Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин
Очікувана вартість
2 050 000,00 UAH
UA-2019-03-19-002948-a 079472fa4bd64d8eb24189156474b61e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Санжара

+380322298285 osanzhara@lwo.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 33073442
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Олександр Санжара
+380322298285
osanzhara@lwo.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 20:00
Очікувана вартість: 2 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34960000-4: Аеропортове обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, Склад МТЦ ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 34960000-4 — Аеропортове обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 18:28
Проект договору.docx
19 березня 2019 18:28
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно "сертифікату відповідності"
Дата подання: 20 березня 2019 17:22
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:59
Шановний, Замовник! Згідно з Додатком 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, а саме п.5.2. Постачальник при поставці Товару повинен надати «Сертифікат відповідності». Згідно наказу Мінекономрозвитку України 06.11.2013 № 1308 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» предмет закупівлі, а саме «Спеціальне аеропортове обладнання з вимірювання коефіцієнту зчеплення на ЗПС MU-METER Mk6 «RUNWAY» з комплектом запасних частин» не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Тому запитання: який саме «Сертифікат відповідності» має на увазі Замовник і чи може бути ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНОМУ РЕГЛАМЕНТУ бути аналогом цього документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації Замовником заначено, що умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Відповідно під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету може бути змінено зазначений у проекті договору «Сертифікат відповідності» на «Декларацію про відповідність технічному регламенту» як аналог цього документу.
Стосовно умов оплати
Дата подання: 20 березня 2019 17:26
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:46
В зв’язку з тим, що предмет закупівлі може бути тільки іноземного виробництва та виробляється виключно на умовах 100% передоплати, та з урахуванням стрімкого і непрогнозованого росту курсу національної валюти України до іноземних валют, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в проект договору виклавши п3.1. в наступній редакції «Замовник здійснює оплату вартості Товару на умовах: передоплата 50% від загальної вартості Товару на протязі 10 календарних днів з дати підписання Договору, решта 50% загальної вартості Товару на протязі 10 календарних днів після фактичної поставки Товару (партії Товару) на підставі виставленого рахунку Постачальника» та додати п.3.3. в наступній редакції «Сторони домовилися, що за наявності імпортної складової в структурі ціни Товару, ціна одиниці Товару та відповідно Ціна Договору та сума(и) розрахунку(ів), можуть бути змінені у разі зміни курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком України (НБУ), більш ніж на 10%, по відношенню до курсу на дату складання пропозиції на величину, пропорційну зміні такого курсу на момент поставки Товару лише в частині імпортної складової в структурі ціни Товару. Імпортною складовою в структурі ціни Товару вважається вартість використаних в виробництві сировини, матеріалів, запасних частин, тари та т.п. (товару в цілому, якщо останній іноземного виробництва), сплата яких була здійснена в іноземній валюті. Зміни у Договір оформлюються додатковою угодою до Договору. Зміни до Договору набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до Договору. Про зміну(и) Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника до моменту поставки Товару та надати відповідне документальне підтвердження (у якості документального підтвердження Замовником приймається відповідна(і) митна(і) декларація (ї)). Порядок зміни ціни одиниці Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти здійснюється наступним чином: S = Sz x (k2/ k)+ Sr, де S - ціна одиниці Товару, без врахування ПДВ; Sz – ціна імпортної складової в структурі ціни Товару (в гривнях) згідно вартості імпортної складової, зазначеної в митній декларації на ввезення Товару; k2 - курс гривні по відношенню до іноземної валюти, встановлений НБУ на дату, зазначену в митній декларації на ввезення Товару (курс зазначається повністю, відповідно до даних НБУ); k - курс гривні по відношенню до іноземної валюти, встановлений НБУ та визначений на дату складання пропозиції (курс зазначається повністю, відповідно до даних НБУ); Sr – решта витрат Постачальника, включених до ціни Товару (в гривнях). У разі неможливості Постачальником надати Замовнику документальне підтвердження імпортної складової в структурі ціни Товару, зміни у Договір не вносяться та ціна в частині імпортної складової не коригується».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно вимог тендерної документації Замовником заначено, що Замовник здійснює оплату вартості Товару на умовах відтермінування платежу до 60 календарних днів після фактичної поставки Товару (партії Товару) на підставі виставленого рахунку Постачальника. Дана вимога не є такою що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стосовно "сертифікату відповідності"
Дата подання: 20 березня 2019 18:41
Дата відповіді: 21 березня 2019 14:56
Шановний Замовник, прошу Вас розтлумачити свою відповідь, а саме: "Відповідно під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від СПЕЦИФІКИ ПРЕДМЕТУ може бути змінено зазначений у проекті договору «Сертифікат відповідності» на «Декларацію про відповідність технічному регламенту» як аналог цього документу.". Відповідно чинного законодавства і здорового глузду предмет закупівлі та вимоги до нього (включаючи документи які підтверджують відповідність технічним регламентам) під час проведення процедури закупівлі та обрання учасника-переможця, а також поставною товару залишається НЕЗМІННИМИ! Тобто предмет закупівлі, вимоги до нього та перелік документації яка надається учасником-переможцем разом з поставленим товаром повинні бути чітко визначені і не повинні змінюватися по бажанню сторін, так як це ставить під сумнів безпринципність Замовника у виборі переможця. Тому прошу поясніть про які "специфіки предмету" йдеться?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації Замовником заначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Таким чином, під час укладання договору з учасником-переможцем торгів може бути змінено зазначений у проекті договору «Сертифікат відповідності» на «Декларацію про відповідність технічному регламенту» як аналог цього документу. Технічні вимоги до предмету закупівлі зазначені у Додатку №2 тендерної документації, про що Учаснику необхідно надати гарантійний лист. Поряд з цим тендерною документацією передбачено, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ" 1 980 000,00
UAH з ПДВ
1 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 18:28
Проект договору1.pdf
04 квітня 2019 18:10
Банківська гарантія.rar
04 квітня 2019 18:10
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 18:10
фін звіт баланс.pdf
04 квітня 2019 18:10
Статут, опис 2018.pdf
04 квітня 2019 18:09
Довідка про договори.pdf
04 квітня 2019 18:09
Довідка працiвники.pdf
04 квітня 2019 18:09
ВИТЯГ ПДВ 2017.pdf
04 квітня 2019 18:09
Витяг ЄДРПОУ 25.03.2019.pdf
04 квітня 2019 18:09
Довідка санкції.pdf
04 квітня 2019 18:09
Довідка про печатку.pdf
04 квітня 2019 18:09
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 квітня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій