Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат електрохірургічний високочастотний з аргонопосиленою коагуляцією
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000318-b b00936ae8aba4236954684039946a1e0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Воловенко

+380484197504 buhgaltercrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської районної ради "Центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 26418688
Місцезнаходження: 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А
Контактна особа: Інна Воловенко
+380484197504
buhgaltercrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 11:39
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Апарат електрохірургічний високочастотний з аргонопосиленою коагуляцією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаїл, проспект Суворова,141-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:49
Зміни до ТД.docx
27 березня 2019 12:49
проект договору.docx
27 березня 2019 12:49
ТД зі змінами.doc
22 березня 2019 09:47
проект договору.docx
22 березня 2019 09:47
ТД.doc
27 березня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:49
Зміни до ТД.docx
27 березня 2019 12:49
проект договору.docx
27 березня 2019 12:49
ТД зі змінами.doc
22 березня 2019 09:47
проект договору.docx
22 березня 2019 09:47
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000051 ● 599c7d7b04714da2ab8e3a20cc6e999b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

внесені зміни до тендерної документації

2019-03-27 12:45:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено зміни до тендерної документації

2019-03-27 13:44:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговая компания Сканер" 334 000,00
UAH з ПДВ
334 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІНГАТУЛЛІНА МАРГАРИТА АНАТОЛІЇВНА" 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 12:27
Документы.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 09:40
Документы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговая компания Сканер"

ФОП "СІНГАТУЛЛІНА МАРГАРИТА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговая компания Сканер"
#37105692
Відхилено 334 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 09:54
ФОП "СІНГАТУЛЛІНА МАРГАРИТА АНАТОЛІЇВНА"
#2234021489
Відхилено 340 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 10:11

Документи

11 квітня 2019 09:54
Електронний підпис

Документи

11 квітня 2019 10:11
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
11 квітня 2019 10:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі