Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35609280 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75, кімната 723 |
Контактна особа: |
Кобозєв Олександр Володимирович +380503632252 kpdmr@dmr.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 10:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 10:57 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 10:54 |
Проект договору - плитка.doc |
21 березня 2019 10:54 |
Опис предмету закупівлі - плитка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-20-000018 ● 922ebcf5baf64175affae07ef68c9694
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 17:22 |
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2019 № 95
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2019-03-21-000582-a 21.03.2019 Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-23 10:52:40
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015:45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-21-000582-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1.Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Поясніть причину не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану закупівлі на 2019 рік та проведення вищезазначеної закупівлі при відсутності річного плану закупівель на 2019 рік.
2.Моніторингом установлено, що відповідно до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, вид предмету закупівлі Замовником визначено як товари, відновлення тротуарної плитки. При цьому відповідно до опису окремої частини або частин предмета закупівлі слідує, що Замовником передбачено поточний ремонт об’єктів благоустрою.
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону слідує, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень. При цьому частиною 7 статті 2 Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В свою чергу, частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Поясніть причину проведення вищезазначеної процедури закупівлі з поточного ремонту об’єктів благоустрою (відновлення тротуарної плитки) очікуваною вартістю 800 000,00 грн без застосування процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (закупівлю проведено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану закупівлі на 2019 рік; не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення закупівлі.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-6П
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Діамант #41700880 |
Переможець |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
26 квітня 2019 10:41
|