Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Didactics materials for the initial classes of establishments of universal middle education and school furnitures (a school desk is a chair) are for the initial classes of establishments of universal middle education
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145168 |
Вебсайт: | http://rvoizmail.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68601, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62 |
Контактна особа: |
Соколовська Тетяна Андріївна +380484121185 buh.rayoo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Educationof Izmail Rayon State Administration |
National ID: | 02145168 |
Contact point: |
Sokolovskaya Tetiana +380484121185 buh.rayoo@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 08:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 08:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 08:56 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 4 806 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 22 березня 2019 08:51 |
Enquiries until: | 12 квітня 2019 08:56 |
Complaints submission until: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 квітня 2019 08:56 |
Information
Estimated total value: | 4 806 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 060 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2019 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2019 12:32 |
Зміни до ТД дидактика _ меблі.pdf | |
27 березня 2019 12:22 |
ТД дидактика та меблі (нова редакція).docx | |
22 березня 2019 08:52 |
ТД дидактика та меблі.docx | |
22 березня 2019 08:52 |
ТД дидактика та меблі.pdf |
27 березня 2019 12:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2019 12:32 |
Зміни до ТД дидактика _ меблі.pdf
|
|||
27 березня 2019 12:22 |
ТД дидактика та меблі (нова редакція).docx
|
|||
22 березня 2019 08:52 |
ТД дидактика та меблі.docx
|
|||
22 березня 2019 08:52 |
ТД дидактика та меблі.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-25-000049 ● 88338b11093e4d5d921581b29d83e1a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно п. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вносить зміни до тендерної документації.
2019-03-27 12:39:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Внесено зміни до тендерної документації
2019-03-27 13:38:14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145168 |
Місцезнаходження: | 68601, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" |
4 708 618,92
UAH з ПДВ
|
4 656 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники" |
4 800 438,00
UAH з ПДВ
|
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" #42186354 |
Переможець |
4 656 780,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 15:11
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 травня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 08:34
|
Договір | укладений |
21 травня 2019 08:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну поставки товару до 1 липня 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 148 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 148 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |