Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-03-21-000355-c a2f34487cd934fe0bb1d26f9695d0548
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Людмила Миколаївна

+380506714988 zvit_avtodor@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприєсмтво "Калушавтодор"
Код ЄДРПОУ: 34519595
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Долинська 44А
Контактна особа: Кравчук Людмила Миколаївна
+380506714988
zvit_avtodor@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:50
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ліквідація іншого забруднення навколишнього природного середовища
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, Долинська 44А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 07:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:33
Тендерна документація.doc
27 березня 2019 07:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 10:33
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 26 березня 2019 15:25
Дата відповіді: 27 березня 2019 07:45
Обсяги робіт, що визначені Технічним завданням в Додатку 2 тендерної документації, передбачають прочищання каналізаційних, зливових колекторів. Для виконання даного обсягу послуг в строки, визначені в п. 4.4. Розділу І тендерної документації, достатньо дві одиниці гідродинамічної установки високого тиску та мулососного обладнання. Для Замовника послуги є важливим виконання її якісно та в визначені терміни, а не вибір обладнання з параметрами, які може надати одна організація та її співучасники, які є посуті поєднані, тому що беруть обладнання в одних і тих же власників на різні закупівлі, що можна перевірити в системі ПРОЗОРО. Передоплата за послуги Замовником не надається, а вимагається банківська гарантія від учасника закупівлі, яка і є гарантією своєчасного та якісного надання послуги, а не наявності певної техніки з певними характеристиками. Просимо аргументувати та роз’яснити необхідність наявності не менше 3-х одиниць гідродинамічних установок високого тиску з тиском робочої рідини не менше 700 атм., що вимагається Додатком 2 тендерної документації: нормами, постановами, ДСТУ, розрахунками, проектами тощо. Понаднормове та необгрунтоване залучення техніки, може призвести до нераціонального використання бюджетних коштів, та мати для Замовника послуги різного роду наслідки. Просимо роз’яснити необхідність технології очищення каналізаційних, зливових колекторів тиском робочої рідини (води) не менше 700 атм. з подачою рідини (води) на виході з сопел насадки (форсунки) 60-75 л/хв. (3,6-4,5 м3 /год), параметри насосів Т25-ЗД1-М1, Т28-ЗД1-М1. Вказані вище насоси з відповідними параметрами, використовуються для очищення котельного та теплообмінного обладнання, а ніяк не для прочищення каналізаційних, зливових трубопроводів (високий тиск приведе до розриву трубопроводів в місцях стиків та інших механічних пошкоджень). Для вимивання мулу, бруду, каміння з трубопроводів з забрудненням 50-90 % достатньо тиск 200-300 атм., та великий розхід води 250-350 л/хв., який і буде вимивати мул, бруд, каміння і т.д. в колодязі, з подальшим видаленням та вивозом мулососним обладнанням. При наявності коріння в трубопроводах застосовуються спеціальні насадки (форсунки) для вирізання коріння (корнеріз). Вимогу необхідності наявності не менше 3-х одиниць гідродинамічних установок високого тиску з тиском робочої рідини не менше 700 атм., вважаємо як ДИСКРИМІНАЦІЄЮ учасників, та прописанням вимог закіпівлі під певного учасника з максимальною ціною. Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності не менше 3-х одиниць гідродинамічних установок високого тиску, з тиском робочої рідини не менше 700 атм. з умов тендерної документації як таку, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначеним в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації учасників. Також просими надати роз’яснення щодо оплати послуги на доставку обладнання для проведення фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам, а також включення її в пропозицію та кошторис.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У зв’язку з виробничою необхідністю строк надання послуг: 22 квітня 2019 — 31 травня 2019, а згідно 4.1.1. проекту договору (Додаток 9) Виконавець зобов'язаний надати всі послуги впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання договору. Замовник вважає, що дві одиниці гідродинамічної установки високого тиску не достатньо для своєчасного надання послуг. Тим більше, у разі виходу з ладу техніки, Учасник повинен оперативно провести заміну зазначеної техніки на рівнозначну, з тими ж технічними потужностями.
2) Для запобігання участі некомпетентних та віртуальних компаній (осіб) Замовник передбачив проведення фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам обладнання, що буде використовуватись для надання послуг. Цю вимогу Замовник планує здійснювати за власні кошти, тому враховувати ці витрати у кошторисі не потрібно.
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 26 березня 2019 17:43
Дата відповіді: 27 березня 2019 07:47
В розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції у вимогах до Учасників вказано, що Учасник повинен надати Надати розрахунок вартості послуг в складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до нього, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат. (розроблений в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату .IMD). Нашим підприємством для розрахунків вартості будівництва використовується програмний комплекс, який відповідає вимогам Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України та повністю взаємодіє з наступними комп’ютерними програмами:ПК «АВК-5», ПК «АС-4», ПК «Строительные Технологии – Смета», ПК «Смета ХХІ», ПК «ІВК», ПК «Смета Лидер» та ПК «Эксперт – Смета» . Виходячи з вищевикладеного чи не буде оформлення розрахунку ціни тендерної пропозиції в даному ПК визнане Замовником таким, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не буде. У разі, якщо буде надано файл інформаційного блоку даних (ІБД) з розширенням bdsu. будівництва сумісний з АВК-5

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-21-000355-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 26 березня 2019 17:39
щодо кваліфікаційних вимог Замовника
Обсяги робіт, що визначені Технічним завданням в Додатку 2 тендерної документації, передбачають прочищання каналізаційних, зливових колекторів. Для виконання даного обсягу послуг в строки, визначені в п. 4.4. Розділу І тендерної документації, достатньо дві одиниці гідродинамічної установки високого тиску та мулососного обладнання.
Для Замовника послуги є важливим виконання її якісно та в визначені терміни, а не вибір обладнання з параметрами, які може надати одна організація та її співучасники, які є посуті поєднані, тому що беруть обладнання в одних і тих же власників на різні закупівлі, що можна перевірити в системі ПРОЗОРО.
Передоплата за послуги Замовником не надається, а вимагається банківська гарантія від учасника закупівлі, яка і є гарантією своєчасного та якісного надання послуги, а не наявності певної техніки з певними характеристиками.
Просимо аргументувати та роз’яснити необхідність наявності не менше 3-х одиниць гідродинамічних установок високого тиску з тиском робочої рідини не менше 700 атм., що вимагається Додатком 2 тендерної документації: нормами, постановами, ДСТУ, розрахунками, проектами тощо. Понаднормове та необгрунтоване залучення техніки, може призвести до нераціонального використання бюджетних коштів, та мати для Замовника послуги різного роду наслідки.
Просимо роз’яснити необхідність технології очищення каналізаційних, зливових колекторів тиском робочої рідини (води) не менше 700 атм. з подачою рідини (води) на виході з сопел насадки (форсунки) 60-75 л/хв. (3,6-4,5 м3 /год), параметри насосів Т25-ЗД1-М1, Т28-ЗД1-М1. Вказані вище насоси з відповідними параметрами, використовуються для очищення котельного та теплообмінного обладнання, а ніяк не для прочищення каналізаційних, зливових трубопроводів (високий тиск приведе до розриву трубопроводів в місцях стиків та інших механічних пошкоджень). Для вимивання мулу, бруду, каміння з трубопроводів з забрудненням 50-90 % достатньо тиск 200-300 атм., та великий розхід води 250-350 л/хв., який і буде вимивати мул, бруд, каміння і т.д. в колодязі, з подальшим видаленням та вивозом мулососним обладнанням. При наявності коріння в трубопроводах застосовуються спеціальні насадки (форсунки) для вирізання коріння (корнеріз).
Вимогу необхідності наявності не менше 3-х одиниць гідродинамічних установок високого тиску з тиском робочої рідини не менше 700 атм., вважаємо як ДИСКРИМІНАЦІЄЮ учасників, та прописанням вимог закіпівлі під певного учасника з максимальною ціною.
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності не менше 3-х одиниць гідродинамічних установок високого тиску, з тиском робочої рідини не менше 700 атм. з умов тендерної документації як таку, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначеним в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації учасників.
Також просими надати роз’яснення щодо оплати послуги на доставку обладнання для проведення фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам, а також включення її в пропозицію та кошторис.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2019 08:00
1) У зв’язку з виробничою необхідністю строк надання послуг: 22 квітня 2019 — 31 травня 2019, а згідно 4.1.1. проекту договору (Додаток 9) Виконавець зобов'язаний надати всі послуги впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання договору. Замовник вважає, що дві одиниці гідродинамічної установки високого тиску не достатньо для своєчасного надання послуг. Тим більше, у разі виходу з ладу техніки, Учасник повинен оперативно провести заміну зазначеної техніки на рівнозначну, з тими ж технічними потужностями.
2) Для запобігання участі некомпетентних та віртуальних компаній (осіб) Замовник передбачив проведення фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам обладнання, що буде використовуватись для надання послуг. Цю вимогу Замовник планує здійснювати за власні кошти, тому враховувати ці витрати у кошторисі не потрібно.

Документи подані скаржником

26 березня 2019 17:39
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС" 944 973,76
UAH з ПДВ
944 973,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" 1 169 646,00
UAH з ПДВ
1 151 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ГІДРООЧИЩЕННЯ" 1 190 284,80
UAH з ПДВ
1 157 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 10:04
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:47
Електронний підпис
05 квітня 2019 17:46
44. Інше (стр. 318-321).pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:50
документи переможця.pdf
12 квітня 2019 17:36
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:34
Розрахунок ціни.pdf
12 квітня 2019 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 14:41
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:37
Частина_2.pdf
04 квітня 2019 14:37
Частина_1.pdf
04 квітня 2019 14:37
Банківcька гарантія.zip
04 квітня 2019 14:37
282.imd

Публічні документи

05 квітня 2019 15:59
Підписаний_G0419-0649-GL_tender.pdf
05 квітня 2019 15:59
Кошторис.imd
05 квітня 2019 15:59
9. Витяг пдв_ст 74.pdf
05 квітня 2019 15:59
3. Технічні вимоги_ст 3-4.pdf
05 квітня 2019 15:59
20. Лист щодо ціни_ст 113.pdf
05 квітня 2019 15:59
18. Гарант-лист_111.pdf
05 квітня 2019 15:59
17. Кошторис_ст 100-110.pdf
05 квітня 2019 15:59
16. Лист-гарантія_ст 99.pdf
05 квітня 2019 15:59
15. Статут_ ст 86-98.pdf
05 квітня 2019 15:59
14.Лист-згода_ст 85.pdf
05 квітня 2019 15:59
13. Баланс_ст 82-84.pdf
05 квітня 2019 15:59
12. Довідка з банку_ст 81.pdf
05 квітня 2019 15:59
11. Відомості_ст 80.pdf
05 квітня 2019 15:59
1.реэстр_ст 0.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ГІДРООЧИЩЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС"
#40555913
Відхилено 944 973,76
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 11:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"
#40413845
Переможець 1 151 646,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 квітня 2019 11:09
Електронний підпис
12 квітня 2019 11:09
Електронний підпис
12 квітня 2019 11:08
протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" #40413845

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

15 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:37
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:36
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"
#40413845
1 151 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:37
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:36
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 10:13
додаткова угода №1 Пламбер.pdf зміни до договору
13 травня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 07:39
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 07:36
договір 65 Пламбер.pdf укладений
26 квітня 2019 07:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із зменшеним обсягом наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML