Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000923-c db885be1c00e421eaaa6ab663603348a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Закрученко Юрій Степанович

380672093309 kamdo1@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Концертний заклад культури "Київський академічний муніципальний духовий окестр"
Код ЄДРПОУ: 16399139
Вебсайт: http://kamdo.kiev.ua
Місцезнаходження: 03040, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Деміївська, буд. 55
Контактна особа: Закрученко Юрій Степанович
380672093309
kamdo1@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 14:20
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Учасник зобов’язується за замовленням впродовж 2019 року надати послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки Замовника, які включають в себе:
- заміна картриджів і туб з тонером та тестування обладнання після заміни;
- тестування та визначення несправності офісної техніки;
- ремонт або заміна несправних деталей та вузлів офісної техніки;
- заміна деталей і вузлів офісної техніки, що відпрацювали свій ресурс;
- тестування обладнання після виконання ремонту або заміни деталей чи вузлів;
- профілактичні послуги з очищення внутрішніх вузлів від електростатичного пилу, відпрацьованого тонеру, що осипався, змащення механічних вузлів, очищення оптики, регулювання параметрів пристроїв;
- перевірка та запуск в роботу оргтехніки, що вводиться в експлуатацію на заміну існуючої;
- інструктаж персоналу Замовника з питань експлуатації оргтехніки;
- надання рекомендацій щодо вчасної заміни швидкозношуваних деталей.
Технічні вимоги закупівлі:
Час надання послуг із заміни картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, - упродовж 2 (двох) робочих годин з моменту отримання заявки на обслуговування від Замовника. Заявки на заміну картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, подані в робочий час, повинні бути виконані у день подачі заявки.
Час надання послуг з ремонту - упродовж 7 (семи) робочих годин з моменту отримання заявки від Замовника.
Список офісної техніки для технічного обслуговування і ремонту:
1 БФП/Принтер Gestetner mp1500 Aficio 1
2 Принтер Samsung ml 2015 1
3 Принтер Samsung ml 1866 2
4 Принтер Xerox Phaser 3117 1
5 БФП/Принтер Canon IR 1133 1
6 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 229 dw 1
7 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 724 Cdw 1
8 БФП/Принтер Canon ImageRUNNER 2204 1
9 Принтер Canon lbp 2900 1
10 БФП/Принтер Panasonic KX MB-263 1
11 НОУТБУК DELL INSPIRON 3543 1
12 НОУТБУК LENOVO IDEAPAD B50-10 2
13 КОМПЮТЕР ACER ASPIRE TC-705 2
14 КОМПЮТЕР (з процесором AMD) 3
15 КОМПЮТЕР (з процесором Pentium) 3
16 КОМПЮТЕР Apple Mac Pro MC 560 1
Загальна кількість послуг заправки та технічного обслуговування картриджів на 1 одиницю техніки, може складати близько 8 заправок до кінця 2019 року.
Ремонт і технічне обслуговування принтерів на 1 одиницю техніки, може складати близько 1-2 ремонти до кінця 2019 року.
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерів на 1 одиницю техніки, може складати близько 1-2 ремонти до кінця 2019 року.
-Послуги з ремонту і технічного обслуговування будуть надаватися за потреби в межах бюджету закупівлі, оплачуватися згідно рахунків-фактур.
-Виконавець повинен надати Замовнику послугу (товар), якість якого відповідає вимогам суспільства і навколишнього середовища та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня надання відповідного класу товарів.
-Гарантійні вимоги: 1 рік (для запасних частин та матеріалів).
-Вимоги до якості: відсутність заводських дефектів (для запасних частин та матеріалів).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ДК 021:2015 : 50310000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Деміївська, буд 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕПС-СЕРВІС" 22 048,00
UAH з ПДВ
17 997,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 22 140,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 24 320,00
UAH з ПДВ
24 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 17:06
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 17:06
Копія статуту.pdf
21 березня 2019 17:06
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
21 березня 2019 17:06
Копія Протокол.pdf
21 березня 2019 17:06
Копія Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 березня 2019 17:06
Копія Витягу 04.01.19.pdf
21 березня 2019 17:06
Копія 4 ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕПС-СЕРВІС"

ТОВ Гарант прінт сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 17 997,90
UAH з ПДВ
28 березня 2019 13:55

Документи

28 березня 2019 13:55
Протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
17 997,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 13:55
Протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 13:32
Договір Техобслуговування і ремонту офісної техніки 784.pdf укладений
05 квітня 2019 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 997,90
UAH (в тому числі ПДВ 2 999,65 UAH)