Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)
Очікувана вартість
48 140,00 UAH
UA-2019-03-21-001649-b ● 3e5c95022af342b398f6432d4761d9e2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН" |
Код ЄДРПОУ: | 32348604 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А |
Контактна особа: |
Слюсаренко Наталія Анатоліївна +380442346617 NATALIA.SLIUSARENKO1@KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 48 140,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 пункт
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А, 6 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 19:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 19:08 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ на канцелярські товари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 березня 2019 07:29
Дата відповіді: 22 березня 2019 12:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо наступну відповідь:
1) Допускається пропозиція аналогів товарів, але їх характеристика має бути не гірша вимог тендерної документації.
2) До торгів допускаються юридичні та фізичні особи – підприємці з різним статусом платника ПДВ. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну без урахування ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично за критерієм – ціна без ПДВ.
1) Допускається пропозиція аналогів товарів, але їх характеристика має бути не гірша вимог тендерної документації.
2) До торгів допускаються юридичні та фізичні особи – підприємці з різним статусом платника ПДВ. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну без урахування ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично за критерієм – ціна без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
42 796,75
UAH
|
40 180,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
44 194,50
UAH
|
40 182,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
40 180,00
UAH
|
12 квітня 2019 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 12:11
|
Договір.pdf | укладений |
25 квітня 2019 17:50
|