Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Конарєва, 7 |
Контактна особа: |
Назаренко C. Південна залізн. +380577243752 ntv_pz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 3 839 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 173,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 10:16 |
ТД.docx | |
20 березня 2019 10:16 |
Додаток.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000029 ● d57c91144951457e86a4b79d7eb5bf51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-03-20-000252-c 20.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-09 13:57:24
Запит про надання пояснень
1. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк виконання робіт за договором від 07.05.2019 № П/Е-19652/НЮ?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-11 11:46:17
Надання пояснень
Згідно ситуації яка склалася в країні з приводу високої захворюваності короновірусної хвороби (COVID-19), постановою КМУ були введені обмежуванні карантинні заходи, які призвели до нерегулярної роботи державних установ з питань землевідводу для отримання документів на право власності земельних ділянок під встановлення опор ПЛ-154, що було передбачено календарним планом (Додаток №3 до договору від 07.05.2019 №П/Е-19652/НЮ), що унеможливлювало завершення виконання договору в установленні строки.
В зв’язку з цим по вказаному договору необхідно було укласти додаткову угоду № 2 про продовження строку виконаних робіт за етапами:
- 6 етап. «Надання документів на право власності земельних ділянок під встановлення опор ЛЕП-154 кВ2 до вересня 2020р.
- 7 етап «Надання позитивного експертного звіту» у грудні 2020р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Між регіональною філією «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «Харківпроменерго» було укладено договір № П/Е-19652/НЮ (UA-2019-03-20-000252-c) на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво ПЛ Кременчук 330-Кременчук тягова», та надання позитивного висновку експертного звіту. 15.10.2019 було укладено додаткову угоду № 1 щодо зміни реквізитів, 30.06.2020 було укладено додаткову угоду № 2 щодо внесення змін до календарного плану та продовження термінів виконання до грудня 2020 року в зв’язку з тим що в 2019 році було виконана проектно-кошторисна документація та підписано акт виконаних робіт по реконструкції ПС 330 кВ Кременчук в обсязі організації кабельного заходу в КРУЕ 150кВ з встановленням нової комірки 150 кВ для приєднання стаціонарної ПС 150/27,5/10кВ Кременчук-тягова. Але за ініціативою НЕК УКРЕНЕРГО була підписана додаткова угода на внесено зміни №2 в технічні умови №02\127\2016 від 15.06.2016р. В результаті чого проект було скориговано в принципових питаннях, таких як місце підключення кабельного заходу до КРУЕ 150кВ, та апаратури РЗА. Внесені зміни вимогали внесення корегувань в Робочу Документацію проекту реконструкції ПС 330 кВ Кременчук та погодження змін в НЕК Укренерго, що зайняло деякий час. Що стосується виконання робіт по відведенню земельних ділянок під опори ПЛ, яка проектується повідомляємо, що була проведена наступна робота: направлені запити про надання дозволу на виконання проекту відведення землі в Дмитрівську сільраду (листи № Е-01-14/212, Е-01-14/213, Е-01-14/214, Е-01-14/215, Е-01-14/216, Е-01-14/217, Е-01-14/228. Е-01-14/229 від 14.04.2020 р.), в Полтавську обласну держадміністрацію (листи № Е-01-14/225, Е-01-14/218, Е-01-14/220, Е-01-14/224, Е-01-14/225, Е-01-14/222, Е-01-14/223, Е-01-14/221, Е-01-14/208, Е-01-14/219, Е-01-14/209, Е-01-14/227 від 14.04.2020 р), в Головне управління Держгеокадастру в Полтавській обл (листи № Е-01-14/287, Е-01-14/288, Е-01-14/289 від 27.05.2020 р), Але відповідь було отримана тільки від Дмитрівської сільської ради, від інших власників відповіді отримано не було. Від Полтавської обладміністрації відповідь надійшла тільки 30.06.2020 р, тобто через 52 дні (листи 322 від 30.06.2020 р.), а від Головного управління Держгеокадастру в Полтавській області відповідь в вигляді відмови надійшла тільки 01.09.2020 р. (лист №1345/6-20 від 01.09.2020 р.), що затримало виконання робіт по відведенню земельних ділянок у постійне користування по причинам які виникли після підписання договору та не залежали від ТОВ «Харківпроенерго». Так як від Головного управління Держгеокадастру в Полтавській області та Полтавської обладміністрація не було відповіді, були направлені скарги в Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Офіс Президента України ( №562/1 від 04.08.2020 р). Але ці скарги не привели до прискорення відповідей. Тому на основі вищезазначеного для можливості закінчення робіт в повному обсязі було прийнято рішення про продовження Договору від 07.05.2019 № П/Е-19652/НЮ до кінця 2020 року.
2020-12-30 18:05:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто
-
2021-01-15 13:06:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго" |
3 585 000,00
UAH з ПДВ
|
3 469 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ" |
3 645 000,00
UAH з ПДВ
|
3 529 826,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Харківпроменерго" #30655746 |
Переможець |
3 469 820,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 11:19
|
ДУ-4 Кременчук 330 (1).pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 11:19
|
1_ДУ-4 Кременчук 330.pdf | укладений |
18 травня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:09
|
ДУ3.pdf | укладений |
30 грудня 2020 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 13:33
|
ДУ№2 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2019 10:10
|
ДУ-652 (1).pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 15:06
|
Договір ПВР Кременчук 330.pdf | укладений |
07 травня 2019 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | П/Е-19652/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | П/Е-19652/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | П/Е-19652/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | П/Е-19652/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |