Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 52 Вт
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000357-b 014891fa50d44b578f81c4f17f8b8ad7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ірина

+380567921776 gorsvet.dnipro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341598
Місцезнаходження: 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 26
Контактна особа: Бабенко Ірина
+380567921776
gorsvet.dnipro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:51
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 шт
Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 52 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49107, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Шинна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 12:25
Перелік змін-свет 25.03.doc
25 березня 2019 12:25
Додаток 4 -світильники 52 Вт-ю25.03.docx
25 березня 2019 12:25
Додаток_3_свiтильники 52Вт -ю 25.03.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 6-світильники 52 Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 2 -світильники 52Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
ТД -світильники 52 Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 5-світильники 52 Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 1- світильники 52 Вт-ю.docx
25 березня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 12:25
Перелік змін-свет 25.03.doc
25 березня 2019 12:25
Додаток 4 -світильники 52 Вт-ю25.03.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 4 -світильники 52 Вт-ю.docx
25 березня 2019 12:25
Додаток_3_свiтильники 52Вт -ю 25.03.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток_3_свiтильники 52Вт -ю.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 6-світильники 52 Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 2 -світильники 52Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
ТД -світильники 52 Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 5-світильники 52 Вт-ю.docx
21 березня 2019 12:45
Додаток 1- світильники 52 Вт-ю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обоснование IK08
Дата подання: 21 березня 2019 16:39
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:11
Согласно ДСТУ EN60598-1:2017 для светильников уличного использования , в частности для установки на консоли, достаточно IK04(энергия удара 0,67ДЖ). У вас указано IK08. Будут ли рассматриваться светильники с IK05?
Відповідь: Ні, світильники з світильники з більш низьким класом ударостійкості не розглядаються. Замовнику необхідно не тільки встановити світильник на консоль, а ще й використовувати його в певних існуючих умовах, які потребують саме зазначений в технічних вимогах ІК.
уточнити вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2019 23:42
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:26
В технічних вимогах зазначено : Діапазон температур -25…..+500 С. Помилки немає ? Де планується використовувати ці світильники?
Відповідь: В технічних вимогах дійсно помилково зазначено : Діапазон температур -25…..+500 С, проставлено зайвий нуль, гранична верхня температура +50 градусів за Цельсієм. Внесено зміни до тендерної документації в частині діапазону температур.
аналогічні договори.
Дата подання: 21 березня 2019 23:47
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:26
В додатку 1 є вимога щодо надання аналогічного договору ; "аналогічним договором є договір на постачання товару: "Світильники та освітлювальна арматура" (Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 52 Вт ) (із зазначенням в договорі відповідних найменувань товарів та/або коду закупівлі)." Тобто договір на постачання світильників потужністю 60 Вт вже не буде вважатись аналогічним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором є договір на постачання або товару, найменування якого відповідає товару, який закуповується, або коду державного класифікатора, який відповідає коду класифікатора в даній закупівлі.
Якщо в договорі, наданому як аналогічний буде зазначено інше найменування товару та не буде вказано коду закупівлі відповідного тому, що відображено в оголошенні про проведення торгів, такий договір не буде розглядатись як аналогічний.
Розмір світильника
Дата подання: 22 березня 2019 11:59
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:27
Доброго дня! Ви вказуєте конкретні габаритні розміри 112х88х486. Будуть розглядатись світильники з іншими розмірами?
Відповідь: Світильники з іншими габаритними розмірами будуть розглядатись лише у випадку незначних відхилень (не більше одного відсотка).
Про габарити, тпи виеконання, діаметр оголівника для кріплення
Дата подання: 22 березня 2019 12:20
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:28
Чітке визначення неважливих габаритних розмірів світильника ''112х88х486 мм'' свідчить про орієнтацію на одного конкретного виробника і дискримінує інших учасників. Натомість абсолютно нічого не згадується про виконання-''підвісне'' чи консольне'' і діаметр приєднання у випадку консольного виконання. Просимо виправити неузгодженість
Відповідь: Неузгодженість відсутня. Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Незначні відхилення допускаються. Звертаємо увагу запитувача на примітку до додатку 3 тендерної документації: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
До технічних вимог
Дата подання: 22 березня 2019 14:37
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:28
Наша фірма планує брати участь у даній закупівлі, але тендерна документація складена таким чином, що встановлює дискримінацію серед учасників. В тендерній документації зазначено: Додаток 3 розділ «Технічні вимоги до предмета закупівлі». Пункт 15 таблиці №1: Габаритні розміри – 112х88х486 мм». Дослідивши ринок згідно цієї вимоги ми прийшли до висновку що за таким параметром підходить тільки світильник конкретного виробника а саме: Компанія «Євросвітло». Розміри які наведено в документації впряму вказують на конкретну конструкцію конкретного виробника. Вважаємо цей параметр дискримінаційним. Вимагаємо розширити діапазон розмірів до (Довжина не більше 725 мм; Висота не більше 140 мм; Ширина не більше 300 мм), так як зазначення чітко вказаних розмірів є дискримінаційним для інших учасників ринку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Незначні відхилення допускаються. Звертаємо увагу запитувача на примітку до додатку 3 тендерної документації: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить. Наведені в запитанні габаритні розміри є істотно більшими, ніж зазначено в технічних вимогах та не влаштовують замовника. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Всі учасники, які бажають взяти участь, мають можливість запропонувати замовнику (виготовити або придбати у виробників) необхідний обсяг світильників саме тих параметрів, які необхідні замовнику.
габарити
Дата подання: 22 березня 2019 14:38
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:37
Встановлення чітких розмірів світильника є лобіюванням інтересів конкретного виробника, що суперечить чинному законодавству з публічних закупівель. Габаритні розміри ніяк не впливають на рівень освітленності. Вимагаємо вилучити даний пункт з вимог ТД.
Відповідь: Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Допускаються незначні відхилення від наведених параметрів. Для замовника важливо дотримання і розмірів і рівня освітленості. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Строки поставки
Дата подання: 22 березня 2019 14:39
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:38
Відповідно до п.2.2. Проекту Договору про закупівлю «Строки поставки: протягом п’яти робочих днів з дати направлення Учаснику замовлення». А у відповідності до п.6.1. «Строк поставки товарів: поставка повного обсягу товарів за договором проводиться Учасником протягом 3 робочих днів з моменту отримання замовлення». Узгодьте в Договорі строк поставки Товару!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу запитувача на те, що відповідно до п.2.2. Проекту Договору про закупівлю встановлено, що строки поставки є різними в залежності від конкретно визначених фактів: протягом п’яти робочих днів з дати направлення Учаснику замовлення та протягом трьох робочих днів з дати отримання Учасником замовлення. Така умова була встановлена через можливість направлення замовлення в неробочі дні та години, що спричиняє більш пізнє отримання замовлень учасниками порівняно з їх направленням.
Для уникнення подвійного трактування учасниками даних вимог їх приведено до єдиної, до тендерної документації внесено зміни в частині визначення термінів лише по факту направлення замовлення.
Тара
Дата подання: 22 березня 2019 14:40
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:39
П.3.5. Додатку 4 (Проект Договору про закупівлю) зазначено, що тара, в якій поставляється товар, є зворотною. Вартість поставки товару по кожній окремій специфікації зменшується на 1,5% від загальної вартості за рахунок зворотної тари. Повернення тари здійснюється під час наступних поставок за рахунок Учасника або в день поставки при наявності відповідного розміру тари. Але ж вартість тари зазвичай входить до ціни товару та окремо в рахунок-фактуру не –вноситься. Видаткова накладна виписується та Товар, а не окремо на Товар і Тару. Зазначте ціну Товару з урахуванням тари.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не потребує на піддони чи придбання у власність іншого багаторазового пакування товару. Така тара є зворотною та повертається учаснику. Підстави для включення її в ціну товару відсутні.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 березня 2019 15:06
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:39
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 3 та 4) вказують на те, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але, тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме: Габаритні розміри: 112х88х486. Дана вимога прямо вказує на конструкцію світильника, що є грубим порушенням законодавства. Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 3): «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Незначні відхилення допускаються. Звертаємо увагу запитувача на примітку до додатку 3 тендерної документації: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Всі учасники, які бажають взяти участь, мають можливість запропонувати замовнику (виготовити або придбати у виробників) необхідний обсяг світильників саме тих параметрів, які необхідні замовнику.
температура
Дата подання: 22 березня 2019 15:07
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:39
Вимога стосовно робочого діапазону температури «-25…..+500 С» є цікавою. Поясніть де планується використання світильників, так як максимальна температура яка була зафіксована в Україні склала (+42) в м. Луганськ станом 12.08.2010р. Вимагаємо привести технічні вимоги до предмета закупівлі у відповідність нормативним актам та законодавству України.
Відповідь: В технічних вимогах дійсно помилково зазначено : Діапазон температур -25…..+500 С, проставлено зайвий нуль, гранична верхня температура +50 градусів за Цельсієм. Внесено зміни до тендерної документації в частині діапазону температур.
Габаритні розміри: 112х88х486
Дата подання: 22 березня 2019 15:25
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:40
У тендерній документації вказано вимогу: Габаритні розміри: 112х88х486. В яких одиницях виміру? Додатково повідомляємо Шановного Замовника, що вимогою про чіткі габаритні розміри він порушує вимоги чинного законодавства з Публічних закупівель, а саме Стаття 5. Недискримінація учасників , пункт 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. та ст 22. п3. "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Для приведення у відповідність до законодавства, та уникнення скарг щодо його порушень вимагаємо вилучити даний пункт із технічних вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Незначні відхилення допускаються. Звертаємо увагу запитувача на примітку до додатку 3 тендерної документації: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Всі учасники, які бажають взяти участь, мають можливість запропонувати замовнику (виготовити або придбати у виробників) необхідний обсяг світильників саме тих параметрів, які необхідні замовнику.
Викладення технічних характеристик світильника відповідно до Закону
Дата подання: 22 березня 2019 15:45
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:41
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". При зазначені в Додатку №3 параметрів габаритних розмірів 112х88х486 не враховано вимог законодавства та не зазначено «або еквівалент». Викладіть технічні характеристики світильника відповідно до Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу запитувача на примітку до додатку 3 тендерної документації: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Выбор аналога
Дата подання: 22 березня 2019 15:57
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:42
Можно ли предложить светильник с габаритными размерами другими, чем требуется заказчиком? Если нельзя, то подскажите, под какой светильник прописаны технические требования, и кто является производителем данного светильника?
Відповідь: Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Незначні відхилення (які не впливають на функціональність та працездатність) допускаються. Технічні вимоги прописувались виходячи з потреб замовника.
Антиконкурентна вимога
Дата подання: 22 березня 2019 15:58
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:42
Чому замовником вимагаються конкретні габаритні розміри (112х88х486) без можливості надання світильників з іншими розмірами. Це прямо вказує на те, що замовник прописав технічні вимоги під конкретний світильник, конкретного виробника. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 2 абзац 3): «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Тому вимагаємо видалити дану антиконкурентну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Незначні відхилення допускаються. Звертаємо увагу запитувача на примітку до додатку 3 тендерної документації: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Всі учасники, які бажають взяти участь, мають можливість запропонувати замовнику (виготовити або придбати у виробників) необхідний обсяг світильників саме тих параметрів, які необхідні замовнику.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 22 березня 2019 16:00
Дата відповіді: 25 березня 2019 12:43
В Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» замовник вимагає, що габаритні розміри повинні бути 112х88х486 без вказання «або еквівалент», таким чином замовник вказує на конкретний світильник, конкретного виробника. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 3 та 4) вказують на те, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А вимога стосовно габаритних розмірів є дискримінаційною та призводить до обмеження конкуренції. Тому вимагаємо вимогу «Габаритні розміри – 112х88х486» скасувати, та дати можливість прийняти участь в тендері іншим виробникам світлодіодних світильників з технічними характеристиками, які зазначені в Додатку 3, але з іншими габаритами. У іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів. Незначні відхилення допускаються. Звертаємо увагу запитувача на примітку до додатку 3 тендерної документації: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні. Всі учасники, які бажають взяти участь, мають можливість запропонувати замовнику (виготовити або придбати у виробників) необхідний обсяг світильників саме тих параметрів, які необхідні замовнику.
Діаграма освітленості
Дата подання: 25 березня 2019 13:56
Дата відповіді: 27 березня 2019 15:01
Яка діаграма освітленості? Де будуть встановлюватися світильники?
Відповідь: Поставлене питання не має відношення до тендерної документації. Звертаємо увагу запитувача на статтю 23 Закону України "Про публічні закупівлі", якою передбачено право будь-яких осіб звертатись до замовника з конкретно визначених законом підстав: за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Можливості ставити питання щодо провадження замовниками господарської діяльності та особливості використання замовником предмету закупівлі в подальшому, як і обов'язку замовників надавати відповіді на такі питання, Закон не передбачає.
112х88х486
Дата подання: 25 березня 2019 17:50
Дата відповіді: 27 березня 2019 15:02
Згідно вимог статті 22 частини 2 пункту 3 Закону України «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"» Ваша відповідь на попередні запити про те, що «Замовнику необхідно придбати товар певних габаритних розмірів і параметрів» жодним чином не надає поважного обгрунтовання з якої причини Замовник в своїх технічних вимогах надав такі конкретні габаритні розміри (112х88х486). Просимо надати чітке обґрунтування, з якої причини Замовнику необхідні певні габаритні розміри. Більше того, не зрозуміло якими нормативними документами Замовник керується при визначенні виразу «еквівалент», з яких меркувань еквівалентом може бути тільки такий світильник, у якого відхилення у розмірі всього один відсоток, надайте , будь ласка обгрунтування цієї вимоги. Таким чином, якщо поважного обґрунтування щодо габаритних розмірів світильників надано не буде, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації як дискримінаційну та внести до ТД відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з доводів запитувача, вимога щодо поставки товару з найменуванням "Світильник" в даній процедурі є дискримінаційною по відношенню до виробників інших товарів. Повторно роз'яснюємо, що замовнику необхідний товар конкретних габаритних розмірів та інших, визначених як обов'язкові, параметрів. Світильники інших розмірів чи параметрів замовнику на даний момент не потребуються. Звертаємо увагу запитувача на те, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, в технічних умовах до закупівлі визначені лише ті параметри товару, дотримання відповідності яких є мінімально необхідним для замовника.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ОСВІТЛЕННЯ" 634 554,00
UAH з ПДВ
634 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-СВІТЛО" 986 580,00
UAH з ПДВ
986 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 1 098 829,80
UAH з ПДВ
1 098 829,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 09:50
Електронний підпис
01 квітня 2019 19:17
РЕЄСТР.PDF
01 квітня 2019 19:17
8 Проект договору.PDF
01 квітня 2019 19:17
6 Технічна частина.PDF

Публічні документи

05 квітня 2019 13:59
23 Фінзвіт.pdf
05 квітня 2019 13:59
21 Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 13:59
20 Статут.pdf
05 квітня 2019 13:59
17 Сертифікат ISO.pdf
05 квітня 2019 13:59
16 Сан-епідем висновок.pdf
05 квітня 2019 13:59
13 Проект договору.pdf
05 квітня 2019 13:59
9 Довідка_досвід.pdf
05 квітня 2019 13:58
3 Витяг платника ПДВ.pdf
05 квітня 2019 13:58
11 Лист_термін гарантії.pdf
05 квітня 2019 13:58
1 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 13:50
Електронний підпис
05 квітня 2019 13:48
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
05 квітня 2019 13:48
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
05 квітня 2019 13:48
Реєстр додаток 6.pdf
05 квітня 2019 13:48
Реєстр додаток 6.pdf
05 квітня 2019 13:48
7. Лист-згода.doc.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ОСВІТЛЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-СВІТЛО"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ОСВІТЛЕННЯ"
#38502369
Відхилено 634 554,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 12:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-СВІТЛО"
#41038124
Відхилено 986 580,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 12:10
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 1 098 829,80
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 12:12

Документи

12 квітня 2019 12:09
Електронний підпис
12 квітня 2019 12:08
52 вт -отклонение.pdf

Документи

12 квітня 2019 12:10
Електронний підпис
12 квітня 2019 12:10
52 вт -отклонение.pdf

Документи

17 квітня 2019 12:12
Електронний підпис
17 квітня 2019 12:11
52Вт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
1 098 829,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 12:12
Електронний підпис
17 квітня 2019 12:11
52Вт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 17:09
эпи (1).pdf зміни до договору
02 червня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 14:40
000064 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 15:36
Додаткова угода Епицентр (4).pdf зміни до договору
27 травня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 12:33
52Вт.pdf укладений
03 травня 2019 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна маркування товару
Номер договору про закупівлю: 000064
Договір:
Номер додаткової угоди: 000064
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії на 20% до 31.05.2020р
Номер договору про закупівлю: 000064
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фактичний обсяг
Номер договору про закупівлю: 000064
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 098 829,80
UAH (в тому числі ПДВ 183 138,30 UAH)