Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шполянська центральна районна лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків |
Код ЄДРПОУ: | 02005496 |
Місцезнаходження: | 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, Миколи Амосова, 10 |
Контактна особа: |
Гросу-Степаненко Олеся Михайлівна 380474120072 lesia.grosu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 12:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 31 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
20 березня 2019 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 12:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-08-000002 ● efc586efbf314a8e8ccf76c4b8bd0d42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2019 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2019 № 41
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 08.04.2019 № 41
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3. UA-2019-03-20-000659-c, 20.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення описаних порушень, виявлених за результатом моніторингу по номеру UA-M-2019-04-08-000002. Сторони за Договором про закупівлю №159-19 від 02.04.2019 року, дійшли взаємної згоди розірвати його, шляхом укладання додаткової угоди, при цьому не маючи претензій одна до одної в частині виконання договірних зобов'язань. Відтак, вважаємо, що вжиті заходи унеможливлюють настання негативних наслідків повязаних з допущеними порушеннями.
2019-04-12 15:41:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Договори розірвано
2019-04-16 14:10:24
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 код 33690000-3 Лікарські засоби різні |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1 код 33690000-3 Лікарські засоби різні
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 73 755,92 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 12:31 |
Протокол Лот 1.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтермедика-Україна" #38716182 |
Переможець |
73 755,92
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2019 15:40
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
12 квітня 2019 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 10:34
|
Договір ТОВ Інтермедика Україна.лот №1.pdf | укладений |
02 квітня 2019 10:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди, розірвати Договір та припинити виконання зобов’язань, які ним встановлені. Поряд з тим, Сторони встановили, що виконання зобов’язань за договором вважаються такими, що не розпочинались, оскільки окрема партія (частина) товару, котра була поставлена Учасником, згідно видаткової накладної №80 від 10 квітня 2019 року повернена Учаснику, кошти за вказану партію товару не сплачувались Замовником. Відтак, вжиті заходи відповідають положенню ч. 2 ст. 214 Цивільного кодексу України, за якою Сторони можуть погодити повернення товару. |