Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чигиринської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146966 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, Б.Хмельницького, 13А |
Контактна особа: |
Куленча Тетяна Василівна 380953284402, prozoro2016ocv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 499 050,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Лот №2 – М'ясо свинини без кістки згідно технічного завдання.
Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації
Тендерна документація
22 березня 2019 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 12:47 |
ТД_м'ясо (птиця,свинина,2019).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-16-000011 ● 436f1cce982a4ef6935544cef1f4af2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2019 №49
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 16.05.2019 №49
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1. UA-2019-03-22-000854-c, 22.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-16 13:52:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-000854-b, 2 лоти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ чому договори про закупівлю від 13.05.2019 № 152 і № 153 укладено з учасником, який визнаний переможцем торгів (ФОП Гончар Вадим Ілліч), пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення про намір укласти договір прийняте уповноваженою особою 17.04.2019, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №№ 31, 32 від 17.04.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-20 18:09:44
Пояснення на запит
Після прийняття рішення про намір укласти договір від 17.04.2019 ( протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №№ 31,32) з переможцем торгів (ФОП Гончар Вадим Ілліч) , оприлюдненого 18.04.2019, в період з 10 по 20 день терміну заключення даних договорів випала велика кількість вихідних та святкових днів (з 27.04.2019 по 01.05.2019). Тому уповноваженою особою було помилково прораховано кінцеву дату їх заключення.
Додатковою угодою №1 від 15.05.2019 був розірваний договір №152 від 13.05.2019. Додатковою угодою №1 від 15.05.2019 був розірваний договір №153 від 15.05.2019.
20.05.2019 дані договора були зняті з реєстрації в ГУДКСУ в Черкаській області. Проплати здійснені не були.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-23 09:54:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-000854-b, 2 лоти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ оскільки відповідно до змін, внесених додатковими угодами від 15.05.2019 № 1, договори про закупівлю від 13.05.2019 № 152 і № 153 розірвані, чому не оприлюднено звіт про виконання договорів про закупівлю протягом трьох днів після їх розірвання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-27 16:59:45
Пояснення на запит
В зв'язку з реорганізацією установи "Відділ освіти Чигиринської райдержадміністрації" та створенням нової організації "Відділ освіти , молоді та спорту Чигиринської райдержадміністрації "(з новим кодом ЄДРПОУ) уповноважена особа була уповноважена в перехідний період працювати одночасно з документацією двох організацій.
Внаслідок цього, не були дотримані терміни оприлюднення звітів про виконання договорів.
Враховуючи ваші зауваження, дані звіти були оприлюднені на майданчику 23.05.2019.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля м'яса (інформацію опубліковано в інформаційно - телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-22-000854-b, 2 лоти) завершена, про що свідчать звіти про виконання договорів №152 та №153 від 13.05.2019, У звітах про виконання договорів (договора №152 та №153 від 13.05.2019) були вказані суми цих договорів, хоча самі договора виконані не були. Дані договори були зняті з реєстрації в ГУ ДКСУ в Черкаській області без виконання проплати. Так, як процедура закупівлі UA-2019-03-22-000854-b завершена, в системі закупівель Prozorro не передбачено та не можливо виправити виявлені Вами порушення.
2019-06-06 15:02:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М’ясо свійської птиці в асортименті згідно технічного завдання. |
Опис предмету закупівлі: |
Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 337 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 372,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Глаговський Євгеній Андрійович |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
269 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" |
337 200,00
UAH з ПДВ
|
337 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ #3167710576 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2019 16:59
|
д.уг.до дог.152.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 16:35
|
договір 152(м'ясо птиці).pdf | укладений |
15 травня 2019 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін згідно тексту додаткоівої угоди від 15.05.2019 до дог.152 від 13.05.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 152 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
250 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно додаткої угоди за взаємною згодою сторін |