Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення реконструкції частини прибудованого приміщення під адміністративно-службові приміщення за адресою: м.Кременчук, вул.Велика набережна, буд.9
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001858-a f08c316caf454f3fb5483babc8e0ef87
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Андрєйченко

+380960050496 admin39@pl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцьке об'єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 40367050
Вебсайт: http://pfu.gov.ua
Місцезнаходження: 39630, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Велика набережна, 9
Контактна особа: Ольга Андрєйченко
+380960050496
admin39@pl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 15:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 14:58
Початок аукціону: 29 березня 2019 15:35
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення реконструкції частини прибудованого приміщення під адміністративно-службові приміщення за адресою: м.Кременчук, вул.Велика набережна, буд.9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39630, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Велика набережна, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  22 травня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 15:02
2. Вимоги до кваліфікації учасників.pdf
20 березня 2019 15:02
1. Вимоги до предмету закупівлі.pdf
20 березня 2019 15:02
3. Проект договору.pdf
20 березня 2019 15:02
Документация.pdf
20 березня 2019 15:02
оголошення.pdf
20 березня 2019 15:02
4. Форма цінової пропозиції.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо закупівлі
Дата подання: 22 березня 2019 14:36
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:38
Прошу надати відповіді: 1. Чи є обстеження будівлі, яка підлягає реконструкції, якщо є, просимо завантажити. 2. В технічній документації окрім кількості людей, які будуть перебувати в будівлі, немає інформації ( просимо вказати площу, кількість поверхів, рік будівництва та інше) 3. Проходження експертизи проекту входить в об"єм робіт, та хто її оплачує? 4. Здійснення авторського нагляду входить в вартість тендеру? 5. Що буде розташоване в даній будівлі (просимо вказати які саме примішення та ії призначення необхідно облаштувати) 6. Термін 25 робочих днів - це тільки на розробку проекту? без проходження експертизи (якшо вона потрібна) Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповіді на Ваші запитання: 1.Обстеження будівлі немає. 2. Площа будівлі складає 273,1 м2, поверх - перший, рік будівництва - початок 90-х років. 3. Вартість експертизи входить в об'єм робіт (зазначено в таблиці 1 "Технічні, якісні та кількісні вимоги" п.1 в складі робіт). 4. Авторський нагляд в вартість тендеру не входить. 5. В даній будівлі буде розміщення СЕРВІСНОГО ЦЕНТУ Кременчуцького об'єднаного управління ПФУ Полтавської області, який буде вести прийом громадян міста (пенсіонерів, працюючих осіб та інших), з питань віднесених до компетенції органів ПФУ (по аналогії з Центром надання адміністративних послуг). Одночасно безпосередній прийом громадян будуть вести приблизно 16-18 спеціалістів відділу, які за один робочий день будуть обслуговувати близько 400 осіб. Крім великої зали обслуговування необхідно передбачити 3-4 кабінети (для начальника відділу, кількох спеціалістів, прийому їжі та відпочинку); дві туалетні кімнати (чоловіча та жіноча) одна з яких повинна бути обладнана для осіб з інвалідністю-колясочників. 6. 25 робочих днів тільки на розробку проекту.
щодо коригування проекту договору п. 3,2
Дата подання: 25 березня 2019 09:13
Дата відповіді: 25 березня 2019 11:01
Проектом договору п. 3.2 передбачено, що строк виконання Робіт – 25 робочих днів відповідно до Календарного плану Робіт (Додаток 2). Строком початку Робіт вважається дата підписання Договору. - Пропонуємо внести коригування в договір - строк початку робіт - після надання з боку Замовника вихідних даних в повному об"єму, згідно акту прийому передачі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник відхиляє Вашу пропозицію, оскільки вважає строк, визначений у п.3.2. Договору, є достатнім для виконання робіт відповідно до Календарного плану Робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ" 119 500,00
UAH з ПДВ
119 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" 179 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 12:05
3 Наказ ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ.pdf
28 березня 2019 12:05
Виписка ЄДР.pdf
28 березня 2019 12:05
Витяг Єдиний податок (2).pdf
28 березня 2019 12:05
відгук ГУНП.pdf
28 березня 2019 12:05
Відомості ЄДР.pdf
28 березня 2019 12:04
Довідка договори.pdf
28 березня 2019 12:04
Довідка працівники (4).pdf
28 березня 2019 12:04
Довідка субпідрядники.pdf
28 березня 2019 12:04
Екс звіт ГУ НП.pdf
28 березня 2019 12:04
Експ звіт адмін суд.pdf
28 березня 2019 12:04
Лист-відгук адмінсуд.pdf
28 березня 2019 12:04
Лист-згода.pdf
28 березня 2019 12:04
Пояснення ліцензія.pdf
28 березня 2019 12:04
Сертифікат Добриніна.pdf
28 березня 2019 12:04
Сертифікат Костирко.pdf
28 березня 2019 12:03
Статут.pdf
28 березня 2019 12:03
Пропозиція (5).pdf

Публічні документи

28 березня 2019 13:58
jpg2pdf (2).pdf
28 березня 2019 13:58
jpg2pdf (1).pdf
28 березня 2019 13:58
jpg2pdf.pdf
28 березня 2019 13:58
4 опп-конвертирован.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"

ПП "Фірма "Інженер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ"
#40289491
Відхилено 119 500,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 16:04
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"
#32536922
Відхилено 170 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 16:17

Документи

01 квітня 2019 16:04
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:03
Протокол_відмова.pdf

Документи

02 квітня 2019 16:17
Електронний підпис
02 квітня 2019 16:16
Протокол16.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій