Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000923-c ● db885be1c00e421eaaa6ab663603348a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Концертний заклад культури "Київський академічний муніципальний духовий окестр" |
Код ЄДРПОУ: | 16399139 |
Вебсайт: | http://kamdo.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03040, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Деміївська, буд. 55 |
Контактна особа: |
Закрученко Юрій Степанович 380672093309 kamdo1@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Учасник зобов’язується за замовленням впродовж 2019 року надати послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки Замовника, які включають в себе:
- заміна картриджів і туб з тонером та тестування обладнання після заміни;
- тестування та визначення несправності офісної техніки;
- ремонт або заміна несправних деталей та вузлів офісної техніки;
- заміна деталей і вузлів офісної техніки, що відпрацювали свій ресурс;
- тестування обладнання після виконання ремонту або заміни деталей чи вузлів;
- профілактичні послуги з очищення внутрішніх вузлів від електростатичного пилу, відпрацьованого тонеру, що осипався, змащення механічних вузлів, очищення оптики, регулювання параметрів пристроїв;
- перевірка та запуск в роботу оргтехніки, що вводиться в експлуатацію на заміну існуючої;
- інструктаж персоналу Замовника з питань експлуатації оргтехніки;
- надання рекомендацій щодо вчасної заміни швидкозношуваних деталей.
Технічні вимоги закупівлі:
Час надання послуг із заміни картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, - упродовж 2 (двох) робочих годин з моменту отримання заявки на обслуговування від Замовника. Заявки на заміну картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, подані в робочий час, повинні бути виконані у день подачі заявки.
Час надання послуг з ремонту - упродовж 7 (семи) робочих годин з моменту отримання заявки від Замовника.
Список офісної техніки для технічного обслуговування і ремонту:
1 БФП/Принтер Gestetner mp1500 Aficio 1
2 Принтер Samsung ml 2015 1
3 Принтер Samsung ml 1866 2
4 Принтер Xerox Phaser 3117 1
5 БФП/Принтер Canon IR 1133 1
6 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 229 dw 1
7 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 724 Cdw 1
8 БФП/Принтер Canon ImageRUNNER 2204 1
9 Принтер Canon lbp 2900 1
10 БФП/Принтер Panasonic KX MB-263 1
11 НОУТБУК DELL INSPIRON 3543 1
12 НОУТБУК LENOVO IDEAPAD B50-10 2
13 КОМПЮТЕР ACER ASPIRE TC-705 2
14 КОМПЮТЕР (з процесором AMD) 3
15 КОМПЮТЕР (з процесором Pentium) 3
16 КОМПЮТЕР Apple Mac Pro MC 560 1
Загальна кількість послуг заправки та технічного обслуговування картриджів на 1 одиницю техніки, може складати близько 8 заправок до кінця 2019 року.
Ремонт і технічне обслуговування принтерів на 1 одиницю техніки, може складати близько 1-2 ремонти до кінця 2019 року.
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерів на 1 одиницю техніки, може складати близько 1-2 ремонти до кінця 2019 року.
-Послуги з ремонту і технічного обслуговування будуть надаватися за потреби в межах бюджету закупівлі, оплачуватися згідно рахунків-фактур.
-Виконавець повинен надати Замовнику послугу (товар), якість якого відповідає вимогам суспільства і навколишнього середовища та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня надання відповідного класу товарів.
-Гарантійні вимоги: 1 рік (для запасних частин та матеріалів).
-Вимоги до якості: відсутність заводських дефектів (для запасних частин та матеріалів).
Розгорнути
Згорнути
- заміна картриджів і туб з тонером та тестування обладнання після заміни;
- тестування та визначення несправності офісної техніки;
- ремонт або заміна несправних деталей та вузлів офісної техніки;
- заміна деталей і вузлів офісної техніки, що відпрацювали свій ресурс;
- тестування обладнання після виконання ремонту або заміни деталей чи вузлів;
- профілактичні послуги з очищення внутрішніх вузлів від електростатичного пилу, відпрацьованого тонеру, що осипався, змащення механічних вузлів, очищення оптики, регулювання параметрів пристроїв;
- перевірка та запуск в роботу оргтехніки, що вводиться в експлуатацію на заміну існуючої;
- інструктаж персоналу Замовника з питань експлуатації оргтехніки;
- надання рекомендацій щодо вчасної заміни швидкозношуваних деталей.
Технічні вимоги закупівлі:
Час надання послуг із заміни картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, - упродовж 2 (двох) робочих годин з моменту отримання заявки на обслуговування від Замовника. Заявки на заміну картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, подані в робочий час, повинні бути виконані у день подачі заявки.
Час надання послуг з ремонту - упродовж 7 (семи) робочих годин з моменту отримання заявки від Замовника.
Список офісної техніки для технічного обслуговування і ремонту:
1 БФП/Принтер Gestetner mp1500 Aficio 1
2 Принтер Samsung ml 2015 1
3 Принтер Samsung ml 1866 2
4 Принтер Xerox Phaser 3117 1
5 БФП/Принтер Canon IR 1133 1
6 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 229 dw 1
7 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 724 Cdw 1
8 БФП/Принтер Canon ImageRUNNER 2204 1
9 Принтер Canon lbp 2900 1
10 БФП/Принтер Panasonic KX MB-263 1
11 НОУТБУК DELL INSPIRON 3543 1
12 НОУТБУК LENOVO IDEAPAD B50-10 2
13 КОМПЮТЕР ACER ASPIRE TC-705 2
14 КОМПЮТЕР (з процесором AMD) 3
15 КОМПЮТЕР (з процесором Pentium) 3
16 КОМПЮТЕР Apple Mac Pro MC 560 1
Загальна кількість послуг заправки та технічного обслуговування картриджів на 1 одиницю техніки, може складати близько 8 заправок до кінця 2019 року.
Ремонт і технічне обслуговування принтерів на 1 одиницю техніки, може складати близько 1-2 ремонти до кінця 2019 року.
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерів на 1 одиницю техніки, може складати близько 1-2 ремонти до кінця 2019 року.
-Послуги з ремонту і технічного обслуговування будуть надаватися за потреби в межах бюджету закупівлі, оплачуватися згідно рахунків-фактур.
-Виконавець повинен надати Замовнику послугу (товар), якість якого відповідає вимогам суспільства і навколишнього середовища та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня надання відповідного класу товарів.
-Гарантійні вимоги: 1 рік (для запасних частин та матеріалів).
-Вимоги до якості: відсутність заводських дефектів (для запасних частин та матеріалів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ДК 021:2015 : 50310000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Деміївська, буд 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 13:24 |
Технічне завдання та вимоги2.doc |
20 березня 2019 13:55 |
Договір Техобслуговування і ремонту офісної техніки (проект).doc |
20 березня 2019 13:55 |
форма пропозиції.doc |
20 березня 2019 13:55 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
20 березня 2019 13:54 |
Оголошення.doc |
21 березня 2019 13:24 |
Технічне завдання та вимоги2.doc
|
||
20 березня 2019 13:55 |
Договір Техобслуговування і ремонту офісної техніки (проект).doc
|
||
20 березня 2019 13:55 |
форма пропозиції.doc
|
||
20 березня 2019 13:55 |
Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||
20 березня 2019 13:54 |
Оголошення.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕПС-СЕРВІС" |
22 048,00
UAH з ПДВ
|
17 997,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гарант прінт сервіс |
22 140,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
24 320,00
UAH з ПДВ
|
24 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕПС-СЕРВІС" #34574252 |
Переможець |
17 997,90
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 13:32
|
Договір Техобслуговування і ремонту офісної техніки 784.pdf | укладений |
05 квітня 2019 11:00
|