Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти
Didactics materials for the initial classes of establishments of universal middle education and school furnitures (a school desk is a chair) are for the initial classes of establishments of universal middle education
Очікувана вартість
4 806 000,00 UAH
UA-2019-03-22-000036-a 6af4c9a3b72a4a76843380666eb50627
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Тетяна Андріївна

+380484121185 buh.rayoo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Вебсайт: http://rvoizmail.gov.ua/
Місцезнаходження: 68601, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Контактна особа: Соколовська Тетяна Андріївна
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Educationof Izmail Rayon State Administration
National ID: 02145168
Contact point: Sokolovskaya Tetiana
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 березня 2019 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 08:56
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 08:56
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:32
Очікувана вартість: 4 806 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 березня 2019 08:51
Enquiries until: 12 квітня 2019 08:56
Complaints submission until: до 18 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2019 08:56

Information

Estimated total value: 4 806 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 060 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5255 шт
Дидактичні матеріали для початкових класів закладів загальної середньої освіти та шкільні меблі (парта + стілець) для початкових класів закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, пр.-т Суворова 62
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Didactics materials for the initial classes of establishments of universal middle education and school furnitures (a school desk is a chair) are for the initial classes of establishments of universal middle education
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 01 червня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:32
Зміни до ТД дидактика _ меблі.pdf
27 березня 2019 12:22
ТД дидактика та меблі (нова редакція).docx
22 березня 2019 08:52
ТД дидактика та меблі.docx
22 березня 2019 08:52
ТД дидактика та меблі.pdf
27 березня 2019 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:32
Зміни до ТД дидактика _ меблі.pdf
27 березня 2019 12:22
зміни до ТД дидактика_меблі.pdf
27 березня 2019 12:22
ТД дидактика та меблі (нова редакція).docx
22 березня 2019 08:52
ТД дидактика та меблі.docx
22 березня 2019 08:52
ТД дидактика та меблі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строку поставки товарів
Дата подання: 09 квітня 2019 10:50
Дата відповіді: 09 квітня 2019 11:03
Аукціон на поставку товарів буде 29.05.2019 року. З метою забезпечення правав на оскарження рішення замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноважено органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, орієнтовно заключення договору на поставку можливо підписати тільки з 14 червня 2019 року. У тендерній документації поставка товарів до 01 червня 2019 р.??? Замовник вимагає поставку товарів, ще до підписання договору? Прохання внести зміни в тендерну документацію, щодо дати поставки товарів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000049 ● 88338b11093e4d5d921581b29d83e1a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно п. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вносить зміни до тендерної документації.

2019-03-27 12:39:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено зміни до тендерної документації

2019-03-27 13:38:14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 квітня 2019
UA-2019-03-22-000036-a6af4c9a3b72a4a76843380666eb50627
Найменування: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Місцезнаходження: 68601, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 квітня 2019 10:15
Протокол
26 квітня 2019 10:17
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2019 18:43
Електронний підпис
19 квітня 2019 18:43
Електронний підпис
19 квітня 2019 18:41
Технічна частина.pdf
19 квітня 2019 18:41
Пропозиція Розумники.pdf
19 квітня 2019 18:41
Довіреність_АВТО.pdf
19 квітня 2019 18:41
Копія Витяг ЄДР.pdf
19 квітня 2019 18:41
Договір оренди 2019.pdf
19 квітня 2019 18:41
проект договору.pdf
19 квітня 2019 18:41
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
19 квітня 2019 18:41
Копія ф.4ОПП.pdf
19 квітня 2019 18:41
Довідка з банку.pdf

Документи

26 квітня 2019 10:15
Протокол
26 квітня 2019 10:18
Електронний підпис

Публічні документи

21 квітня 2019 17:54
Електронний підпис
21 квітня 2019 17:54
Електронний підпис
21 квітня 2019 17:53
Статут УН зв копия.pdf
21 квітня 2019 17:53
Висновки ДСЕЕ.pdf
21 квітня 2019 17:53
Витяг з реєстру ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2019 17:53
Паспорт+ІПН.pdf
21 квітня 2019 17:53
Сертифікат ISO 90012015.pdf
21 квітня 2019 17:53
згода з тз фото.pdf
21 квітня 2019 17:53
ст 17.pdf
21 квітня 2019 17:53
Копія Витягу ПДВ.pdf
21 квітня 2019 17:53
працівники.pdf
21 квітня 2019 17:53
проект договору.pdf
21 квітня 2019 17:53
згода з істотними.pdf
21 квітня 2019 17:53
п.4 ч.1 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
ч.2 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
п.6 ч.1 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
складові ціни.pdf
21 квітня 2019 17:53
п.2 ч.1 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
мат тех база.pdf
21 квітня 2019 17:53
санкції.pdf
21 квітня 2019 17:53
право підпису.pdf
21 квітня 2019 17:53
обтяження товару.pdf
21 квітня 2019 17:53
ліцензування.pdf
21 квітня 2019 17:53
зразки.pdf
21 квітня 2019 17:53
заміна товару.pdf
21 квітня 2019 17:53
довкілля.pdf
21 квітня 2019 17:53
лист згода опд.pdf
21 квітня 2019 17:53
Продовження строку ТП.pdf
21 квітня 2019 17:53
гарантія на товар.pdf
21 квітня 2019 17:53
Якість товару.pdf
21 квітня 2019 17:53
авторизаційний.pdf
21 квітня 2019 17:52
Цінова пропозиція.pdf

Документи

26 квітня 2019 10:19
Протокол
26 квітня 2019 10:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники"

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 4 708 618,92
UAH з ПДВ
4 656 780,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники" 4 800 438,00
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2019 17:54
Електронний підпис
21 квітня 2019 17:54
Електронний підпис
21 квітня 2019 17:53
Статут УН зв копия.pdf
21 квітня 2019 17:53
Висновки ДСЕЕ.pdf
21 квітня 2019 17:53
Витяг з реєстру ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2019 17:53
Паспорт+ІПН.pdf
21 квітня 2019 17:53
Сертифікат ISO 90012015.pdf
21 квітня 2019 17:53
згода з тз фото.pdf
21 квітня 2019 17:53
ст 17.pdf
21 квітня 2019 17:53
Копія Витягу ПДВ.pdf
21 квітня 2019 17:53
працівники.pdf
21 квітня 2019 17:53
проект договору.pdf
21 квітня 2019 17:53
згода з істотними.pdf
21 квітня 2019 17:53
п.4 ч.1 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
ч.2 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
п.6 ч.1 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
складові ціни.pdf
21 квітня 2019 17:53
п.2 ч.1 ст.17.pdf
21 квітня 2019 17:53
мат тех база.pdf
21 квітня 2019 17:53
санкції.pdf
21 квітня 2019 17:53
право підпису.pdf
21 квітня 2019 17:53
обтяження товару.pdf
21 квітня 2019 17:53
ліцензування.pdf
21 квітня 2019 17:53
зразки.pdf
21 квітня 2019 17:53
заміна товару.pdf
21 квітня 2019 17:53
довкілля.pdf
21 квітня 2019 17:53
лист згода опд.pdf
21 квітня 2019 17:53
Продовження строку ТП.pdf
21 квітня 2019 17:53
гарантія на товар.pdf
21 квітня 2019 17:53
Якість товару.pdf
21 квітня 2019 17:53
авторизаційний.pdf
21 квітня 2019 17:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 18:43
Електронний підпис
19 квітня 2019 18:43
Електронний підпис
19 квітня 2019 18:41
Технічна частина.pdf
19 квітня 2019 18:41
Пропозиція Розумники.pdf
19 квітня 2019 18:41
Довіреність_АВТО.pdf
19 квітня 2019 18:41
Копія Витяг ЄДР.pdf
19 квітня 2019 18:41
Договір оренди 2019.pdf
19 квітня 2019 18:41
проект договору.pdf
19 квітня 2019 18:41
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
19 квітня 2019 18:41
Копія ф.4ОПП.pdf
19 квітня 2019 18:41
Довідка з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавництво Розумники"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
Переможець 4 656 780,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 09:24

Документи

10 травня 2019 09:24
Електронний підпис
10 травня 2019 09:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"
#42186354
4 656 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 09:24
Електронний підпис
10 травня 2019 09:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 15:11
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 травня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 08:34
Договір укладений
21 травня 2019 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну поставки товару до 1 липня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 148
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 656 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 776 130,00 UAH)