Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 Резервний Кризовий Центр «НАЕК «Енергоатом», вул. Чернігівська, 28, с. Пакуль, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування робочого проекту
Очікувана вартість
14 235 365,38 UAH
UA-2019-03-20-001506-c f584b448f44544f3892d05639446cb95
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Наталія

+380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атомремонтсервіс" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 25881800
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Київ, проспект Ентузіастів,7, м.Славутич Київської області
Контактна особа: Бондаренко Наталія
+380457921320
bondarenko@ars.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 16:19
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 71240000- Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 Резервний Кризовий Центр «НАЕК «Енергоатом», вул. Чернігівська, 28, с. Пакуль, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування робочого проекту)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 Резервний Кризовий Центр «НАЕК «Енергоатом», вул. Чернігівська, 28, с. Пакуль, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування робочого проекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська обл., Славутич, проспект Ентузіастів, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

20 березня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство “Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут “Енергопроект”
#16392628
Переможець 14 235 365,38
UAH з ПДВ
20 березня 2019 16:19

Документи

20 березня 2019 16:19
Електронний підпис
20 березня 2019 16:19
ПОВ_уклад.дог._КІЕП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство “Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут “Енергопроект”
#16392628
14 235 365,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 16:19
Електронний підпис
20 березня 2019 16:19
ПОВ_уклад.дог._КІЕП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 09:10
ДУ 10 дог. 19-127-04-19-00757_КІЕП.pdf укладений
26 грудня 2023 09:10
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 11:26
Додаткова угода № 9.PDF зміни до договору
08 грудня 2022 11:26
ПВЗД _ до Договору КІЕП.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 11:26
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 10:59
ПОВ_зм.8 до г.00757_КІЕП.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 10:59
ДУ-8 до дог.00757_КІЕП.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 10:59
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 11:49
Зарег. ДУ №6 АТ КІЕП РКЦ (1).PDF зміни до договору
29 квітня 2021 11:48
ПОВ_зміна 6_дог 757 КІЕП (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 16:14
ДУ-5 дог.00757_КІЕП (1).PDF зміни до договору
24 лютого 2021 16:13
ПОВ_зміна 5 до дог.00757_КІЕП (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:36
ДУ 4_КІЕП (1).PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 10:36
ПОВ_зм. 4 дог. 00757_КІЕП (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 16:24
ДУ_3 РКЦ КІЕП (1).PDF зміни до договору
14 серпня 2020 16:23
ПОВ_Зміни до дог_ПП-19-Р-19 (1).pdf зміни до договору
14 серпня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:38
ДУ№2_КІЕП по РКЦ (1).PDF зміни до договору
20 грудня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 16:35
ПОВ_внес.зміни 1 дог.00757_КІЕП (1).pdf зміни до договору
09 серпня 2019 16:35
ДУ 1 до дог.00757_КІЕП (1).tif зміни до договору
09 серпня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 16:47
Дог.19-127-04-19-00757_КІЕП.tif укладений
17 квітня 2019 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою забезпечення належного виконання умов, укладеного Сторонами договору № 571901/19-127-04-19-00757 від 17.04.2019 р., керуючись п.п. 7.5 та п.п.7.6 Договору та на підставі протоколу № 571901.201.005.ПРС від 11.09.2019р прийнято спільне рішення щодо проектування 4-ї черги , а саме системи охорони та доступу на територію РКЦ , що є пріоритетною і потребує виконання в 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із:  форс-мажорними обставинами, що наступили внаслідок розповсюдження коронавірусу COVID-19, повідомлення про які та їх врахування зазначено у листах Виконавця від 19.03.2020 № 571901.201.4925-КР-Е «Про настання форс-мажорних обставин» та Замовника від 23.03.2020 № 46-30/45/1078 «Про форс-мажорні обставини», а також листів Виконавця від 18.06.2020 № 571901.201.5846-КР-Е «Про планування виконання робіт за договором» та Замовника від 22.06.2020 № 46-30/72/2055 «Про планування робіт за ДУ № 3»;  суттєвим зменшенням обсягу відпуску електроенергії на ВП АЕС України та наявністю низького рівня фінансування у 2020 році;  необхідністю виконання Окремого доручення Т.в.о. президента ДП «НАЕК «Енергоатом» від 30.04.2020 за № 15 щодо перенесення терміну надання послуг та відповідних розрахунків на максимально віддалений термін, ВП АРС направив лист до компанії АТ КІЕП (вих. від 13.05.2020 № 46-30/63/1590 щодо можливості перенесення термінів виконання проектних робіт);  а також відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.02.2015 №922-VIII (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, істотні умови договору можуть змінюватися) та для забезпечення подальшого повного виконання Сторонами зобов’язань за Договором № 571901/19-127-04-19-00757 від 17.04.2019
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з: форс-мажорними обставинами, що наступили внаслідок розповсюдження коронавірусу COVID-19, повідомлення про які та їх врахування зазначено у листах Виконавця від 19.03.2020р. № 571901.201.4925-КР-Е «Про настання форс-мажорних обставин» та Замовника від 23.03.2020р. № 46-30/45/1078 «Про форс-мажорні обставини», а також листів Виконавця від 21.09.2020р. №61320000.315.6799-КР-П «Про настання форс-мажорних обставин у зв’язку із страйком» та Замовника від 28.09.2020р. №46-30/106/3333 «Про продовження виконання проектних робіт згідно договору»; суттєвим зменшенням обсягу відпуску електроенергії на ВП АЕС України та наявністю низького рівня фінансування у 2020 році; необхідністю виконання Окремого доручення Т.в.о. президента ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.10.2020 за № 27 щодо перенесення терміну надання послуг та відповідних розрахунків на максимально віддалений термін, ВП АРС направив лист до компанії АТ КІЕП (вих. від 06.10.2020р. № 46-30/110/3448 щодо можливості перенесення термінів виконання проектних робіт на 2021-2022 р.р.);на підставі протоколу №571901.201.006.ПРС від 18.08.2020р. та листа АТ КІЕП №571901.201.6805.КР-Е від 21.09.2020р.; на підставі листа Замовника №46-30/110/3448 від 06.10.2020р. «Про перенесення строків виконання робіт»; на підставі листа Виконавця від 09.10.2020р. № 571901.201.6989-КР-Е «Про перенос строків виконання робіт», та для забезпечення подальшого повного виконання зобов’язань за Договором, уклали додаткову угоду до договору №571901/19-127-04-19-00757 від 17.04.2019, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми.
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виконання наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 26.02.2019 № 173 «Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку» (із змінами), ВП АРС не має права здійснювати прийняття і підписання актів прийому-передачі виконаних проектних робіт , а також проводити фінансові розрахунки по них. У зв’язку з цим, необхідно укласти додаткову угоду №5 про продовження виконання зобов’язань за договором, без зміни строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виконання наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 26.02.2019 № 173 «Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку» (із змінами), ВП АРС не має права здійснювати прийняття і підписання актів прийому-передачі виконаних проектних робіт , а також проводити фінансові розрахунки по них. У зв’язку з цим, необхідно укласти додаткову угоду №6 про продовження виконання зобов’язань за договором, без зміни строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із:  введенням на всій території України воєнного стану на підставі Указу Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які засвідчені загальним офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 та Постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022р. №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів у зв’язку з військовою агресією російської федерації», що в спричинило зупинення здійснення господарської діяльності підприємств та в свою чергу зупинило з 24.02.2022 року виконання робіт АТ КІЕП у строки, визначені Календарним планом до Договору.  відповідно до пункту 9.1 Договору та на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.02.2015 №922-VIII можливе - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;  з метою забезпечення подальшого повного виконання Сторонами зобов’язань за Договором № 571901/19-127-04-19-00757 від 17.04.2019 р., прийшли до обопільної згоди про укладення додаткової угоди №8 про продовження виконання зобов’язань за договором, без зміни строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договор у зв’язку із введенням на всій території України воєнного стану на підставі Указу Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами).
Номер договору про закупівлю: 19-127-04-19-00757
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2019 — 20 грудня 2023
Сума оплати за договором: 11 650 825,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 941 804,32 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін