Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір, конверти та канцелярські товари різні
Очікувана вартість
651 020,00 UAH
UA-2019-03-19-002917-a ● 42a5149ef18a4abfa2676bfc4c13b825
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Контактна особа: |
Крупіна Олена Юріївна +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 18:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 18:12 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 651 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 найменувань
Папір, конверти та канцелярські товари різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 18:09 |
21.ВТ.ТД.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-002917-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 15 квітня 2019 15:56
Порушення технічних вимог Замовника
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-03-19-002917-a (Папір, конверти та канцелярські товари різні), який проходив 10.04.2019р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Бумвест» були виявлені наступні порушення: (дивитись файл "вимога")
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Бумвест» були виявлені наступні порушення: (дивитись файл "вимога")
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 11:32
У зв’язку із надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: Папір, конверти та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до пункту 3 розділу V тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
- учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зміст тендерної пропозиції та спосіб документального підтвердження встановленим тендерною документацією вимогам визначені у розділі ІІІ, у тому числі щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі – пунктом 6 цього розділу. Рішення Замовника прийнято у порядку, передбаченому Законом та тендерною документацією, та в межах його повноважень, передбачених, зокрема, частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 розділу V тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
- учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зміст тендерної пропозиції та спосіб документального підтвердження встановленим тендерною документацією вимогам визначені у розділі ІІІ, у тому числі щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі – пунктом 6 цього розділу. Рішення Замовника прийнято у порядку, передбаченому Законом та тендерною документацією, та в межах його повноважень, передбачених, зокрема, частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-19-002917-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 квітня 2019 17:29
Дата подання: 22 квітня 2019 17:29
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2019 22:05
Рішення від 25.04.2019 № 5083 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 22:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2019 № 5929.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 20:44
Рішення від 14.05.2019 № 5929.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 23:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" |
644 202,00
UAH з ПДВ
|
478 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОНДАР ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" |
639 912,84
UAH з ПДВ
|
499 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
619 006,44
UAH з ПДВ
|
619 006,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
649 822,08
UAH з ПДВ
|
642 952,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" #42277467 |
Відхилено |
478 800,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 10:12
|
ФОП "БОНДАР ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" #3318308738 |
Відхилено |
499 800,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 10:19
|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
619 006,44
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 12:02
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
25 липня 2019 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 10:40
|
21.2019.Зміни. Договір. 2019.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 13:11
|
Підписаний контракт. | укладений |
20 травня 2019 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: з 619 006, 44 грн. з ПДВ до 612 931, 44 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | МТЗ-2019-3ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |