Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001669-c 680cbad620994ad781d14ac886eaad29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисюк Юлія Юріївна

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Лисюк Юлія Юріївна
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 12:13
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Першотравнева,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 16:46
договір.docx
20 березня 2019 16:46
ТД ноутбук_2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 березня 2019 22:59
Дата відповіді: 21 березня 2019 13:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції лише у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 3 тендерної документації. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена.
Щодо другого питання.
2) Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
Дякуємо за звернення!
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 21 березня 2019 18:20
Дата відповіді: 26 березня 2019 09:11
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде прийнято до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 191 246,40
UAH з ПДВ
191 246,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 196 364,40
UAH з ПДВ
196 364,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 09:06
Електронний підпис
05 квітня 2019 09:06
Статут завірена копія.pdf
05 квітня 2019 09:06
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 09:05
Описи завірена копія.pdf
05 квітня 2019 09:05
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
05 квітня 2019 09:05
РІШЕННЯ.pdf
05 квітня 2019 09:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 15:39
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:36
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:35
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:20
7.Проект договору.PDF
04 квітня 2019 15:20
2.Цінова пропозиція.PDF
04 квітня 2019 15:20
5.Кваліфікація та ст.17.pdf
04 квітня 2019 15:20
1.ТД.PDF
04 квітня 2019 15:20
8.Сертифікати.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 191 246,40
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 13:40
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39541310
Переможець 196 364,40
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 12:25

Документи

16 квітня 2019 13:39
Електронний підпис
16 квітня 2019 13:39
протокол 86 ноут.pdf

Документи

18 квітня 2019 12:25
Електронний підпис
18 квітня 2019 12:24
протокол 88 ноутбук.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39541310
196 364,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 12:25
Електронний підпис
18 квітня 2019 12:24
протокол 88 ноутбук.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 15:51
дод угода 1 ноутбуки.pdf зміни до договору
08 травня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 09:25
договор 144 ноутбук.pdf укладений
07 травня 2019 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 196 364,40
UAH (в тому числі ПДВ 20 125,00 UAH)