Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)
Очікувана вартість
48 140,00 UAH
UA-2019-03-21-001649-b 3e5c95022af342b398f6432d4761d9e2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсаренко Наталія Анатоліївна

+380442346617 NATALIA.SLIUSARENKO1@KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Слюсаренко Наталія Анатоліївна
+380442346617
NATALIA.SLIUSARENKO1@KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 14:57
Очікувана вартість: 48 140,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 пункт
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А, 6 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 19:08
ДОКУМЕНТАЦІЯ на канцелярські товари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 березня 2019 07:29
Дата відповіді: 22 березня 2019 12:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо наступну відповідь:
1) Допускається пропозиція аналогів товарів, але їх характеристика має бути не гірша вимог тендерної документації.
2) До торгів допускаються юридичні та фізичні особи – підприємці з різним статусом платника ПДВ. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну без урахування ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично за критерієм – ціна без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 42 796,75
UAH
40 180,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 44 194,50
UAH
40 182,50
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 40 180,00
UAH
12 квітня 2019 12:01

Документи

12 квітня 2019 12:01
Протокол_акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
40 180,00
UAH
Документи

Документи

12 квітня 2019 12:01
Протокол_акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 12:11
Договір.pdf укладений
25 квітня 2019 17:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 180,00
UAH