Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
414 000,00 UAH
UA-2019-03-20-000724-b 3a3ffca822bb46c6b958cd974f5c807c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрушко Наталія Миколаївна

+380365721791 buxalter2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костопільська центральна районна лікарня Костопільської районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 01999907
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вулиця Степанська, 52а
Контактна особа: Андрушко Наталія Миколаївна
+380365721791
buxalter2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 16:22
Очікувана вартість: 414 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 од
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Степанська, 52А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 16:18
Проект договору.docx
20 березня 2019 16:18
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 березня 2019 23:04
Дата відповіді: 21 березня 2019 13:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що у разі якщо Технічні вимоги містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». Якщо учасником пропонуються еквіваленти товарів, то він обов'язково повинен навести опис пропонованого товару із зазначенням всіх параметрів товару для можливості порівняння. Еквіваленти мають бути не гіршими за показниками, ніж вказані замовником.
2. Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критерію «ціна» з ПДВ або без ПДВ (якщо учасник є платником єдиного податку).

Інформація про відміну

Дата відміни
05 квітня 2019 16:22
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій