Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 854 511,02 UAH
UA-2019-03-21-001211-b 66292c4730e14fdcb32b004eefb21136
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 12:25
Очікувана вартість: 3 854 511,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 272,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до автогальмівного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1720 шт
Рукав з`єднувальний 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
15 шт
Кран відокремлювальний 1/2" 383сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
89 шт
Кран відокремлювальний 3/4" 379сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
138 шт
Кран відокремлювальний 372
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
746 шт
Кран кінцевий 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
71 шт
Авторегулятор РТРП 675М б/пр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
111 шт
Авторежим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:24
Зміни до тендеру_2538_03.06.2019.doc
03 червня 2019 16:24
2538 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_03.06.2019.docx
21 березня 2019 16:23
Додаток №9.docx
03 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 16:24
Зміни до тендеру_2538_03.06.2019.doc
03 червня 2019 16:24
2538 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_03.06.2019.docx
21 березня 2019 16:23
2538 ТД зч до автогальмівного обл..docx
21 березня 2019 16:23
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-001211-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 27 березня 2019 14:43
дані на продукцію
Додатком №4 тендерної документації передбачено заповнення учасником Даних на товар у визначеній документацією формі.
Інструкцією для заповнення таблиці передбачено:
У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Тобто Учасник має вказати точну дату виготовлення продукції у форматі ДЕНЬ-МІСЯЦЬ-РІК.
Просимо внести зміни та чітко роз'яснити такі питання:
1. якщо продукція не є виготовлена та буде виготовлена у поточному році, яким чином виробник має визначити точну ДАТУ (наприклад, 15.09.2019)? Якщо він не встигне виготовити продукцію 15.09? А закінчить її 16.09? Або якщо у нього зміниться виробничий план і він виготовить продукцію 20.09? Чи буде це порушенням умов договору?
2. Якщо планується до закупівлі кількість продукції, яка не може бути виготовлена в один день? яким чином можливо заповнити цю колонку, щоб виконати умови тендерної документації?
У колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше).
Тобто Учасник має чітко вказати точну кількість, кріплення, тару щодо кожної партії. В той же час Додатком 3 передбачено, що "Постачання продукції партіями згідно рознарядок Замовника учасник може розпочати з дати підписання договору". Яким чином учасник має точно знати, яку кількість продукції у рознарядці вкаже Замовник, щоб визначити кількість продукції у кожній партії, тару (яка буде залежати від кількості)? тощо.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз'яснення з вказаними пунктами із внесенням відповідних змін у Документацію з однозначним їх трактуванням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 16:56
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-15-000039 ● aa6529c2fb684576bba3076f60d4f30c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

15.12.2020 № 273

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 15.12.2020 №273

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

1. UA-2019-03-21-001211-b, Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця», ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-22 21:37:57

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-21-001211-b) Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.13.7 Договору поставки № ЦЗВ-03-06719-01 від 19.07.2019 (далі – Договір) строк дії цього Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2019, а в частині оплати та в разі наявності потреби Замовника, що підтверджено рознарядкою і, у разі необхідності відповідним повідомленням, направленими на адресу Постачальника, – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. При цьому, до зазначеного договору Замовником вносились зміни шляхом укладання додаткових угод.
Відповідно до останнього повідомлення про внесення змін до договору (Додаткова угода № 2 від 21.12.2019 оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 23.12.2019), Замовником внесено зміни до Договору та продовжено строк дії договору до 31.03.2020. При цьому, змістом Додаткової угоди № 2 від 21.12.2019, Договір доповнено Специфікацією №2 та збільшено ціну договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, та викладена Специфікація № 2.
Проте, враховуючі всі зміни до договору від 19.07.2019 № ЦЗВ-03-06719-01, які оприлюднені Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, термін закінчення дії Договору - 31.03.2020.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Проте, Замовником (станом на момент проведення моніторингу – 22.12.2020) звіт про виконання договору не оприлюднено.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-24 14:51:56

відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 22.12.2020 (21:37:57), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) ( за №ЦБД: UA-2019-03-21-001211-b) та повідомляє наступне.
В зв’язку з технічними причинами, в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання договору. Після виявлення відсутності в електронній системі закупівель звіту про виконання договору, замовником було його оприлюднено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-03-21-001211-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасні частини до автогальмівного обладнання (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-03-21-001211-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-03-21-001211-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення частини першої статті 10 Закону. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою та в подальшому зобов’язується не допускати таких порушень.

2021-01-06 15:00:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 3 852 895,69
UAH з ПДВ
3 852 895,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М-ГРАНД" 3 853 916,94
UAH з ПДВ
3 853 916,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2019 16:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.rar
09 червня 2019 16:16
Кваліфікаціна част_2538.rar
09 червня 2019 16:16
Забезпечення_ 5326.rar

Публічні документи

10 червня 2019 16:38
Лист згода.pdf
10 червня 2019 16:38
Кваліфікаційна част.pdf
10 червня 2019 16:38
Технічна частина.pdf
10 червня 2019 16:38
Пропозиція цінова-2.pdf
10 червня 2019 16:38
Лист про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "М-ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 3 852 895,69
UAH з ПДВ
05 липня 2019 17:01

Документи

05 липня 2019 17:01
Електронний підпис
05 липня 2019 17:01
Протокол 2538.pdf
05 липня 2019 17:01
Намір 2538.pdf
12 червня 2019 17:48
Електронний підпис
12 червня 2019 17:48
1211.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
3 852 895,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 17:01
Електронний підпис
05 липня 2019 17:01
Протокол 2538.pdf
05 липня 2019 17:01
Намір 2538.pdf
12 червня 2019 17:48
Електронний підпис
12 червня 2019 17:48
1211.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:05
ЦЗВ-03-06719-01.pdf укладений
24 грудня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:22
ЦЗВ-03-06719-01 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 17:16
ЦЗВ-03-06719-01.pdf укладений
19 липня 2019 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-06719-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 616 611,75
UAH (в тому числі ПДВ 769 435,29 UAH)