Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 01127799 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8 |
Контактна особа: |
Матвеєва Анжела Вікторівна +380487320166 mto@onma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2019 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2019 10:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2019 10:44 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 13:32 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2019 15:20 |
Перелік змін до Тендерної документації.doc | |
04 квітня 2019 15:20 |
Тендерна документація ТО друкувальних машин - зі змінами від 04 квітня 2019 року.doc |
04 квітня 2019 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2019 15:20 |
Перелік змін до Тендерної документації.doc
|
|||
04 квітня 2019 15:20 |
Тендерна документація ТО друкувальних машин - зі змінами від 04 квітня 2019 року.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-03-000024 ● 91d818eff6824ef099c4c1937e0e19e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2019 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2019 Одеса № 106
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 03.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2019 № 106
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-04-01-000768-b 01.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
2. UA-2019-03-29-001202-a 29.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
3. UA-2019-03-20-000179-b 20.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунено, а саме: внесені та опубліковані зміни у тендерну документацію, перелік змін
2019-04-04 16:15:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації
2019-04-05 09:57:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" |
1 192 800,00
UAH з ПДВ
|
1 192 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
1 416 600,00
UAH з ПДВ
|
1 416 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" #19356320 |
Переможець |
1 192 800,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 10:15
|
Договір 5031.pdf | укладений |
02 травня 2019 10:13
|