійсної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтажу систем пожежної сигналізації). Копія повинна містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку;
– копії дійсної ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів (зокрема монтажу інженерних мереж), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та/або значними наслідками (IV і V категорій складності). Копія повинна містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку.
Дякуємо за запитання.
Роботи для яких ДАБІ не потрібна
Дата подання: 28 березня 2019 12:32
Дата відповіді: 29 березня 2019 16:55
ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію 1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1). 2. Роботи із заміни покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами, виконання яких не передбачає втручання в несучі конструкції. 3. Технічне переоснащення згідно з державними будівельними нормами внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання, водовідведення, газопостачання (включаючи спеціальне), силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд; обладнання (переобладнання) будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку енергоносіїв, гарячої і холодної води. 4. Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків. 5. Приєднання та підключення до інженерних мереж відповідно до технічних умов індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках та земельних ділянках для будівництва індивідуальних гаражів. 6. Зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд без влаштування фундаментів, зокрема навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, гаражів, а також свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям, погребів, входів до погребів, воріт, хвірток, приямків, терас, ґанків - щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків. 7. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. 8. Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд. 9. Відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”. 10. Відновлення у дворах чи в межах мікрорайонів дитячих і спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, майданчиків для відпочинку людей та обслуговування багатоквартирних житлових будинків. 11. Улаштування засобів безперешкодного доступу до об’єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. 12. Монтаж технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв на будівлях, спорудах, у вбудовано-прибудованих приміщеннях, у/на приміщеннях контейнерного типу, а також на існуючих наземних щоглах з відтяжками та на баштах. Можливість монтажу зазначених технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв визначається за результатами оцінки технічного стану та відповідно до вимог законодавства з питань охорони культурної спадщини за погодженням з власником будівлі, споруди, іншого об’єкта нерухомості. 13. Відновлення окремих конструкцій будівель та споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів. 14. Улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. 15. Розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях. 17. Будівництво фортифікаційних споруд, інженерно-технічного облаштування з метою зміцнення обороноздатності держави на українсько-російському і українсько-молдовському державному кордоні, територіях, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим, в зонах, визначених переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 98, ст. 3367). {Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1063 від 27.12.2017} 18. Роботи, пов’язані із залізничним транспортом, а саме: реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт інженерних споруд, земляного полотна, залізничних колій та переїздів, пасажирських платформ, горловин станцій з укладенням стрілкових переводів, контактної мережі залізниць, повітряних ліній електропостачання 6-35 кВ, розташованих на підтримуючих конструкціях контактної мережі та окремих опорах обводів, повітряних та кабельних ліній, розподільних і живильних пристроїв електропостачання, сигналізації, централізації та блокування, зв’язку, станційних пристроїв зв’язку, пристроїв станційної електричної централізації стрілок і сигналів, гіркової централізації, ключової залежності стрілок і сигналів, автоматичного та напівавтоматичного блокування, диспетчерської централізації та контролю, переїзної автоматики, засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїздів (технічне переоснащення). 19. Знесення самочинно збудованих об’єктів за рішенням суду. Ознайомтеся з цим переліком і зрозумійте, що ліцензія ДАБІ не має відношення до Вашої закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
В рамках проведення цієї процедури закупівлі тендерною документацією не вимагається отримання Учасниками будь-яких дозволів на виконання будівельних робіт відповідно до законодавства.
Дякуємо за запитання.
Уточнення
Дата подання: 28 березня 2019 12:33
Дата відповіді: 29 березня 2019 16:55
Чи буде вважатися аналогічним договором - договір на встановлення системи пожежної сигнаоізації?
Відповідь: Добрий день!
Договір предметом якого є послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації в рамках проведення даної процедури закупівлі – буде вважатись аналогічним.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-22-000900-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 02 квітня 2019 17:24
Скарга на умови документації
Оскарження умов документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2019 21:15
Рішення від 05.04.2019 № 4057 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 21:15
Рішення від 23.04.2019 № 4952.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 21:27

Документи подані скаржником

02 квітня 2019 17:24
скарга.pdf
02 квітня 2019 17:24
платіжка.pdf

Документи подані замовником

05 квітня 2019 11:07
Лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 267 000,00
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" 290 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 303 829,62
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА РУБІЖ" 298 950,00
UAH з ПДВ
230 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 09:34
Електронний підпис
11 квітня 2019 09:32
щодо підпису.pdf
11 квітня 2019 09:32
технічні вимоги.pdf
11 квітня 2019 09:32
ст. 17.pdf
11 квітня 2019 09:32
пропозиція.pdf
11 квітня 2019 09:32
працівники.pdf
11 квітня 2019 09:32
кошториси.pdf
11 квітня 2019 09:32
аналогічний договір.pdf
11 квітня 2019 09:32
аналогічний договір 2.pdf
11 квітня 2019 09:32
акт до договору 014 опс 3.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 17:11
тендерна пропозція.pdf
10 квітня 2019 17:11
Старонаводницкая 4.pdf
10 квітня 2019 17:11
Старонаводницкая 3.pdf
10 квітня 2019 17:11
Старонаводницкая 2.pdf
10 квітня 2019 17:11
Старонаводницкая 1.pdf
10 квітня 2019 17:11
Протоколи.pdf
10 квітня 2019 17:10
НАБУ 3.pdf
10 квітня 2019 17:10
Договор НАБУ 2.pdf
10 квітня 2019 17:10
Договор НАБУ 1.pdf
10 квітня 2019 17:10
довідка спеціалісти.pdf
10 квітня 2019 17:10
гарантія ст. 17.pdf
10 квітня 2019 17:10
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА РУБІЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
Відхилено 199 999,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 14:17
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 14:25

Документи

08 травня 2019 14:17
Електронний підпис

Документи

08 травня 2019 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 14:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:52
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 15:00
Договір_дод_1_238 (2).pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 11:44
Договір_190.pdf укладений
24 травня 2019 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/238
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 181 204,45
UAH (в тому числі ПДВ 30 200,74 UAH)