Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна дверних блоків
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000971-b d1420c5f9bb7458f98de3d370a2c29bd
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Євгеніївна Білих

+380686883694 dnepr.pnd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985222
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ІВАНА АКІНФІЄВА, будинок 12 А
Контактна особа: Надія Євгеніївна Білих
+380686883694
dnepr.pnd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 15:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 15:37
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна дверних блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, І. Акінфієва, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2019  —  15 квітня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 08:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 15:42
Проект договору заміна дверей 2.docx
21 березня 2019 15:42
Дефектний акт філія № 1заміна дверей 2.xls
21 березня 2019 15:42
ОГОЛОШЕННЯ з установки дверей 2019 - 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження до тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2019 16:50
Дата відповіді: 22 березня 2019 11:24
Замовник у "Вимогах до кваліфікації учасників" просить надати - Подані Учасником скановані копії - локальні кошториси, відомість матеріалів з розрахунком вартості, розрахунок загальновиробничих витрат мають бути затверджені підписом та печаткою ліцензованого кошторисника (з наданням сканованої копії сертифікату). Що самє маєте на увазі "ліцензованого кошторисника"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у складі пропозиції повинен надати кошторисну документацію, складену відповідальним виконавцем, який має кваліфікаційний сертіфікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, виданий Міністерством регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України.
Зауваження до тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2019 12:13
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:30
Прошу прибрати цю вимогу, адже вона відверто дискримінаційна. Підприємство не зобов'язанно мати у складі співробітників інженера-проектувальника, а може звернутися до компанії яка розробляє кошторисну документацію та має сертифікованого інженера-проектувальника. Крім того, послуги з поточного ремонту не входить до переліку будівельних робіт. Відповідно до якого документу кошторис на поточний ремонт має складатись та підписуватись сртифікованим кошторисником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконавець може звернутися до організації, яка розробляє кошторисну документацію, але повинен надати нам копію сертіфікату інженера-проектувальника, який виконує кошторисну документацію.
У разі, якщо для учасника процедури закупівлі (в тому числі фізичної особи та учасника-нерезидента) згідно з чинним законодавством не передбачено складання/подання певних документів, передбачених документацією, у складі пропозиції надається відповідні пояснення з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (довідка має містити печатку та підпис уповноваженої особи учасника).
Зауваження до тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2019 12:45
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:32
Замовник у Вимогах до кваліфікації учасників, вимагає надати - ліцензію з переліком робіт провадження господарської діяльності, пов'язаної із виконанням послуг на данні види робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій, термін дії якої повинен бути не меншим від терміну виконання послуг за договором. Але послуги які передбачені предметом закупівлі, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2009. №1104 не підлягають ліцензуванню видів господарської діяльності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2009. №1104 втратила чинність. У разі, якщо для учасника процедури закупівлі (в тому числі фізичної особи та учасника-нерезидента) згідно з чинним законодавством не передбачено складання/подання певних документів, передбачених документацією, у складі пропозиції надається відповідні пояснення з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (довідка має містити печатку та підпис уповноваженої особи учасника).
Уточнение по требованиям
Дата подання: 25 березня 2019 14:53
Відповідно до якого документу кошторис на поточний ремонт має складатись та підписуватись сртифікованим кошторисником?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Антоненко О.В. 41 291,00
UAH з ПДВ
41 291,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 15:23
Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2019 15:23
Сертифікат кошторисник.pdf
28 березня 2019 15:23
Свідоцтво кошторисник.pdf
28 березня 2019 15:23
Калькуляція.pdf
28 березня 2019 15:23
Інформація про учасника.pdf
28 березня 2019 15:23
Досвід виконання.pdf
28 березня 2019 15:23
Договір 30_11_18.pdf
28 березня 2019 15:23
Договір 16_04_18_1.pdf
28 березня 2019 15:23
Договір 16_04_18.pdf
28 березня 2019 15:23
Договір 11_09_18.pdf
28 березня 2019 15:23
Договір 06_12_18.pdf
28 березня 2019 15:23
Договір 07_11_18.pdf
28 березня 2019 15:23
Довідка по працівникам.pdf
28 березня 2019 15:23
Гарантійний лист.pdf
28 березня 2019 15:23
Витяг (податок).pdf
28 березня 2019 15:23
Виписка ЄДР.pdf
28 березня 2019 15:23
Акт огляду.pdf
28 березня 2019 15:23
64_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
28 березня 2019 15:23
64_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
28 березня 2019 15:23
64_ДЦ_ИВР.pdf
28 березня 2019 15:23
64_ДЦ_ДЦ_3.pdf
28 березня 2019 15:23
64_ДЦ_ДЦ_2.pdf
28 березня 2019 15:23
64_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Антоненко О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Антоненко О.В.
#2997612016
Переможець 41 291,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 14:09

Документи

29 березня 2019 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Антоненко О.В.
#2997612016
41 291,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 09:09
Договір двері 41291.PDF укладений
04 квітня 2019 09:05