Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Балансувальний верстат для колісних пар
Очікувана вартість
3 894 000,00 UAH
UA-2019-03-20-002846-a fedec4c8febe4e85b63057c937e71804
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 20:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:25
Очікувана вартість: 3 894 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Балансувальний верстат для колісних пар – 1 од. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Балансувальний верстат для колісних пар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 16:41
Перелік змін.docx
16 квітня 2019 16:41
ТД_44-19_нова редакція.doc
16 квітня 2019 16:41
ТД_44-19_з закр.даними.doc
28 березня 2019 16:46
проект дог дод 9.docx
20 березня 2019 18:28
оголошення.doc
16 квітня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 16:41
Перелік змін.docx
28 березня 2019 16:46
Перелік змін.docx
16 квітня 2019 16:41
ТД_44-19_нова редакція.doc
28 березня 2019 16:46
ТД_44-19_нова редакція.doc
16 квітня 2019 16:41
ТД_44-19_з закр.даними.doc
28 березня 2019 16:46
ТД_44-19_з закр.даними.doc
20 березня 2019 18:28
ТД_балансувальний верстат для колісних пар.doc
28 березня 2019 16:46
проект дог дод 9.docx
20 березня 2019 18:28
проект договір.doc
20 березня 2019 18:28
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 25 березня 2019 18:25
Невідповідність строків постачання товару у п.п.1.2 пункту 1. Предмет договору у проекті Договору та зазначених у п.1.4.4. тендерної документації
Вимагаємо внести зміни в частині строків постачання товару, який зазначено у п.п.1.2 пункт 1. Предмет договору, а саме «на протязі 80 (вісімдесяти) календарних днів з моменту підписання та реєстрації договору на умовах DDP (Incoterms 2010) (в т.ч. пусконалагоджувальні роботи, які застосовуються відповідно до законодавства України, на Об'єкт», що суперечить тендерній документації в п.1.4.4. «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт: Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)».
В Додатку 1 Технічне завдання зазначено наступна вимога: «Дата виготовлення не раніше 01.01.2019 року», яка передбачає виготовлення обладнання у 2019 році. Заявлене на аукціон технологічне обладнання виготовляється виключно під замовлення і технічні вимоги під кожного окремого Замовника, чим підтверджується наявність в тендерній документації Додатку 1 із специфічними технічними вимогами до нього. Тому строк виготовлення такого складного нестандартного обладнання не може обмежуватися 80 календарними днями після підписання угоди із конкретним Замовником.
Вимагаємо збільшити строк постачання товару у проекті договору щонайменше до 180 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2019 16:47
Строк постачання товару, який зазначено у п.п.1.2 пункт 1. Предмет договору відповідає абзацу 9 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації і визначає строки поставки товару. Пункт п.1.4.4. тендерної документації відповідає абзацу 10 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації і визначає термін дії договору. Для викладення вищевказаної інформації у іншій формі немає підстав.
Фалія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» не має на меті придбання обладнання «під замовлення» чи «під кожного окремого». Заплановано придбати обладнання та організувати виробництво з ремонту колісних пар вагонів з виконання їх балансування. Придбання пристроїв, які можуть виконувати балансування інших типів роторів лише призведе до здорожчання обладнання та ускладнить його використання та технічне обслуговування. Заплановано придбати стандартний пристрій для балансування колісних пар. При цьому графіком впровадження нового виробництва Замовник обмежений у часі поставки обладнання. Визначення очікуваних строків виготовлення здійснювалось на основі дослідження ринку та реальних термінів виготовлення стандартних зразків обладнання.
Як виняток Замовник може піти на зустріч потенційним учасникам та збільшити строк поставки Товару до 120 календарних днів.
В тендерну документацію будуть внесені зміни лише у частині строку поставки Товару - 120 календарних днів.
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 25 березня 2019 22:22
Невідповідність додаткових вимог Замовника в розділах 5 і 7 в тексті проекту Договору до діючого законодавства в Україні
В проекті Договору у розділі 5 ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН, пункті 5.2. Постачальник зобов'язаний, п.п.5.2.2 та у розділі 7 ЯКІСТЬ І ГАРАНТІЇ, пункті 7.8 Замовник у складі обов’язкових документів від Постачальника зобов’язує його надати додатково ще «копії сертифікатів (декларацій), які підтверджують відповідність обладнання Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, Технічному регламенту безпеки машин», що суперечить діючому законодавству в Україні, оскільки предмет закупівлі, а саме, «Балансувальний верстат для колісних пар» за своїм призначенням не підпадає під дію зазначених технічних регламентів (ТР) (посилання http://ukrcert.com/technicheskie-reglamenti).
Область дії Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання поширюється виключно на: електрообладнання, яке може бути джерелом електромагнітних завад, або бути схильним до таких перешкод, що не стосується предметом закупівлі. Таким чином, очевидно, що дія цього ТР не поширюється на:
- обладнання, яке не здатне створювати або сприяти появі електромагнітних випромінювань, що перевищують рівень, допустимий для функціонування радіо- і телекомунікаційного та іншого обладнання за призначенням;
- обладнання, яке буде функціонувати без неприпустимого погіршення характеристик в умовах електромагнітних перешкод, що зазвичай виникають при застосуванні обладнання за призначенням.
Так, область дії Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання не поширюється на: комплекти електроустаткування для проведення випробувань, виготовлені за індивідуальними замовленнями.
Так, область дії Технічному регламенту безпеки машин не поширюється на: низьковольтне електричне та електронне обладнання, інформаційно-технологічне обладнання; комутаційне обладнання і апаратура управління; електричні двигуни, на які поширюються дії відповідних інших Технічних регламентів.
Вимагаємо від Замовника в розділах 5 і 7 в тексті проекту Договору скасувати неправомірну вимогу надання додатково «копії сертифікатів (декларацій), які підтверджують відповідність обладнання Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, Технічному регламенту безпеки машин».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 16:47
У віддленні з ремонту колісних пар вагонів одночасно з балансувальними роботами буде виконуватись дефектоскопіювання колісних пар (в тому числі і магнітне). Магнітні дефектоскопи є дуже чутливими до електромагнітних перешкод, які здатні створювати двигуни, встановлені на балансувальному верстаті. Тому балансувальний верстат в обов’язковому порядку повинен відповідати Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання.
Технічним регламентом низьковольтного обладнання передбачено, що його дія не розповсюджується на «Комплекти електроустаткування для проведення випробувань, виготовлені за індивідуальними замовленнями і призначені для використання фахівцями виключно для таких цілей на об'єктах для виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт». При цьому балансувальний верстат обов’язково повинен бути обладнаний низьковольтними ланцюгами керування, за якими оператор здійснюватиме управління роботою пристрою. Такі ланцюги керування та балансувальний верстат повинні відповідати Технічному регламенту низьковольтного обладнання.
Технічним регламентом безпеки машин передбачено, що його дія не розповсюджується на «нізковольне електричне та електронне обладнання, на яке поширюється дія відповідного Технічного регламенту, а саме:
 побутові електроприлади, призначені для домашнього використання;
 аудіо та відео обладнання;
 інформаційно-технологічне обладнання;
 офісні машини загального призначення;
 комутаційне обладнання і апаратура управління;
 електричні двигуни.»
Однак його дія поширюється на низьковольтні ланцюги керування, за якими оператор здійснюватиме управління роботою пристрою. Тому балансувальний верстат обов’язково повинен відповідати Технічному регламенту безпеки машин.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 26 березня 2019 10:00
Невідповідність коду предмету закупівлі державному класифікатору товарів та послуг у ДК 021-2015
В тендерній документації Замовник торгів зазначив код «34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» із державного класифікатора товарів та послуг ДК 021-2015, який не відповідає предмету закупівлі «Балансувальний верстат для колісних пар», оскільки балансувальний верстат не являється механічною складовою частиною рухомого залізничного складу (пасажирського вагону), а є випробувальним та вимірювальним пристроєм. Який може бути застосовано у будь-якій галузі промисловості.
Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до ТД, а саме, в частині коду предмету закупівлі на «38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 16:48
Діючим в АТ «Укрзалізниця» внутрішнім електронним класифікатором товарів робіт та послуг внутрішнім кодом АБД для Балансувального верстату для колісних пар визначено саме такий код із державного класифікатора товарів та послуг ДК 021-2015, який вказано в тендерній документації. Зміна коду не передбачена.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 26 березня 2019 10:56
Порушення Замовником ч. IV статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у п.п.1.2 п. 1. проекту Договору, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Заявлений предмет закупівлі відноситься до не серійного обладнання, яке виготовляється штучно під конкретного Замовника і тільки після укладення відповідного договору між учасниками., тобто після проведення торгів і процедури визнання переможця аукціону. Технологічний процес виготовлення в одному екземплярі зразка обладнання поділяється на декілька наступних етапів:
- замовлення та закупівля комплектуючих складових (наприклад, контрольно-вимірювальна апаратура, датчики, АЦП, підсилювачі сигналів, промисловий комп’ютер, електродвигун в комплекті з ПЧВ, карданний вал із муфтою для привода, віброопори, тощо) в об’ємі їх потреби тільки на один стенд (якщо кількість стендів не перевищує однієї одиниці товару), які здебільшого імпортного виробництва тому строк їх постачання лежить в межах 2-4 календарних місяця;
- виготовлення металовиробів для стенду (станина, опорні шпинделі, стійка управління, пристрої для переміщення та встановлення на опори ротора, який балансується, тощо) здійснюється самим виробником в Україні протягом 1-2 календарних місяців;
- зборка із складових частин стенду та монтаж контрольно-вимірювальної апаратури, та налагоджування протягом 1 календарного місяця;
- розробка програмного забезпечення та налагоджування інтерфейсу на готовому виробі (стенді) технологічного процесу балансування ротору (проведення виробничих випробувань готової продукції перед відвантаженням Замовнику) протягом 1 календарного місяця.
Таким чином, незважаючи на паралельність виконання деяких етапів виробництва все одно потрібно більше технологічного часу орієнтовно до 180 календарних днів. Скорочення терміну постачання може бути розцінено як навмисне, із метою штучного створення сприятливих умов для одного із учасників аукціону, що є грубим порушенням частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни у ТД в частині збільшення строку постачання товару у проекті договору щонайменше до 180 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2019 16:48
Фалія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» очікує здійснити придбання балансувального верстату виробництво якого якщо не налагоджено, хоча б організовано, а не виготовленого в одному екземплярі зразка.
При цьому графіком впровадження нового виробництва Замовник обмежений у часі поставки обладнання. Визначення очікуваних строків виготовлення здійснювалось на основі дослідження ринку та реальних термінів виготовлення стандартних зразків обладнання.
Як виняток Замовник може піти на зустріч потенційним учасникам та збільшити строк поставки Товару до 120 календарних днів.
В тендерну документацію будуть внесені зміни - 120 календарних днів.
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 26 березня 2019 13:41
Порушення Замовником частини IV статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» в п.п.4.3.2 п.4.3. розділу 4 ТД, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
В тендерній документації в Розділі 4. «Кваліфікаційні критерії (Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям), у пункті 4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у п.п.4.3.2 На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів на постачання балансувального обладнання для колісних пар вагонів (не менше 1-го)», Замовник прив’язав балансувальне обладнання до одного типу ротора «колісної пари», чим створив штучне обмеження для участі інших виробників балансувального обладнання, які мають досвід виконання аналогічних договорів із постачання універсального балансувального обладнання для різних типів роторів. Вважаємо, що це є грубим порушенням частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Різниця роторів за геометричними розмірами (конструкцією) і вагою, які балансують на одному і тому ж стенді, впливає тільки на вибір слюсарем діапазону швидкості обертання ротора при балансуванні. Основні складові конструкції балансувального стенду такі, як: станина, датчики, контрольно-вимірювальна апаратура, стійка управління, електричний привод та механізм для монтажу роторів на опори, остаються без змін і виконують ті ж самі функції. Так ротори, що застосовуються на пасажирському вагоні, наприклад: колісна пара, карданний вал приводу підвагонного генератора, муфта зчеплення, ротор підвагонного генератора, теж можна збалансувати на одному універсальному стенді за умовами наявності у слюсаря відповідної технологічної оснастки та пристроїв для закріплення різних за конструкцією роторів на опорні шпинделі того ж самого стенду.
В міжнародному стандарті ГОСТ 20076-2007 (ИСО 2953:1999) «Вибрация. Станки балансировочные. Характеристики и методы их проверки» і в паспорті виробника існують обмеження не за типами роторів, які можуть піддаватися балансуванню на стенді, а за їх геометричними розмірами та вагою, оскільки від цього залежить точність балансувальних робіт. Не існує у світовій практиці окремих стандартів балансувальних стендів під відокремлений тип (назва) ротора.
З метою створення рівноправних умов для всіх учасників аукціону вимагаємо від Замовника не обмежуватися одним тільки типом ротору і внести відповідні зміни в тендерну документацію в Розділ 4. Кваліфікаційні критерії (Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям), у пункт 4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме, пропонуємо викласти п.п.4.3.2 у наступній редакції: «На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів на постачання балансувального обладнання для колісних пар вагонів або інших типів роторів, які використовуються на рухомому залізничному складі (не менше 1-го)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2019 16:48
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 29 березня 2019 12:39
Порушення Замовником ч. IV статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно строків постачання товару у п.п.1.2 п. 1 проекту Договору, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Ми висловлюємо свою щиру вдячність Замовнику за збільшення строків постачання товару, який зазначено у п.п.1.2 пункт 1. Предмет договору до 120 календарних днів. Ми закінчили розробку проектно-конструкторської документації та підготовили робочі креслення для виготовлення балансувального обладнання для колісних пар. Це допомогло значно скоротити строки ще на 1 календарний місяць. Але на жаль, як і раніше, ми залежимо від інших Постачальників комплектуючих складових для обладнання (наприклад, контрольно-вимірювальна апаратура, датчики, АЦП, підсилювачі сигналів, промисловий комп’ютер, електродвигун в комплекті з ПЧВ, карданний вал із муфтою для привода, віброопори, тощо), які знаходяться за межами України і в нас не має ніякого впливу на пришвидшення строків постачання цих складових запчастин в Україну (це 2-4 місяця). Ми знаходимося в одному човні із Замовником і запевняємо, що докладемо максимум зусиль, щоб скоротити цей термін, оскільки ми самі зацікавлені в скорочені термінів постачання обладнання і отримання за нього грошей, але бажаємо, щоб Замовник отримав якісний товар і не переймався протягом гарантійного терміну ремонтом після вводу у експлуатацію обладнання. Водночас повідомляємо, що вся продукція проходить виробничі випробування на працездатність до відвантаження Замовнику, а на місці експлуатації виконується тільки під’єднання до мережі електричної мережі живлення та навчання робочого персоналу. Наш 15-річний досвід постачання випробувальних стендів до підприємств Замовника доводить, що не завжди сам Замовник у зазначений строк підготувався до вводу у експлуатацію обладнання, а саме: звільнив робочу ділянку від зайвого, підвів до місця встановлення обладнання електричне живлення та заземлюючий контур, освітлення тощо.
Тому, як і раніше, наполягаємо збільшити термін постачання товару до 150 календарних днів з урахуванням зайвих витрат часу на транспортування, монтаж та навчання працівників на місці у Замовника, що залежить виключно від узгоджених дій працівників самого Замовника і на що Постачальник не має впливу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 16:42
Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснює закупівлю балансувального верстату в межах графіку впровадження нового виробництва (ремонт колісних пар). При цьому графіком впровадження нового виробництва Замовник обмежений у часі поставки обладнання. Визначення очікуваних строків виготовлення здійснювалось на основі дослідження ринку та реальних термінів виготовлення стандартних зразків обладнання. Збільшення строків поставки за межі вказаних в тендерній документації є неможливим.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 29 березня 2019 15:28
Невідповідність додаткових вимог Замовника в розділах 5 і 7 в тексті проекту Договору до діючого законодавства в Україні
Технічні працівники часто перебільшують із застосуванням на практиці європейської системи технічного регулювання у сфері виробництва та надання послуг (посилання http://ukrcert.com/news/news1.php?url=129), тому нагадаємо основні положення зазначених вище технічних регламентів і їх застосування за призначенням (посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/62-2013-%D0%BF).
1. Технічний регламент безпеки машин №62 від 30.01.2013г. розроблений з урахуванням Директиви Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу 2006/42 / ЄС від 17 травня 2006 виключно встановлює вимоги до машин щодо захисту життя і здоров'я людини, захисту тварин і рослин, майна, охорони навколишнього середовища.
2. Технічний регламент низьковольтного обладнання розроблений на основі Директиви 2014/35 / ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 про гармонізацію законодавства держав-членів з надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги. Технічний регламент виключно встановлює вимоги щодо захисту здоров'я та безпеки людей і домашніх тварин і майна, охорони навколишнього середовища.
3. Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання розроблений на основі Директиви 2014/30 / ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 про гармонізацію законодавства держав-членів щодо електромагнітної сумісності. Технічний регламент встановлює виключно вимоги до електрообладнання, яке може бути джерелом електромагнітних завад, або бути схильним до таких перешкод, знову таки по відношенню щодо захисту здоров'я та безпеки людей і домашніх тварин і майна, охорони навколишнього середовища.
Жоден із вказаних ТР не має ніякого відношення щодо обмеження чи нормуванню впливу на інші машини, механізми, технологічне устаткування, електронне обладнання, комп’ютери, в тому числі і на магнітні дефектоскопи.
Щоб переконатися в цьому звернемося до наступних матеріалів https://www.fostac.ch/en/docs/fostac_studie_elektrosmog_igor_orzelsky_russisch.pdf, з яких візьмемо графік затухання (в %) потужності електромагнітного випромінювання (ЕМВ) на відстані від джерела випромінювання порівняно до різної побутової техніки (копія у Додатку до листа). Для прикладу, виберемо найбільш близьку за потужністю (до 4 кВт) пральну машину, оскільки наш електропривод має порівняно близьку потужність (до 6 кВт). Згідно графіку потужність ЕМВ вже на відстані 1 м від джерела зменшується у 10 раз. Це повністю відповідає закон зворотних квадратів із хвильової фізики, який стверджує, що значення деякої фізичної величини в даній точці простору обернено пропорційно квадрату відстані від джерела поля, яке характеризує ця фізична величина. Тобто, потужність ЕМВ від електродвигуна (або електронної апаратури, дротів електроживлення, ПК в стійки управління) затухає пропорційно квадрату відстані від джерела. Тому, якщо Замовник буде застосовувати магнітні дефектоскопи на відстані від нашого обладнання хоча б не менше 1,5 метра, то можна не боятися впливу балансувального обладнання.
Нагадаємо, що Міністерство охорони здоров'я України своїм Наказом № 1477 від 27 листопада 2017 року затвердив зміни до Державних санітарних норм і правил захисту населення від впливу електромагнітних випромінювань (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 15 грудня 2017 року за № 1518/31386) підвищило норму гранично допустимого рівня електромагнітного випромінювання для здоров’я людей в Україні в 4 рази - з 2,5 до 10 мкВт/кв см в угоду операторам мобільного зв’язку.
Таким чином, вважаємо що додаткові вимоги Замовника з надання Постачальником «копії сертифікатів (декларацій), які підтверджують відповідність обладнання Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, Технічному регламенту безпеки машин» в розділах 5 і 7 в тексті проекту Договору є неправомірними і їх можна скасувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 16:42
Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» має на меті організувати нове виробництво (ремонт колісних пар) на належному сучасному рівні. При цьому основним є забезпечення безпеки працівників та усунення можливості впливу нового обладнання на виробничий процес. Це вимагають нормативні документи з охорони праці, організації належного рівня праці, безпеки руху (в тому числі пасажирів).
Тому нове обладнання в обов’язковому порядку повинно відповідати всім сучасним вимогам з безпеки, в тому числі і Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, Технічному регламенту низьковольтного обладнання, Технічному регламенту безпеки машин.
До всього обладнання, придбаного у 2018 році та запланованого до придбання у 2019 роц,і для впровадження даного виробництва висувалися такі вимоги. Виключення з огляду на наукові статті та орієнтовні розрахунки застосовані бути не можуть.
Особливо підтвердження відповідності балансувального верстату вимогам безпеки актуально в умовах, коли (як видно із поданих вимог Учасників), деякі з Учасників планують у разі перемоги в торгах поставити обладнання на рівні дослідного зразка – виготовлене вперше. При цьому навіть сам виробник обладнання не має змоги попередньо визначити рівень безпеки своєї продукції.
До того ж надання офіційного підтвердження безпеки власної продукції є питанням самоповаги кожного виробника, підтвердженням його професіоналізму.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Дата подання: 29 березня 2019 15:49
Невідповідність назви та коду Предмету закупівлі державному класифікатору товарів та послуг у ДК 021-2015
Діючий в АТ «Укрзалізниця» внутрішній електронний класифікатор товарів робіт не може суперечити з державним класифікатором товарів та послуг ДК 021-2015 до визначення коду Предмету закупівлі «Балансувальний верстат для колісних пари» на підставі того, що за своїм функціональним призначенням Предмет закупівлі (балансувальний верстат) не являється механічною запасною частиною, яка встановлюється на рухомий залізничний склад. Окрім цього в Додатку А (Основні технічні вимоги та характеристики) Замовником зазначено: «Коригування дисбалансу виконується за окремою технологією, обладнання верстату засобами чи пристроями для коригування дисбалансу не вимагається». Оскільки сам Замовник зазначає, що коригування дисбалансу буде здійснюватися окремо, вочевидь із застосуванням іншого обладнання (токарного, фрезерного станку чи іншого приладу) і викреслює із функціонального призначення цю технологічну операцію, то остається виключено тільки одна функція у Предмета закупівлі - це вимірювання дисбалансу.
Враховуючи цю обставину Замовник повинен змінити:
- назву предмету закупівлі іншою, наприклад: «Обладнання (або пристрій) для вимірювання дисбалансу колісних пар», яка на 100% відповідатиме його призначенню.
- код класифікатора Предмету закупівлі, який буде відповідати його призначенню: «38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати» у відповідності до ДК 021-2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 16:43
Діючим в АТ «Укрзалізниця» внутрішнім електронним класифікатором товарів робіт та послуг внутрішнім кодом АБД для Балансувального верстату для колісних пар визначено саме такий код із державного класифікатора товарів та послуг ДК 021-2015, який вказано в тендерній документації. Зміна коду не передбачена.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.c9
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Внесення Замовником уточнення у Додаток А у вимоги, які стосуються особливостей конструкції Предмету закупівлі і процесу вимірювання
В тексті Додатку А щодо Предмету закупівлі і вимог до процесу вимірювання Замовник зазначив чітко: «Вимірювання дисбалансу в площинах коліс, як відносно вісі, що проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно вісі обертання колісної пари на верстаті», що вимагає від Предмету закупівлі можливість проводити балансування колісних пар в двох варіантах: як відносно осі, яка проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно геометричної осі обертання колісної пари на балансувальному пристрої. Натомість в самому переліку вимог (текст після таблиці) до самої конструкції зазначена тільки одна вимога: «Верстат повинен передбачати встановлення колісної пари на роликові опори як шийками вісі так і внутрішніми кільцями підшипників», і зовсім відсутня вимога до конструкції обладнання, яка передбачає можливість здійснення балансування за другим варіантом: «Верстат повинен передбачати встановлення колісної пари на роликові опори на зовнішні поверхні кіл катання коліс».
З метою однозначності сприйняття вимог Замовника, які стосуються особливостей конструкції Предмету закупівлі та до процесу вимірювання наполягаємо на внесенні у текст Додатку А додаткової інформації:
1. У першому абзаці тексту після таблиці у Додатку А уточнити вимогу до особливості конструкції, наприклад, у наступній редакції: «Верстат повинен здійснювати балансування в двох варіантах: як відносно осі, яка проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно геометричної осі обертання колісної пари на балансувальному пристрої, в тому числі колісних пар із встановленими редуктором від середньої частини вісі».
2. У третьому абзаці тексту уточнити вимогу до особливості конструкції, наприклад, у наступній редакції «Верстат повинен передбачати встановлення колісної пари на роликові опори як шийками вісі так і внутрішніми кільцями підшипників, так і на зовнішні поверхні кіл катання коліс».
3. Уточнити вимогу до процесу вимірювання наприклад, у наступній редакції: «Побудова векторної діаграми для аналізу джерела дисбалансу колісної пари відносно всі, яка проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно геометричної осі обертання колісної пари на балансувальному верстаті».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 квітня 2019 15:55
Причина: не має сенсу нав'язувати додаткові функції обладнання, якщо Замовник сам цього не хоче
Номер вимоги: UA-2019-03-20-002846-a.c10
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне мале підприємство "КОМПРО", Код ЄДРПОУ:13908190
Внесення Замовником уточнення у Додаток А у вимоги, які стосуються особливостей конструкції Предмету закупівлі і процесу вимірювання
В тексті Додатку А щодо Предмету закупівлі і вимог до процесу вимірювання Замовник зазначив чітко: «Вимірювання дисбалансу в площинах коліс, як відносно вісі, що проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно вісі обертання колісної пари на верстаті», що вимагає від Предмету закупівлі можливість проводити балансування колісних пар в двох варіантах: як відносно осі, яка проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно геометричної осі обертання колісної пари на балансувальному пристрої. Натомість в самому переліку вимог (текст після таблиці) до самої конструкції зазначена тільки одна вимога: «Верстат повинен передбачати встановлення колісної пари на роликові опори як шийками вісі так і внутрішніми кільцями підшипників», і зовсім відсутня вимога до конструкції обладнання, яка передбачає можливість здійснення балансування за другим варіантом: «Верстат повинен передбачати встановлення колісної пари на роликові опори на зовнішні поверхні кіл катання коліс».
З метою однозначності сприйняття вимог Замовника, які стосуються особливостей конструкції Предмету закупівлі та до процесу вимірювання наполягаємо на внесенні у текст Додатку А додаткової інформації:
1. У першому абзаці тексту після таблиці у Додатку А уточнити вимогу до особливості конструкції, наприклад, у наступній редакції: «Верстат повинен здійснювати балансування в двох варіантах: як відносно осі, яка проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно геометричної осі обертання колісної пари на балансувальному пристрої, в тому числі колісних пар із встановленими редуктором від середньої частини вісі».
2. У третьому абзаці тексту уточнити вимогу до особливості конструкції, наприклад, у наступній редакції «Верстат повинен передбачати встановлення колісної пари на роликові опори як шийками вісі так і внутрішніми кільцями підшипників, так і на зовнішні поверхні кіл катання коліс».
3. Уточнити вимогу до процесу вимірювання наприклад, у наступній редакції: «Побудова векторної діаграми для аналізу джерела дисбалансу колісної пари відносно всі, яка проходить через геометричні центри кіл катання коліс, так і відносно геометричної осі обертання колісної пари на балансувальному верстаті».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 квітня 2019 11:41
Причина: повторення

Документи подані скаржником

26 березня 2019 13:41
ГОСТ 20076-2007 новый.doc

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне мале підприємство "КОМПРО" 3 090 000,00
UAH з ПДВ
3 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСТЕНД" 3 120 000,00
UAH з ПДВ
3 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЗОВНІШТОРГ-МІКРОН" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 3 891 000,00
UAH з ПДВ
3 891 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ" 3 894 000,00
UAH з ПДВ
3 894 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 09:51
Д3 - Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2019 16:16
Д9 - Проект договора.pdf
08 квітня 2019 16:16
Витяг з наказу.zip
08 квітня 2019 16:16
Д1 4.1 Д4 - Дані на товар.pdf
08 квітня 2019 16:16
Д2 3.1 Д5 - ДОВІДКА до ст.17.pdf
08 квітня 2019 16:16
Опис.zip
08 квітня 2019 16:16
Д2 4.3.2 - Договора.pdf
08 квітня 2019 16:16
UA-2019-03-20-002846-a.7z
08 квітня 2019 16:16
Статут.zip
08 квітня 2019 16:16
Д3 - Цінова пропозіція.pdf
08 квітня 2019 16:16
Довіреність.zip
08 квітня 2019 16:16
Довідка ст.16.pdf
08 квітня 2019 16:16
Лицензия.zip

Публічні документи

23 квітня 2019 14:01
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2019 14:01
Статут ХС.pdf
23 квітня 2019 14:01
Протокол_директор.pdf
23 квітня 2019 14:01
Проект договору.pdf
23 квітня 2019 14:01
Порівняльна таблиця.pdf
23 квітня 2019 14:01
Наказ директор.pdf
23 квітня 2019 14:01
Інструктаж.pdf
23 квітня 2019 14:01
Захист довкілля.pdf
23 квітня 2019 14:01
Досвід.pdf
23 квітня 2019 14:01
Довідка за ст17.pdf
23 квітня 2019 14:01
Дані про товар.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 14:35
Технічна частина.zip
22 квітня 2019 14:35
Комерційна частина.zip
08 квітня 2019 13:40
Технічна частина.zip
08 квітня 2019 13:40
Комерційна частина.zip

Публічні документи

17 квітня 2019 13:44
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:28
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:26
Кваліфікація балансир.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПМП "КОМПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСТЕНД"

ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЗОВНІШТОРГ-МІКРОН" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне мале підприємство "КОМПРО"
#13908190
Відхилено 3 090 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 09:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСТЕНД"
#06653341
Відхилено 3 120 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 09:16
ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЗОВНІШТОРГ-МІКРОН" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#30535382
Відхилено 3 891 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 09:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ"
#39264856
Відхилено 3 894 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 09:17

Документи

08 травня 2019 09:15
Електронний підпис
08 травня 2019 09:15
Протокол 1.docx
08 травня 2019 09:15
відхилення 1.docx
03 травня 2019 16:02
Електронний підпис
03 травня 2019 16:02
Протокол перенос.docx

Документи

08 травня 2019 09:16
Електронний підпис
08 травня 2019 09:16
Протокол 2.docx
08 травня 2019 09:16
відхилення 2.docx

Документи

08 травня 2019 09:16
Електронний підпис
08 травня 2019 09:16
Протокол 3.docx
08 травня 2019 09:16
відхилення 3.docx

Документи

08 травня 2019 09:17
Електронний підпис
08 травня 2019 09:17
Протокол 4.docx
08 травня 2019 09:17
ПОВ відміна.docx
08 травня 2019 09:17
відхилення 4.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
08 травня 2019 09:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі