Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Процишина (від вул. Наконечного до вул. П.Кравчика) в м. Ладижина Вінницької області
Очікувана вартість
5 237 350,00 UAH
UA-2019-03-22-000816-c d8d5362efecd465fa9fb486b53cd993d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Олександр Філімонович

380434367470 lad_rada@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04325621
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вулиця Петра Кравчика, 4
Контактна особа: Олійник Олександр Філімонович
380434367470
lad_rada@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:30
Очікувана вартість: 5 237 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 186,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Процишина (від вул. Наконечного до вул. П.Кравчика) в м. Ладижина Вінницької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Процишина (від вул. Наконечного до вул. П.Кравчика) в м. Ладижина Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24321, Україна, Вінницька область, Ладижин, вул. П.Кравчика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2019 09:56
Зміни.pdf
02 квітня 2019 09:12
ремонт капитал від вул.Проциш тендерн.pdf
02 квітня 2019 09:11
Титул тендер 2.pdf
02 квітня 2019 09:10
Протокол №36.pdf
27 березня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 09:56
Зміни.pdf
02 квітня 2019 09:12
ремонт капитал від вул.Проциш тендерн.pdf
27 березня 2019 15:21
ремонт капитал від вул.Проциш тендерн №35.pdf
02 квітня 2019 09:11
Титул тендер 2.pdf
27 березня 2019 15:21
Титул 35.pdf
22 березня 2019 12:22
Тендерна документація Процишина.pdf
02 квітня 2019 09:10
Протокол №36.pdf
27 березня 2019 15:22
35.pdf
27 березня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000061 ● d4408ed372b04787a194b94003ef6336
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.03.2019 №17
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.03.2019 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-03-22-000816-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені шляхом внесення змін в тендерну документацію

2019-04-02 14:43:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-04-04 17:51:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АВЕТИСЯН АРТУР АВЕТИКОВИЧ 5 230 000,11
UAH з ПДВ
5 230 000,11
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Теличко Олеся Анатоліївна 5 235 000,00
UAH з ПДВ
5 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 12:10
Електронний підпис
17 квітня 2019 12:09
ДФС копія.pdf
17 квітня 2019 12:09
Довідка по п. 2.pdf
17 квітня 2019 12:09
Довідка ДФС Аветисян.pdf
17 квітня 2019 12:09
Банкрутство.pdf
17 квітня 2019 12:09
Банкрутство копія.pdf
11 квітня 2019 19:15
Кваліфікація 2.rar
11 квітня 2019 19:15
Довідки.rar
11 квітня 2019 19:15
Кваліфікація.rar
11 квітня 2019 19:15
Розрахунки.rar

Публічні документи

03 квітня 2019 13:35
IMG_0002.pdf
03 квітня 2019 13:35
IMG.pdf
03 квітня 2019 13:35
IMG_0003.pdf
03 квітня 2019 13:35
IMG_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АВЕТИСЯН АРТУР АВЕТИКОВИЧ

ФОП Теличко О.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АВЕТИСЯН АРТУР АВЕТИКОВИЧ
#2539920190
Переможець 5 230 000,11
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 14:46

Документи

16 квітня 2019 14:46
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:44
Протокол №42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АВЕТИСЯН АРТУР АВЕТИКОВИЧ
#2539920190
5 230 000,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 14:46
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:44
Протокол №42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 10:23
ДОговір №57.pdf укладений
03 травня 2019 10:22