Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо в асортименті згідно технічного завдання: 2 лоти (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо)
Очікувана вартість
499 050,00 UAH
UA-2019-03-22-000854-c f006ca4820c64323afb3f83eeb8217be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куленча Тетяна Василівна

380953284402
prozoro2016ocv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чигиринської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146966
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, Б.Хмельницького, 13А
Контактна особа: Куленча Тетяна Василівна
380953284402,
prozoro2016ocv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 499 050,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот №1 - М’ясо свійської птиці в асортименті згідно технічного завдання.
Лот №2 – М'ясо свинини без кістки згідно технічного завдання.
Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації

Тендерна документація

22 березня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 12:47
ТД_м'ясо (птиця,свинина,2019).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-16-000011 ● 436f1cce982a4ef6935544cef1f4af2d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.05.2019 №49
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 16.05.2019 №49

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2019-03-22-000854-c, 22.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-16 13:52:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-000854-b, 2 лоти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ чому договори про закупівлю від 13.05.2019 № 152 і № 153 укладено з учасником, який визнаний переможцем торгів (ФОП Гончар Вадим Ілліч), пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення про намір укласти договір прийняте уповноваженою особою 17.04.2019, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №№ 31, 32 від 17.04.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-20 18:09:44

Пояснення на запит

Після прийняття рішення про намір укласти договір від 17.04.2019 ( протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №№ 31,32) з переможцем торгів (ФОП Гончар Вадим Ілліч) , оприлюдненого 18.04.2019, в період з 10 по 20 день терміну заключення даних договорів випала велика кількість вихідних та святкових днів (з 27.04.2019 по 01.05.2019). Тому уповноваженою особою було помилково прораховано кінцеву дату їх заключення.
Додатковою угодою №1 від 15.05.2019 був розірваний договір №152 від 13.05.2019. Додатковою угодою №1 від 15.05.2019 був розірваний договір №153 від 15.05.2019.
20.05.2019 дані договора були зняті з реєстрації в ГУДКСУ в Черкаській області. Проплати здійснені не були.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 09:54:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-000854-b, 2 лоти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ оскільки відповідно до змін, внесених додатковими угодами від 15.05.2019 № 1, договори про закупівлю від 13.05.2019 № 152 і № 153 розірвані, чому не оприлюднено звіт про виконання договорів про закупівлю протягом трьох днів після їх розірвання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-27 16:59:45

Пояснення на запит

В зв'язку з реорганізацією установи "Відділ освіти Чигиринської райдержадміністрації" та створенням нової організації "Відділ освіти , молоді та спорту Чигиринської райдержадміністрації "(з новим кодом ЄДРПОУ) уповноважена особа була уповноважена в перехідний період працювати одночасно з документацією двох організацій.
Внаслідок цього, не були дотримані терміни оприлюднення звітів про виконання договорів.
Враховуючи ваші зауваження, дані звіти були оприлюднені на майданчику 23.05.2019.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля м'яса (інформацію опубліковано в інформаційно - телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-000854-b, 2 лоти) завершена, про що свідчать звіти про виконання договорів №152 та №153 від 13.05.2019, У звітах про виконання договорів (договора №152 та №153 від 13.05.2019) були вказані суми цих договорів, хоча самі договора виконані не були. Дані договори були зняті з реєстрації в ГУ ДКСУ в Черкаській області без виконання проплати. Так, як процедура закупівлі UA-2019-03-22-000854-b завершена, в системі закупівель Prozorro не передбачено та не можливо виправити виявлені Вами порушення.

2019-06-06 15:02:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М’ясо свійської птиці в асортименті згідно технічного завдання.
Опис предмету закупівлі:
Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 337 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 372,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 15:39
Закінчення: 10 квітня 2019 16:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3938 кг
М’ясо свійської птиці в асортименті згідно технічного завдання.
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигиринський район, за адресами підпорядкованих закладів Замовнику
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ 330 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович 330 000,00
UAH з ПДВ
269 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" 337 200,00
UAH з ПДВ
337 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2019 06:37
Електронний підпис
20 квітня 2019 06:22
Документи переможця.pdf
09 квітня 2019 18:14
Електронний підпис

Публічні документи

08 квітня 2019 16:34
Електронний підпис
08 квітня 2019 16:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 09:04
Електронний підпис
09 квітня 2019 08:44
СТАТУТ 2.pdf
09 квітня 2019 08:44
СТАТУТ 1.pdf
09 квітня 2019 08:44
ДОВІДКА ПРО матер базу.pdf
09 квітня 2019 08:44
3.rar
09 квітня 2019 08:44
2.rar
09 квітня 2019 08:44
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ

Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ
#3167710576
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 16:24

Документи

18 квітня 2019 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ
#3167710576
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2019 16:59
д.уг.до дог.152.pdf зміни до договору
17 травня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 16:35
договір 152(м'ясо птиці).pdf укладений
15 травня 2019 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткоівої угоди від 15.05.2019 до дог.152 від 13.05.2019
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 152
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 250 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 666,67 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно додаткої угоди за взаємною згодою сторін