Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання
Очікувана вартість
499 092,00 UAH
UA-2019-03-21-000424-b 8668295c69094006a55ea319818bff75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 11:57
Очікувана вартість: 499 092,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14970 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 13:24
ТД_41 Послуги з ТО протипожежного обладнання.doc
21 березня 2019 13:24
проект договору.doc
21 березня 2019 13:24
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

реквізити для гарантії
Дата подання: 26 березня 2019 09:58
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:13
У Вас зазначено про надання гарантії - а на які реквізити? Вкажіть, будь ласка, розрахунковий рахунок та реквізити банку.
Відповідь: У пункті 3, Розліду 1, Додатку №6 тендерної документації «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю» зазначені платіжні реквізити Бенефіціара
Вимога
Дата подання: 26 березня 2019 10:08
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:14
Ви встановлюєте вимогу: Сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації Національного агентства з акредитації України в період дії атестата акредитації, що підтверджується інформацією в реєстрі акредитованих ООВ на сайті https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, яким посвідчується, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) при наданні послуг з технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та/ або технічному обслуговуванні установок пожежогасіння, охоронно-пожежної сигналізації, систем проти димного захисту, оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, пожежного спостереження. Але ж перелік органів сертифікації не є вичерпним, тоді чому Ви обмежуєте коло суб'єктів сертифікації за допомогою включеня до реєстру акредитованих ООВ. Якщо учасник має сертифікат суб'єкта, який не входить в цей реєстр, але згідно своїх повноважень може видавати такий сертифікат, тоді чому не можна подати його? Адже виходить дискримінація щодо тих суб'єктів, які мають сертифікат суб'єкта, який не входить у зазначений реєстр. Тому просимо виключити припис про внесення в реєстр акредитованих ООВ для уникнення дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник залишає за собою право вимагати Сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації Національного агентства з акредитації України в період дії атестата акредитації, що підтверджується інформацією в реєстрі акредитованих ООВ на сайті https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, яким посвідчується, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) при наданні послуг з технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та/ або технічному обслуговуванні установок пожежогасіння, охоронно-пожежної сигналізації, систем проти димного захисту, оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, пожежного спостереження.


Сертифікат системи управління якістю видається органом з сертифікації Національного агентства з акредитації України включеним до реєстру акредитованих ООВ.
Уточнення
Дата подання: 26 березня 2019 10:14
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:14
З 08.00 до 17.00 перебуває постійно на об'єкті 1 працівник?
Відповідь: Так, Виконавець забезпечує щоденну, з 08.00 до 17.00, присутність на об’єктах не менше 1 працівника для своєчасного виконання технічного обслуговування та усунення несправностей системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи пожежогасіння.
Уточнення
Дата подання: 26 березня 2019 10:18
Дата відповіді: 26 березня 2019 17:14
У Вас зазначено термін надання послуг 10 міс, але поки підпишеться договір, це буде 9 місяіців. То на який період послуг розрахована Ваша очікувана вартість? Прохання відповісти.
Відповідь: Очікувана вартість розрахована на 10 місяців, тому цінову пропозицію Учасники повинні готувати з розрахунку на 10 місяців. Після укладання договору з Учасником – переможцем торгів, буде укладено додаткову угоду на зменшення вартості договору відповідно до фактичного періоду надання послуг.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-21-000424-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 29 березня 2019 18:14
оскарження дискримінаційної вимоги в Тендерній документації
оскарження дискримінаційної вимоги в Тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 23:57
Рішення від 03.04.2019 № 3925 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:57
Рішення від 15.04.2019 № 4545.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 22:22

Документи подані скаржником

29 березня 2019 18:14
скарга.pdf
29 березня 2019 18:14
платіжка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 495 600,00
UAH з ПДВ
495 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Охоронні системи" 498 000,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 499 090,00
UAH з ПДВ
499 090,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

04 квітня 2019 08:49
Інформаційна довідка.pdf
04 квітня 2019 08:49
03.04 пропозиция.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 09:35
Протокол НР.7Z
04 квітня 2019 09:35
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 квітня 2019 09:35
Лист для клієнтів.7z
04 квітня 2019 09:35
Гарантія 10943-19.7z
04 квітня 2019 09:35
Витяг із Статуту.7z
04 квітня 2019 09:35
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

ТОВ "Охоронні системи"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Відхилено 495 600,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 09:03
ТОВ "Охоронні системи"
#23706562
Переможець 498 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 09:04

Документи

08 травня 2019 09:03
Електронний підпис
08 травня 2019 09:03
Протокол 1.docx
08 травня 2019 09:03
відхилення 1.docx
24 квітня 2019 10:17
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:17
Протокол перенос.docx

Документи

08 травня 2019 09:04
Електронний підпис
08 травня 2019 09:04
Протокол.docx
08 травня 2019 09:04
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Охоронні системи"
#23706562
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 09:04
Електронний підпис
08 травня 2019 09:04
Протокол.docx
08 травня 2019 09:04
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:42
звіт про виконання договору пожежка.docx укладений
12 березня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:26
Повідомлення про внесення змін ДУ2 (1).docx зміни до договору
23 грудня 2019 16:26
ДУ 2 пожежка (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 14:07
ДУ1 Пожарка (1).pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 14:07
ПОВ (1).docx зміни до договору
17 жовтня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 16:27
Договір ТО пожежна .FR11.pdf укладений
21 травня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 1 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Опис змін, що внесені до істотних умов договору . На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ Сторони домовились внести зміни пункту 3.2 розділ 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти його в наступній редакції «3.2. Загальна сума договору складає: 417 677,42 грн. (чотириста сімнадцять тисяч шістсот сімдесят сім гривень 42 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 69 612,91грн. (шістдесят дев’ять тисяч шістсот дванадцять гривень 91 коп.)» Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19349/Ю/ду1 Сума договору після внесення змін. 417 677,42 грн Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Зменшенно загальну суму відповідно до фактичного періоду надання послуг.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19349/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19349/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення суми Договору на 49 800,00 грн. з ПДВ, внесення змін та викладення в новій редакції пунктів 3.2 (збільшення суми договору), 11.1 (подовження терміну дії договору до 31.01.2020) Договору . 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19349/Ю/ду2 14. Сума договору після внесення змін. 467 477,42 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Без змін.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19349/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19349/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 417 677,42
UAH (в тому числі ПДВ 28 112,90 UAH)