Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце)
Очікувана вартість
2 137 160,00 UAH
UA-2019-03-20-001780-c 2bdf869609f04037bda334ea3e490211
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кікоть Лариса Василівна

380674737354 larisaway2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 02004953
Вебсайт: http://www.rod.ck.ua/
Місцезнаходження: 18030, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Чехова, 101
Контактна особа: Кікоть Лариса Василівна
380674737354
larisaway2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 20:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 15:39
Очікувана вартість: 2 137 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 685,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109 комплект
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 18:14
ТД _АРМ лікаря.doc
25 березня 2019 18:14
Перелік змін.docx
25 березня 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 18:14
ТД _АРМ лікаря.doc
20 березня 2019 17:42
ТД _АРМ лікаря.doc
25 березня 2019 18:14
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 березня 2019 15:16
Дата відповіді: 25 березня 2019 18:32
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за питання, стосовного першого - в ТД внесено доповнення, стосовно другого - відповідно до додатку №1 ТД, якщо учасник пропонує еквіваленти товарів, то такий учасник повинен надати висновок або інший документ відповідного уповноваженого органу, який підтверджує, що запропонований учасником товар є еквівалентом товару, зазначеного в тендерній документації замовника. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями, але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 25 березня 2019 12:09
Дата відповіді: 25 березня 2019 17:21
Шановний тендерний комітет. Чи приймаєте Ви до розгляду відгук на постачання товару за кодом ДК 021:2015- 30200000-1 Персональні комп’ютери? Згідно Додатку №1 Тендерної документації предметом закупівлі виходить саме персональний комп'ютер з монітором, клавіатурою та мишкою. Державний класифікатор дозволяє використовувати різні підкоди в межах однієї групи для однакового Товару. Аналізуючи закупівлі на Prozorro різні Замовники так і роблять.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. (Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17 березня 2016 року №454 зі змінами). Аналогічним до предмету закупівлі будемо вважати товар, який визначається за кодом ЄЗС ДК 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). Персональні комп’ютери відносяться до коду 30213000-5, але закупівля їх планується і проводиться за показником четвертої цифри.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 2 042 442,00
UAH з ПДВ
2 009 642,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 2 111 635,20
UAH з ПДВ
2 009 643,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 2 122 125,36
UAH з ПДВ
2 110 091,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 17:36
Електронний підпис
04 квітня 2019 17:35
Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2019 17:35
Технічний опис.pdf
04 квітня 2019 17:35
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 17:35
Інша інформація.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 15:21
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:20
Інші документи.pdf
04 квітня 2019 15:20
Проект договору.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 19:14
Електронний підпис
04 квітня 2019 18:52
Технічні умови ПК 2018.pdf
04 квітня 2019 18:52
Инструкция_2018.pdf
04 квітня 2019 18:52
Доручення ЕЦП.pdf
04 квітня 2019 18:52
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Переможець 2 009 642,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 13:37

Документи

11 квітня 2019 13:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
2 009 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 13:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
30 квітня 2019 12:19
Договір №100.pdf укладений
30 квітня 2019 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 009 633,00
UAH (в тому числі ПДВ 334 938,83 UAH)