Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
208 338,80 UAH
UA-2019-03-22-000587-b ● 0cc6f81e05e24aa0bf5f9fbf41c11bb0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41303988 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Чорноштан Ольга Вікторівна +380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 208 338,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 083,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68165 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 10:37 |
ТД канцелярські товари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 березня 2019 09:47
Дата відповіді: 25 березня 2019 16:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По першому питанню: зауважимо, що тендерна документація не містить жодного посилання на торгову марку або модель, а містить лише технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
По другому питанню: відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.
По першому питанню: зауважимо, що тендерна документація не містить жодного посилання на торгову марку або модель, а містить лише технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
По другому питанню: відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
205 498,00
UAH
|
197 990,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
206 817,00
UAH
|
198 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
208 300,00
UAH
|
208 300,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Переможець |
197 990,00
UAH
|
16 квітня 2019 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 16:14
|
Договір 19-15 канцтовари - 0006.jpg | укладений |
08 травня 2019 13:47
|
Договір 19-15 канцтовари - 0007.jpg | укладений |
08 травня 2019 13:47
|
Договір 19-15 канцтовари - 0003.jpg | укладений |
08 травня 2019 13:47
|
Договір 19-15 канцтовари - 0005.jpg | укладений |
08 травня 2019 13:47
|
Договір 19-15 канцтовари - 0004.jpg | укладений |
08 травня 2019 13:47
|
Договір 19-15 канцтовари - 0001.jpg | укладений |
08 травня 2019 13:47
|
Договір 19-15 канцтовари - 0002.jpg | укладений |
08 травня 2019 13:47
|