Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 783 822,64 UAH
UA-2019-03-21-001687-c ● e1f92b36f0f84aa2818798ba79cf16ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 3 783 822,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 919,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 113500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Запасні частини до автогальмівного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1719 шт
Рукав з`єднувальний 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
14 шт
Кран відокремлювальний 1/2" 383сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
82 шт
Кран відокремлювальний 3/4" 379сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
137 шт
Кран відокремлювальний 372
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
746 шт
Кран кінцевий 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
67 шт
Авторегулятор РТРП 675М б/пр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
106 шт
Авторежим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 16:30 |
Зміни до тендеру_2532_03.06.2019.doc | |
03 червня 2019 16:30 |
2532 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_03.06.2019.docx | |
21 березня 2019 16:29 |
Додаток №9.docx |
03 червня 2019 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2019 16:30 |
Зміни до тендеру_2532_03.06.2019.doc
|
|||
03 червня 2019 16:30 |
2532 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_03.06.2019.docx
|
|||
21 березня 2019 16:29 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-21-001687-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 27 березня 2019 14:39
дані на продукцію
Додатком №4 тендерної документації передбачено заповнення учасником Даних на товар у визначеній документацією формі.
Інструкцією для заповнення таблиці передбачено:
У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Тобто Учасник має вказати точну дату виготовлення продукції у форматі ДЕНЬ-МІСЯЦЬ-РІК.
Просимо внести зміни та чітко роз'яснити такі питання:
1. якщо продукція не є виготовлена та буде виготовлена у поточному році, яким чином виробник має визначити точну ДАТУ (наприклад, 15.09.2019)? Якщо він не встигне виготовити продукцію 15.09? А закінчить її 16.09? Або якщо у нього зміниться виробничий план і він виготовить продукцію 20.09? Чи буде це порушенням умов договору?
2. Якщо планується до закупівлі кількість продукції, яка не може бути виготовлена в один день? яким чином можливо заповнити цю колонку, щоб виконати умови тендерної документації?
У колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше).
Тобто Учасник має чітко вказати точну кількість, кріплення, тару щодо кожної партії. В той же час Додатком 3 передбачено, що "Постачання продукції партіями згідно рознарядок Замовника учасник може розпочати з дати підписання договору". Яким чином учасник має точно знати, яку кількість продукції у рознарядці вкаже Замовник, щоб визначити кількість продукції у кожній партії, тару (яка буде залежати від кількості)? тощо.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз'яснення з вказаними пунктами із внесенням відповідних змін у Документацію з однозначним їх трактуванням.
Розгорнути
Згорнути
Інструкцією для заповнення таблиці передбачено:
У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Тобто Учасник має вказати точну дату виготовлення продукції у форматі ДЕНЬ-МІСЯЦЬ-РІК.
Просимо внести зміни та чітко роз'яснити такі питання:
1. якщо продукція не є виготовлена та буде виготовлена у поточному році, яким чином виробник має визначити точну ДАТУ (наприклад, 15.09.2019)? Якщо він не встигне виготовити продукцію 15.09? А закінчить її 16.09? Або якщо у нього зміниться виробничий план і він виготовить продукцію 20.09? Чи буде це порушенням умов договору?
2. Якщо планується до закупівлі кількість продукції, яка не може бути виготовлена в один день? яким чином можливо заповнити цю колонку, щоб виконати умови тендерної документації?
У колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше).
Тобто Учасник має чітко вказати точну кількість, кріплення, тару щодо кожної партії. В той же час Додатком 3 передбачено, що "Постачання продукції партіями згідно рознарядок Замовника учасник може розпочати з дати підписання договору". Яким чином учасник має точно знати, яку кількість продукції у рознарядці вкаже Замовник, щоб визначити кількість продукції у кожній партії, тару (яка буде залежати від кількості)? тощо.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз'яснення з вказаними пунктами із внесенням відповідних змін у Документацію з однозначним їх трактуванням.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 16:54
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МАНТІКОР #38149217 |
Переможець |
3 782 283,90
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 13:53
|
ЦЗВ-03-06519-01.pdf | укладений |
10 березня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:32
|
ЦЗВ-03-06519-01 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 16:52
|
ЦЗВ-03-06519-01.pdf | укладений |
19 липня 2019 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-06519-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |