Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перетворювач напруги
Очікувана вартість
2 232 618,00 UAH
UA-2019-03-21-001002-c 81a2e10d845840cba03ac78fe956be76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 17 травня 2019 12:56
Очікувана вартість: 2 232 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Перетворювач IPI 110V/220V-1.5kVA 50Hz - 43 шт., Перетворювач IPI 110V/220V-3kVA 50Hz – 5 шт. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Перетворювач IPI 110V/220V-1.5kVA 50Hz
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
5 шт
Перетворювач IPI 110V/220V-3kVA 50Hz
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 10:30
ТД_69-19_нова редакція.doc
08 травня 2019 10:30
Перелік змін.docx
08 травня 2019 10:30
ТД_69-19_з закр.даними.doc
21 березня 2019 14:05
Оголошення_.doc
21 березня 2019 14:05
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx
08 травня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 10:30
ТД_69-19_нова редакція.doc
08 травня 2019 10:30
Перелік змін.docx
08 травня 2019 10:30
ТД_69-19_з закр.даними.doc
21 березня 2019 14:05
ТД_69-19_Перетворювач напруги.doc
21 березня 2019 14:05
Оголошення_.doc
21 березня 2019 14:05
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 13:58
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:31
Потрібно уточнити: 1.Чи потрібні кріплення? Якщо потрібні, то які саме? 2.Ми пропонуємо інвертори до 19-ти дюймової стійки без байпаса - підтвердіть, будь ласка, бо в техзавданні цього чітко не прописано.
Відповідь: Встановлення перетворювачів напруги передбачається на горизонтальній поверхні. Для фіксації перетворювача потрібно передбачити кріплення. Кріплення може бути реалізовано в конструктиві корпуса перетворювача, або поставлятись в комплекті з перетворювачем.
Просимо надати роз'яснення та внести зміни
Дата подання: 26 березня 2019 15:34
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:31
Предмет закупівлі, Перетворювачі напруги, згідно вимог аукціону UA-2019-03-21-001002-c, будуть використовуватися на пасажирських вагонах? Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни в тендерну документацію, яким чином підтверджується погодження на використання запропонованого товару з АТ «Укрзалізниця».
Відповідь: Перетворювачі напруги, згідно вимог аукціону UA-2019-03-21-001002-c, будуть використовуватися на пасажирських вагонах. Використання запропонованого товару підтверджується документами згідно додатку№1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Погодження на використання запропонованого товару з АТ «Укрзалізниця» не є обов`язковим.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-21-001002-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41776786
Дата подання: 04 червня 2019 11:32
Невідповідність переможця
Детальний опис прикріплений у документах, що додаються.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: невідповідність документів
Дата: 04 червня 2019 12:36
Рішення від 06.06.2019 7303.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 18:03
Номер скарги: UA-2019-03-21-001002-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41776786
Дата подання: 04 червня 2019 12:39
Невідповідність переможця
Детальний опис прикріплений у документах, що додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 червня 2019 18:02
Рішення від 06.06.2019 № 7304+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 18:00
Рішення від 21.06.2019 № 8209.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 23:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно рішення № 8209-р/пк-пз від 21.06.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УКР-ЛАК" переможцем процедури закупівлі. Відповідно рішення № 8209-р/пк-пз від 21.06.2019 пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ЛАК" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: У складі Пропозиції ТОВ "УКР-ЛАК" містяться: - цінова пропозиція (файл"Цінова пропозиція.pdf"), відповідно до якої учасником пропонується перетворювач ІРІ 110V/220V- 1,5kVA 50Hz та перетворювач ІРІ 110V/220V3kVA 50Hz, що відповідають ТУ У 31.1- 23853069-002-2004; - порівняльна таблиця на Рulse" IPI – 1500-110.050 , "АХИА. 436428.014-12 ПС" (файл "порівняльна таблиця 1,5 кВА.pdf"), в якій зазначено вага 9,8 кг; - порівняльна таблиця на Pulse" IPI – 3000-110.050 "АХИА. 436428.010-18 ПС" (файл "порівняльна таблиця 3 кВА.pdf"), в якій зазначено вага 43 кг; - паспорт на перетворювач напруги "Pulse" IPI – 3000-110.050, "АХИА. 436428.010-18 ПС" (архівна папка "Техническая.rar файл "Паспорт IPI 3000-110.050.pdf"), де зазначена вага не більше 43 кг; - паспорт на перетворювач напруги "Pulse" IPI – 1500-110.050, "АХИА. 436428.014-12 ПС" (архівна папка "Техническая.rar файл "Паспорт IPI 1500-110.050.pdf"), де зазначена вага не більше 9,8 кг. - копія ТУ У 31.1-23853069-002-2004 (файл "Технічні умови ТУ У 31.1-23853069- 002-2004 ст 1 до 23.pdf"), в таблиці 1 якого зазначено вага перетворювача IPI – 1500- 110.050 , "АХИА. 436428.014-12 ПС" не більше 5,5 кг, та вага перетворювача IPI – 3000- 110.050 "АХИА. 436428.010-18 ПС" не більше 7 кг; За таких умов, ТОВ "УКР-ЛАК" запропонувало перетворювач Рulse" IPI – 1500- 110.050 , "АХИА. 436428.014-12 ПС вагою 9.8 кг, та перетворювач Pulse" IPI – 3000- 110.050, "АХИА. 436428.010-18 ПС" вагою 43 кг. У той же час ТУ надані на перетворювач IPI – 1500-110.050 , "АХИА. 436428.014- 12 ПС" вагою не більше 5,5 кг та перетворювач IPI – 3000-110.050 "АХИА. 436428.010-18 ПС" вагою не більше 7 кг. Враховуючи вищенаведене, зазначені вище документи не свідчать про те, що вони надані на продукцію, що пропонується зазначеним учасником для участі у Процедурі закупівлі, що не відповідає умовам Документації, в цій частині. скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УКР-ЛАК" переможцем процедури закупівлі пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ЛАК" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2019 07:59

Документи подані скаржником

04 червня 2019 11:32
платіжне доручення.pdf
04 червня 2019 11:32
Протокол н.docx
04 червня 2019 11:32
скарга.pdf
04 червня 2019 11:32
Техническая.rar
04 червня 2019 11:39
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

06 червня 2019 18:03
Рішення від 06.06.2019 7303.pdf

Документи подані скаржником

04 червня 2019 12:39
платіжне доручення.pdf
04 червня 2019 12:39
Протокол н.docx
04 червня 2019 12:39
скарга.pdf
04 червня 2019 12:39
Техническая.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000035 ● 38c1ed92013e46168a0abeaedef2e164
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.07.2019 № 213

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-03-21-001002-c 21.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.03.2019 та 26.03.2019, оприлюднив роз’яснення 08.05.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2019-03-21-001002-c, учасниками було поставлено запитання від 25.03.2019 та 26.03.2019. На дане запитання замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол № 21-10/05/19 від 07.05.2019 та оприлюднив прийняте рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 08.05.2019, стосовно даного повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено –«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на запитання від 25.03.2019 та 26.03.2019 вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «16.05.2019 18:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону. Слід зауважити, що електронна система самостійно не змінює кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а переводить закупівлю в стан «призупинено», що означає, що пропозиції не буде відкрито системою та не відбудеться аукціон по настанні дати кінцевого строку подання пропозиції, до моменту поки замовник не надасть відповіді учаснику та не продовжить кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону. П. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» тендерної документації містить дату та час кінцевого строку подання пропозицій. З огляду на це Замовник на виконання абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону належно вчинив три дії: 1) прийняв рішення про надання відповіді та надав таку відповідь - чим розблокував закупівлю; 2) продовжив кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону – чим розблокував закупівлю; 3) вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині коригування п. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» ТД з метою синхронізації інформації щодо нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій з електронною системою. Вчинивши зазначені дії замовник відповідно положень абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону вчинив належні дії щодо усунення порушення в частині пропущення строку надання відповіді, у передбачений абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону спосіб. На підтвердження зазначеного надаємо витяг з протоколу № 21-10/05/19 від 07.05.2019. Стосовно підтвердження дії замовника щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів в електронній системі слід зазначити, що таке підтвердження міститься безпосередньо в електронній системі. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. Також додатково повідомляємо, що філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснила заходи щодо недопущення, мінімізації, вищезазначених порушень у подальшому, шляхом направлення телеграми внутрішнім замовникам філії/ внутрішнім ініціаторам (замовникам товарів, робіт, послуг, що закуповує тендерний комітет філії), щодо оперативного надання інформації стосовно опрацювання звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимог про усунення порушень до тендерного комітету філії на підставі якої останній приймає рішення по надання роз’яснень. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «Крім того, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Мантікор», щодо якої Замовник прийняв рішення про визначення її переможцем торгів, установлено її невідповідність вимогам абзацу 4 пункту 3 розділу І Додатку № 7 тендерної документації. Зокрема, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Мантікор» надало страхову гарантію з терміном дії по 18.08.2019, що є менше 125 календарних днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (16.05.2019).». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Абзац 4 пункт 3 розділу І Додатку № 7 тендерної документації та абзац 2 пункт 2 розділу І під підрозділ «Страхова компанія» Додатку № 7 тендерної документації встановлює вимогу до терміну дії забезпечення тендерної пропозиції «Термін дії повинен бути не менше ніж 125 днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно)». Фактичний кінцевий строк подання тендерних пропозицій по цій закупівлі 16.05.2019 В складі пропозиції ТОВ «Мантікор» в якості забезпечення тендерної пропозиції надано договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації № 110/Г-5094від 05.04.2019 та страхову гарантію № 110/Г-5094від 05.04.2019 також надано додаткову угоду 1 від 10.05.2019 якою до зазначеного договору та страхової гарантії внесено зміни в частині продовження терміну дії до 28.09.2019. Відтак період з 16.05.2019 по 28.09.2019 становить 136 днів, що повною мірою відповідає умовам Абзац 4 пункт 3 розділу І Додатку № 7 тендерної документації та абзац 2 пункт 2 розділу І під підрозділ «Страхова компанія» Додатку № 7 тендерної документації З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «Також у тендерній пропозиції ТОВ «Мантікор» не міститься інформація щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги Додатку № 5 тендерної документації. Проте на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Мантікор», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу ч. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД з зазначенням «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 5 ТД» чим вимагає надати інформацію щодо ч. 1, 2 ст. 17 Закону та наводить приклад мінімально необхідної інформації замовнику для прийняття ним відповідного рішення. Учасник ТОВ «Мантікор» в складі пропозиції надав довідку про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 05/04-04 від 05.04.2019 в якій зазначив «… повідомляє про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно ч.1, 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:» нижче конкретно вказав відсутність підстав по п. 2, 6,4, 10 ч. 1 та по ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» при цьому чітко не вказавши відсутності підстав по п. 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «про публічні закупівлі». Розглядаючи пропозицію учасника Замовник керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо наявні підстави по п.1-10 ст. 17 Закону. Та враховує положення абзаців 1, 3 ч. 3 ст. 17 Закону «замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті». Крім того Закон регламентує механізм прийняття рішення Замовником про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі учаснику, що подав пропозицію шляхом відхилення його пропозиції, а саме ст. 30 Закону. В свою чергу ст.. 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». В даному випадку замовник може застосувати тільки п. 3 ч.1 ст. 30 Закону або п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Проте п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону «наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;» наголошує саме на наявності підстав, а в конкретному випадку це факт наявності підстав по п. 3, 8, 9 ст. 17 Закону. Відповідно оприлюдненої інформації, лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 на веб-порталі Уповноваженого органу інформація про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний державний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Замовником було перевірено ТОВ «Мантікор» на наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі по п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону у вищезазначених реєстрах, та встановлено, що: - службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; - учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; З огляду на це правомірні підстави для застосування п. 3 ч.1 ст. 30 Закону «наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;» та відхилення з цих підстав у замовника відсутні. Щодо застосування в даному випадку положення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Тендерна документація розроблена, зокрема з урахуванням п. 2ч. 1 ст. 22 Закону та ч. 3 ст. 17 Закону, якими заборонено вимагати: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», та не містить конкретних форм підтвердження учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. З огляду на це у замовника відсутні правомірні підстави для застосування п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.» в частині не відповідності наданої довідки про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 05/04-04 від 05.04.2019 умовам тендерної документації. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності, а пропозиція ТОВ «Мантікор» повною мірою відповідає умовам Закону та умовам тендерної документації. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2019-08-08 17:09:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява ПК/П-132 выд 16.08.2019
Дата публікації: 16 серпня 2019

Документи:

16 серпня 2019 17:28
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:28
doc00153720190816142650.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Електронмаш" 1 764 840,00
UAH з ПДВ
1 077 770,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Веспер Груп" 1 179 500,00
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР-ЛАК 1 574 190,00
UAH з ПДВ
1 574 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 1 966 920,00
UAH з ПДВ
1 966 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАНТІКОР 2 105 622,00
UAH з ПДВ
2 105 622,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН" 2 188 668,00
UAH з ПДВ
2 188 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» 2 232 618,00
UAH з ПДВ
2 232 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 10:33
витяг
23 травня 2019 10:31
Довідка
16 травня 2019 16:42
Електронний підпис
16 травня 2019 16:19
цінова пропозиція.pdf
16 травня 2019 16:00
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:56
Банківська гарантія.pdf
05 квітня 2019 17:56
ДовіреністьKovalenko_834-K-H-O.pdf
05 квітня 2019 17:56
Ліцензія банк.pdf
05 квітня 2019 16:36
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:34
тех характерист.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00019.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00018.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00017.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00016.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00015.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00014.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00013.pdf
05 квітня 2019 16:34
свідоцтво.pdf
05 квітня 2019 16:34
ту.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00010.pdf
05 квітня 2019 16:34
довідка про юро собу.pdf
05 квітня 2019 16:34
довідка.pdf
05 квітня 2019 16:34
лист згода.pdf
05 квітня 2019 16:34
довідка про досвід.pdf
05 квітня 2019 16:34
цінова пропозиція.pdf
05 квітня 2019 16:34
дані на товар.pdf
05 квітня 2019 16:34
лист підтвердження.pdf
05 квітня 2019 16:34
SWScan00002.pdf
05 квітня 2019 16:34
pdfjoiner.pdf
05 квітня 2019 16:34
pdfjoiner (1).pdf
05 квітня 2019 16:34
IMG_0001.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 17:57
img20190516_17523458.pdf
16 травня 2019 17:57
Гарантія.pdf
16 травня 2019 17:57
img20190516_17502722.pdf
16 травня 2019 17:57
img20190516_17505620.pdf
16 травня 2019 17:57
img20190516_17530314.pdf
16 травня 2019 17:57
img20190516_17533366.pdf
16 травня 2019 17:57
img20190516_17540612.pdf
16 травня 2019 17:57
img20190516_17550790.pdf
16 травня 2019 17:57
img20190516_17554986.pdf
16 травня 2019 17:56
Цінова.pdf
16 травня 2019 17:45
Цінова пропозиція.pdf
16 травня 2019 17:43
Опис.pdf
16 травня 2019 17:43
Статут.pdf
16 травня 2019 17:43
ПДВ.pdf
16 травня 2019 17:43
Довідка банк.pdf
16 травня 2019 17:43
Виписка.pdf
16 травня 2019 17:43
Наказ директор.pdf
16 травня 2019 17:43
Договір.pdf
16 травня 2019 17:43
Обладнання.pdf
16 травня 2019 17:43
Реквізити.pdf
16 травня 2019 17:43
пРАЦІВНИКИ.pdf
16 травня 2019 17:43
Відсутність підстав.pdf
16 травня 2019 17:43
ДОСВІД.pdf
16 травня 2019 17:43
Дані на товар.pdf
16 травня 2019 17:43
Довідка несудимість.pdf
16 травня 2019 17:43
ІСО.pdf
16 травня 2019 17:43
ИНТ паспорт.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 14:05
Цінова пропозиція.pdf
16 травня 2019 14:05
Техническая.rar
16 травня 2019 14:05
Кваліфікаційна.rar
16 травня 2019 14:04
Гарантия_2907.zip
16 травня 2019 14:04
Licence.zip
16 травня 2019 14:04
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip

Публічні документи

15 травня 2019 17:11
цінова пропозиція.pdf
15 травня 2019 17:10
технічна частина.pdf
15 травня 2019 17:10
Декларація.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 11:32
Додаток2.rar
16 травня 2019 11:32
Додаток1.rar
16 травня 2019 11:32
Тендерне забезпечення.zip
16 травня 2019 11:32
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

16 травня 2019 16:21
Електронний підпис
16 травня 2019 16:19
24_2_banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
16 травня 2019 16:19
24_1_banking_licence_ПУМБ.pdf
16 травня 2019 16:19
21_2_Гарантія_66 900.pdf.p7s.p7s
16 травня 2019 16:19
21_1_Гарантія_66 900.pdf
16 травня 2019 16:19
18_Цінова_пропозиція.pdf
16 травня 2019 16:19
14_НДС_ЧАО Плутон.pdf
16 травня 2019 16:19
10_Порівняльна_таблиця.pdf
16 травня 2019 16:19
09_Дані_на_товар.pdf
16 травня 2019 16:19
06_2_ТУ_ЖД_зміни.pdf
16 травня 2019 16:19
06_1_ТУ_ЖД.pdf
16 травня 2019 16:19
01_Технічне_завдання.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 12:59
Статут (оригінал).pdf
16 травня 2019 12:59
Витяг з ЄДР.pdf
16 травня 2019 12:59
Витяг ПДВ (оригінал).pdf
16 травня 2019 12:59
Лист з кодом доступу.pdf
16 травня 2019 12:59
ЕТТ лист-згода.pdf
16 травня 2019 12:59
ЕТТ дані на товар.pdf
16 травня 2019 12:59
ЕТТ повноваження.pdf
16 травня 2019 12:59
ЕТТ санкції.pdf
16 травня 2019 12:59
ЕТТ обмеження.pdf
16 травня 2019 12:59
ЕТТ досвід.pdf
16 травня 2019 12:59
ЕТТ екологічні норми.pdf
16 травня 2019 12:59
Зразок паспорту 3,0.pdf
16 травня 2019 12:59
Зразок паспорту 1,5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Електронмаш"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Веспер Груп"

ТОВ УКР-ЛАК

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

ТОВ МАНТІКОР

Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Електронмаш"
#14312789
Рішення скасоване 1 077 770,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 07:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Веспер Груп"
#40752963
Рішення скасоване 1 090 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 07:55
ТОВ УКР-ЛАК
#40088892
Рішення скасоване 1 574 190,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 07:55
ДП "Електронмаш"
#14312789
Відхилено 1 077 770,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 07:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Веспер Груп"
#40752963
Відхилено 1 090 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 07:57
ТОВ УКР-ЛАК
#40088892
Відхилено 1 574 190,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 07:58
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"
#41776786
Відхилено 1 966 920,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 08:00
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 2 105 622,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 08:01

Документи

30 травня 2019 16:44
Електронний підпис
30 травня 2019 16:44
Протокол 1.docx
30 травня 2019 16:44
відхилення 1.docx
22 травня 2019 16:02
Електронний підпис
22 травня 2019 16:02
Протокол перенос.docx

Документи

30 травня 2019 16:45
Електронний підпис
30 травня 2019 16:45
Протокол 2.docx
30 травня 2019 16:45
відхилення 2.docx

Документи

30 травня 2019 16:46
Електронний підпис
30 травня 2019 16:46
Протокол н.docx
30 травня 2019 16:46
Намір.docx

Документи

17 липня 2019 07:56
Електронний підпис
17 липня 2019 07:56
Протокол 1.docx
17 липня 2019 07:56
відхилення 1.docx

Документи

17 липня 2019 07:57
Електронний підпис
17 липня 2019 07:57
Протокол 2.docx
17 липня 2019 07:57
відхилення 2.docx

Документи

17 липня 2019 07:58
Електронний підпис
17 липня 2019 07:58
Протокол 1.docx
17 липня 2019 07:58
відхилення 1.docx

Документи

17 липня 2019 08:00
Електронний підпис
17 липня 2019 07:59
Протокол 2.docx
17 липня 2019 07:59
відхилення 2.docx

Документи

17 липня 2019 08:01
Електронний підпис
17 липня 2019 08:01
Протокол н.docx
17 липня 2019 08:01
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 08:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
2 105 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 08:01
Електронний підпис
17 липня 2019 08:01
Протокол н.docx
17 липня 2019 08:01
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:38
Звіт.doc укладений
03 січня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 09:19
перетворювач 19551-Ю.pdf укладений
02 серпня 2019 09:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 105 622,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 937,00 UAH)