Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви та тест-смужки)
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2019-03-20-002470-a 4a9a2cf910cb48e2942dae7c487e6ac6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 18:01
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 18:01
Початок аукціону: 05 квітня 2019 14:08
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 упаковка
Тест-смужка для визначення вагітності 1 шт/уп (SECRET або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
170 упаковка
Швидий імунохроматографічний тест для визначення HBsAg гепатиту В. 1 шт/уп
(CITO TEST® Гепатит В або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
170 упаковка
Швидкий імунохроматографічний тест для визначення антитіл до гепатиту С. 1 шт/уп
(CITO TEST® Гепатит С або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
120 упаковка
Швидкий імунохроматографічний тест для визначення антитіл до ВІЛ 1, 2 типу (скринінговий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
20 упаковка
Швидкий імунохроматографічний тест для визначення антитіл до ВІЛ 1, 2 типу (підтверджуючій), іншого виробника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000011 ● 55a0280a4af3445a93e4b017f657b2cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-03-20-002470-a 20.03.2019 Комунальне некомерційне підприємство « Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 11:53:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: «Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-20-002470-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. Оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель відбулося 20.03.2019р. Річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі оприлюднений 26.03.2019р.
Частиною третьою статті 11 Закону визначено обов’язки тендерного комітету або уповноваженої особи серед яких, зокрема, зазначено: «планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель» та «забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону». Згідно з частиною 4 статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Нормою статті 4 чинного Закону встановлено, що річний план закупівель в електронній системі закупівель публікується протягом п’ятиденного терміну після ухвалення.
Враховуючи зазначене, також те, що на законодавчому рівні не зобов’язано замовників оприлюднювати інформацію, створену ними на паперових носіях, а саме рішення (протокол) тендерного комітету або уповноваженої особи, якими затверджені річний план/додаток до річного плану закупівель та/або змін до них, а отже володіє такою інформацією безпосередньо замовник, просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо дати затвердження річного плану/додатку до річного плану закупівель та/або змін до них.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-10 15:10:47

Щодо надання пояснень по закупівлі ID: UA-2019-03-20-002470-a

Порушення процедури закупівлі ID: UA-2019-03-20-002470-a сталося з технічних причин, а саме: на момент завантаження документа «річний план» на електронний майданчик zakupki.prom.ua відбувся технічний збій, після підпису електронним цифровим підписом на сайті відобразилось, що документ «річний план» успішно завантажений. Через деякий час секретар перевіряючи документацію по закупівлям виявив, що по вищезазначеній закупівлі не завантажився документ «річний план» і вирішив дозавантажити знову документ «річний план».
Після проведення процедури закупівлі ID: UA-2019-03-20-002470-a секретар тендерного комітету, який відповідає за своєчасне завантаження необхідної документації для проведення тендерних закупівель, в усній формі повідомив тендерний комітет та генерального директора, про технічний збій та самостійно прийняте рішення дозавантажити документ «річний план», пояснюючи свій вчинок тим, що дане порушення не є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та не надало шкоди бюджету.
На теперішній час, адміністрація КНП «ДЦПМСД №3» ДМР не має можливості надати докази технічного збою у відповідний період.
Разом з цим, слід зазначити, що КНП «ДЦПМСД №3» ДМР не порушено принципи закону України «Про публічні закупівлі» та шкоди в бюджетній сфері не завдалось, так як під час проведення вищезазначеної закупівлі вдалося зекономити кошти майже в два рази.
Основними принципами. Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.3) є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням»
Враховуючи вищезазначене адміністрація КНП «ДЦПМСД №3» вважає, що притягнути до дисциплінарної відповідальності осіб відповідальних за здійснення закупівель, не має підстав.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Дніпровської міської ради (надалі - КНП «ДЦПМСД №3» ДМР) надає пояснення щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби, повідомляє наступне. В ході проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби було виявлено порушення, а саме: документ «річний план» завантажено з порушенням строку. Секретар КНП «ДЦПМСД №3» ДМР усунув порушення до початку перевірки, а саме 26.03.2019 року. Крім того, з членами тендерного комітету були проведені заняття з питання повторення основних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» із змінами і доповненнями, в тому числі частини 1 статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель».

2019-07-30 08:45:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що закупівля лікарських засобів відбулася 20.03.2019р., проте Річний план закупівлі, яким затвердженно проведення вказаної процедури закупівлі оприлюднений 26.03.2019р. Замовником допущено порушення планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Окіра 11 267,10
UAH з ПДВ
11 267,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС" 27 648,80
UAH з ПДВ
27 648,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ 53 981,50
UAH з ПДВ
53 981,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 53 999,00
UAH з ПДВ
53 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 00:54
Електронний підпис
04 квітня 2019 00:39
2_ 6_ 2_ Certificate ISO Coretests Okira.pdf
04 квітня 2019 00:39
2_ 6_ 1_ Certificate of ISO ALLTEST.pdf
04 квітня 2019 00:38
2_ 3_ 7_ серт якост COA-IHI-402.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 12:33
Електронний підпис
03 квітня 2019 12:31
документи на товар.pdf
03 квітня 2019 12:31
тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 12:31
на подачу.rar

Публічні документи

03 квітня 2019 12:40
ФОП Лупиков.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Окіра

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС"

ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ

ФОП ЛУПИКОВ ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Окіра
#41065510
Відхилено 11 267,10
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 17:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС"
#35296135
Переможець 27 648,80
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 квітня 2019 17:08
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС" #35296135

№ рішення у справі

63/14-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МТВ

Документи

15 квітня 2019 16:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС"
#35296135
27 648,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 08:22
Договір №30 тест.pdf укладений
26 квітня 2019 08:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 648,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 808,80 UAH)