Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7 |
Контактна особа: |
Весніна Світлана Михайлівна 380442060740 Vesnina.Svitlana@ac-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:10 |
Очікувана вартість: | 272 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 361,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 17:36 |
Рахункова палата_договір.doc | |
20 березня 2019 17:36 |
ДКТ_2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000005 ● 7276c7744e264b7f89e7677f2578fc2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2019 № 285
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 30.09.2019 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-03-20-001790-c 20.03.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень діє договір від 23.04.2019 № 143, укладений Рахунковою палатою з переможцем торгів – ТОВ "Ліга 1", умови якого останнім виконуються добросовісно, послуги надаються своєчасно і якісно. Послугами системи інформаційно-правової підтримки щоденно користуються фахівці центрального офісу та шести територіальних управлінь. Одночасно надаємо пояснення і повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень. 1. Щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону. Тендерною документацією не встановлювалися вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, оскільки предметом закупівлі є послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням, тобто предмет сам по собі не є товаром, який в процесі використання може безпосередньо завдавати шкоду оточуючому середовищу. Положення останнього речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону будуть враховані при підготовці тендерної документації для наступних торгів. 2. Щодо не зазначення дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Оскільки тендерна документація складена на основі Закону України "Про публічні закупівлі", про що зазначено в ній (у т.ч. у розділі "Загальні положення"), вважалося що відлік часу здійснюється згідно з положеннями пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Положення пункту 10 частини другої статті 22 Закону з урахуванням дати відліку (дати розкриття) будуть враховані при підготовці тендерної документації для наступних торгів. 3. Щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 та 8 частини першої статті 17 Закону Друге речення преамбули додатку 2 до тендерної документації "Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону" містить слова "Учасник може не надавати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Таким чином, у тендерній документації замовник торгів інформує учасників про положення частини 3 статті 17 Закону щодо необов’язкового надання інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, і не вимагає надання цієї інформації. 4. Щодо неузгодженості умов тендерної документації В процесі складання тендерної документації у пункті 14 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» внаслідок технічної помилки було дано посилання на додаток 2 замість додатку 3. Внаслідок технічної помилки у пункті 17 Додатку 4 до Тендерної документації дано помилкове посилання на додаток 7 замість додатку 6. Зазначені помилкові посилання не вплинули на проведення торгів (звернень від учасників не поступало). Для усунення подібних ситуацій у майбутньому при підготовці тендерної документації звернено увагу виконавців на необхідність перевірки правильності посилань у вже підготовленій тендерній документації на відповідні додатки. 5. Щодо підтвердження авторизації постачальником програмного забезпечення. Пояснення. Поряд з документами щодо авторизації, які підписані ТОВ "Ліга Закон 1", у складі кваліфікаційної частини пропозиції учасник надав копію сертифікату, виданого ТОВ "Ліга Закон", яким підтверджено, що ТОВ "Ліга Закон 1" є офіційним представником розробника програмного забезпечення і відповідає кваліфікаційним вимогам стосовно розповсюдження та супроводження програмних продуктів Ліга:Закон з терміном дії до 31.12.2019. Копія сертифікату завірена печаткою ТОВ "Ліга Закон". Таким чином, ТОВ "Ліга Закон 1" документально підтвердило наявність партнерських відносин з виробником та авторизацію (право) стосовно розповсюдження (тобто, продажу) і супроводження програмних продуктів ТОВ "Ліга Закон". Тобто, наявні підстави вважати підтвердженим право на продаж програмного забезпечення. 6. Щодо неповного надання інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Пояснення. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Ліга Закон 1" надало довідку (у довільній формі) щодо укладених та виконаних аналогічних договорів від 02.04.2019 № 108, а також копію укладеного договору (архівний файл "Договір АМПУ"), що містить необхідну інформацію про договір від 27.12.2016 № 129-В-АМПУ-16, який підписаний в.о. Голови Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" Наконечним Юрієм Віталійовичем, а також іншу інформацію про предмет договору та його умови. Оскільки замовником вимагалася довідка у довільній формі, надана довідка разом з копією укладеного договору дає підстави вважати наявним підтвердження учасником досвіду виконання договорів. 7. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ліга Закон 1», як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації і укладання з ним Договору Зважаючи на викладені вище пояснення щодо документального підтвердження відповідності ТОВ "Ліга Закон 1" кваліфікаційним вимогам і вимогам тендерної документації тендерний комітет прийняв рішення про намір укласти з ним договір як з переможцем торгів (протокол № 1 від 17.04.2019).
2019-10-21 18:44:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІГА ЗАКОН 1" #37855479 |
Переможець |
271 800,00
UAH
|
11 квітня 2019 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:38
|
Додаткова угода Ліга0001.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 10:12
|
20190423Договір143ЛЗ1.pdf | укладений |
24 квітня 2019 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Загальна сума за Договором на період з 1 січня 2020 року по 15 лютого 2020 року становить 45300,0 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в 2019 році. |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 143 від 23.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |