Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-03-20-001605-a ● 0729b8cdfe084342bf8d7374acc763a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982666 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Мічуріна, 60 |
Контактна особа: |
Романюк Олена Василівна +380434322605 trost_likar@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 14:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 14:28 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Комп"ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24300, Україна, Вінницька область, смт Тростянець, вул. Мічуріна, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 14:25 |
ВТ ТД компютерне обладнання.docx |
21 березня 2019 10:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2019 14:25 |
ВТ ТД компютерне обладнання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 березня 2019 10:28
Дата відповіді: 22 березня 2019 08:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Цінова пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися так само як і цінова пропозиція платника ПДВ. ФОП допускається до участі в закупівлі. У закупівлі будуть розглядатись всі пропозиції учасників (будь-яка торгова марка, модель товару) але товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам зазначеним у додатку №7 до тендерної документації замовника, Задля дотримання норм та принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" ,добросовісної конкуренції та недискримінації учасників ,вимогами тендерної документації замовника передбачена можливість надання еквіваленту товару ,що зазначений у додатку №7:"У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі , джерела цого походження або виробника."
Документація
Дата подання: 21 березня 2019 13:06
Дата відповіді: 22 березня 2019 08:17
Шановний учасник
в Тендерній документації, а саме у: ВТ ТД компютерне обладнання.docx вказано: "- встановлення, інсталяція, пробний пуск обладнання в експлуатацію;". Роз'ясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі під "встановлення, інсталяція, пробний пуск обладнання в експлуатацію"?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня , надаємо роз"яснення як розуміти наступну вимогу :"Встановлення , інсталяція, пробний пуск обладнання в експлуатацію". В момент поставки товару, переможець перед підписанням видаткової накладної на товар, що засвідчує факт його отримання (відвантаження) , повинен провести пробний пуск обладнання, підтвердивши яакт його працездатності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
297 887,04
UAH з ПДВ
|
296 137,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
312 904,68
UAH з ПДВ
|
297 885,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
345 240,00
UAH з ПДВ
|
345 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Відхилено |
296 137,03
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 15:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
297 885,72
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:58
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
345 240,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 08:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 13:56
|
договір | укладений |
03 травня 2019 12:45
|