Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення реконструкції частини прибудованого приміщення під адміністративно-службові приміщення за адресою: м.Кременчук, вул.Велика набережна, буд.9
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001858-a ● f08c316caf454f3fb5483babc8e0ef87
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кременчуцьке об'єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 40367050 |
Вебсайт: | http://pfu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39630, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Велика набережна, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Андрєйченко +380960050496 admin39@pl.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 15:35 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 14:58 |
Початок аукціону: | 29 березня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації для здійснення реконструкції частини прибудованого приміщення під адміністративно-службові приміщення за адресою: м.Кременчук, вул.Велика набережна, буд.9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39630, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Велика набережна, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
—
22 травня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 15:02 |
2. Вимоги до кваліфікації учасників.pdf | |
20 березня 2019 15:02 |
1. Вимоги до предмету закупівлі.pdf | |
20 березня 2019 15:02 |
3. Проект договору.pdf | |
20 березня 2019 15:02 |
Документация.pdf | |
20 березня 2019 15:02 |
оголошення.pdf | |
20 березня 2019 15:02 |
4. Форма цінової пропозиції.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація щодо закупівлі
Дата подання: 22 березня 2019 14:36
Дата відповіді: 25 березня 2019 10:38
Прошу надати відповіді:
1. Чи є обстеження будівлі, яка підлягає реконструкції, якщо є, просимо завантажити.
2. В технічній документації окрім кількості людей, які будуть перебувати в будівлі, немає інформації ( просимо вказати площу, кількість поверхів, рік будівництва та інше)
3. Проходження експертизи проекту входить в об"єм робіт, та хто її оплачує?
4. Здійснення авторського нагляду входить в вартість тендеру?
5. Що буде розташоване в даній будівлі (просимо вказати які саме примішення та ії призначення необхідно облаштувати)
6. Термін 25 робочих днів - це тільки на розробку проекту? без проходження експертизи (якшо вона потрібна)
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповіді на Ваші запитання: 1.Обстеження будівлі немає. 2. Площа будівлі складає 273,1 м2, поверх - перший, рік будівництва - початок 90-х років. 3. Вартість експертизи входить в об'єм робіт (зазначено в таблиці 1 "Технічні, якісні та кількісні вимоги" п.1 в складі робіт). 4. Авторський нагляд в вартість тендеру не входить. 5. В даній будівлі буде розміщення СЕРВІСНОГО ЦЕНТУ Кременчуцького об'єднаного управління ПФУ Полтавської області, який буде вести прийом громадян міста (пенсіонерів, працюючих осіб та інших), з питань віднесених до компетенції органів ПФУ (по аналогії з Центром надання адміністративних послуг). Одночасно безпосередній прийом громадян будуть вести приблизно 16-18 спеціалістів відділу, які за один робочий день будуть обслуговувати близько 400 осіб. Крім великої зали обслуговування необхідно передбачити 3-4 кабінети (для начальника відділу, кількох спеціалістів, прийому їжі та відпочинку); дві туалетні кімнати (чоловіча та жіноча) одна з яких повинна бути обладнана для осіб з інвалідністю-колясочників. 6. 25 робочих днів тільки на розробку проекту.
щодо коригування проекту договору п. 3,2
Дата подання: 25 березня 2019 09:13
Дата відповіді: 25 березня 2019 11:01
Проектом договору п. 3.2 передбачено, що строк виконання Робіт – 25 робочих днів відповідно до Календарного плану Робіт
(Додаток 2). Строком початку Робіт вважається дата підписання Договору.
- Пропонуємо внести коригування в договір - строк початку робіт - після надання з боку Замовника вихідних даних в повному об"єму, згідно акту прийому передачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник відхиляє Вашу пропозицію, оскільки вважає строк, визначений у п.3.2. Договору, є достатнім для виконання робіт відповідно до Календарного плану Робіт.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій